Ч-492 Кібич, І. Управління природоохоронною діяльністю у Чернівецькій області: стан, проблеми і завдання в світлі сучасних вимог [Текст] : сборник научных трудов / І. Кібич, Ю. Пазюк> // Наук. вісник Чернівец. ун-ту. - Чернівці, 2003. - Вип.167: Географія: Зб. наук. пр. - С. 3-11.
Дод.точки доступу: Пазюк, Ю.; чернівецький автор, про Чернівці (Буковину) Є примірники у відділах: 1 Інв.А 406808 - 7.29 р. (вільний) |
Ч-492 Сушанко, В. Основні завдання та теоретичні основи кредитно-модульної організації навчального процесу у ВНЗ [Текст] : сборник научных трудов / В. Сушанко> // Наук. вісник Чернівец. ун-ту. - Чернівці, 2003. - Вип.183: Педагогіка та психологія: Зб. наук. пр. - С. 138-143.
Дод.точки доступу: чернівецький автор, але не про Чернівці (Буковину) Є примірники у відділах: 1 Інв.А 406833 - 8.58 р. (вільний) |
Ч-492 Барабаш, Ю. Г. Завдання та функції парламентського контролю на сучасному етапі державотворення [] : сборник научных трудов / Ю.Г. Барабаш> // Наук. вісник Чернівец. ун-ту. - Чернівці : Рута, 2003. - Вип.180: Правознавство: Зб. наук. пр. - С. 42-46.
Є примірники у відділах: 1 Інв.В 68508 - 15.00 р. (вільний) |
Медведько, Олександр. Нагальні завдання прокурорського нагляду в сфері боротьби зі злочинністю [Текст] : научное издание / О. Медведько> // Прокуратура. Людина. Держава. - 2005. - №2. - С. 12-18 Рубрики: Кримінологія |
Паламарчук, Л. Соціокультурна складова шкільного курсу "Географія України" [Текст] / Л. Паламарчук> // Рідна школа. - 2005. - № 2. - С. 49-53. - Бібліогр.: 12 назв Рубрики: Особистість--Виховання Географія шкільна--Завдання--Принципи Географічна культура Анотація: Шкільна географія має широкі можливості щодо надання учням соціокультурних знань, оскільки географія - наука про життя людини на Землі. |
Передрій, Г. Про цікаві завдання й ігрові форми роботи з української мови [Текст] / Г. Передрій> // Дивослово. - 2005. - № 1. - С. 7-14 Рубрики: Методика викладання мови Кл.слова (ненормовані): ЛОГОГРИФ -- ШАРАДА -- МЕТАГРАМА -- КРИПТОГРАМА -- ЧАЙНВОРД -- КРОСВОРД Анотація: Впровадження в навчальний процес роботи над цікавими мовними матеріалами відкриває великі можливості для реалізації виховної мети - формування національно свідомого українця |
Зуй, Віктор. Тестові завдання з теми: "Спадковість і мінливість організмів" [Текст] / В. Зуй> // Біологія і хімія в школі. - 2005. - №1. - С. 12-15. Рубрики: Оцінювання тематичне--Біологія Тести--Генетика Анотація: Подаються тести на задану тему, в яких на одне запитання пропонуються дві, три і більше відповідей, з яких тільки одна є правильною. Такі тести використовують для так званої розминки, коли за короткий час треба визначити рівень знань певної групи учнів і питання, які знають або не знають усі присутні. |
Староста, Володимир. Складаємо завдання з хімії. Суміші [Текст] / В. Староста> // Біологія і хімія в школі. - 2005. - №1. - С. 24-29. - Бібліогр.: 3 назви. Рубрики: Методика викладання хімії--Задачі Анотація: Мета даного дослідження - розробка методики навчання учнів розв'язувати та складати завдання з теми "Суміші" як цілісного дидактичного процесу. Аналіз складених завдань - їх схем, змісту, шляхів переформулювання умови, напряму розв'язання і т.п. - сприятиме свідомому використанню поняття "суміш", а не лише виконанню кількісних розрахунків. |
Шиленко, Є. О. Відпрацювання нормативів на заняттях з дисципліни "Безпека життєдіяльності" у Донецькому юридичному інституті МВС при Донецьькому національному університеті [Текст] / Є.О. Шиленко, В.В. Заболотний> // Безпека життєдіяльності. - 2005. - № 1. - С. 19-21 : табл. - Бібліогр.: 5 назв Рубрики: Безпека життєдіяльності--МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ Україна Кл.слова (ненормовані): нормативи -- тестове завдання -- порядок визначення оцінки Анотація: Поставлено питання про відпрацювання нормативів на заняттях з дисципліни "Безпека життєдіяльності" студентами Донецького юридичного інституту МВС при Донецькому національному університеті. Представлено зразок тесту, вказівки, якими керуються під час відпрацювання нормативів, порядок визначення оцінки, а також у вигляді таблиці наведено умови виконання нормативів з надягання фільтруючого протигаза та респіратора. Дод.точки доступу: Заболотний, В.В. |
Любарська, Н. М. Вогонь - і друг, і ворог (розробка заходу для початкових класів) [Текст] / Н.М. Любарська> // Безпека життєдіяльності. - 2005. - № 2. - С. 41-43 Рубрики: Сценарії--Пожежа Кл.слова (ненормовані): ЗАВДАННЯ -- Рішення -- Побут -- НЕБЕЗПЕКА Анотація: У методичну розробку включені завдання у віршованій формі, які допоможуть сформувати уміння запобігати негативнимвипадкам поводження з вогнем у дітей молодшого шкільного віку, навчити користуватися приладами в побуті, а також розвивати вміння приймати рішення в ситуаціях побутової небезпеки. Для створення запропонованої вистави використовувались матеріали журналів "Початкова освіта", "Розкажіть онуку", "Позакласний час" |
Адамчук, Н. П. Завдання до уроків з основ валеології, медичних та психологічних знань [Текст] / Н.П. Адамчук> // Безпека життєдіяльності. - 2005. - № 2. - С. 68-69 Рубрики: Валеологія--Уроки валеології Медицина--Уроки медицини Психологія--Уроки психології Анотація: Подано запитання з основ валеології, медичних та психологічних знань у такому викладі: загальні питання; соціальні умови здоров'я; фізичне здоров'я |
Зовнішнє тестування з економіки [Текст] : інформаційні матеріали> // Географія та основи економіки в школі. - 2005. - № 1. - С. 4-9. Рубрики: Економіка--Вивчення і викладання--Перевірка та оцінка знань Кл.слова (ненормовані): тестування -- освітня підготовка -- завдання -- відповідь -- рівень Дескриптори: ЕКОНОМІКА. ЕКОНОМІЧНІ НАУКИ,ВИВЧЕННЯ І ВИКЛАДАННЯ ЕКОНОМІКИ,В ШКОЛІ Анотація: У квітні 2005 р. буде проведено зовнішнє сертифікаційне тестування навчальних досягнень випускників середніх загальноосвітніх навчальних закладів за власним бажанням. Правила проходження зовнішнього тестування з економіки та адреси регіональних центрів подано у статті Є примірники у відділах: (21.03.2005р. Інв.1119 (1 прим.) - Б.ц.) |
Яценко, Д. Нові підходи до навчання школярів географії на прикладі курсу "Загальна географія" [Текст] / Д. Яценко, Г. Леонтьєва> // Географія та основи економіки в школі. - 2005. - № 1. - С. 24-25. Рубрики: Географія--Фізична--Вивчення і викладання--Дидактика Кл.слова (ненормовані): особисто орієнтоване навчання -- випереджуючі завдання -- гуманізація навчання Дескриптори: ГЕОГРАФІЯ,ВИВЧЕННЯ І ВИКЛАДАННЯ ГЕОГРАФІЇ,В ШКОЛІ Анотація: Гуманізація навчання здійснюється через використання народознавчого матеріалу, репродукцій картин та літературних творів. Відзначається важливість особисто зорієнтованого навчання Дод.точки доступу: Леонтьєва, Г. Є примірники у відділах: (21.03.2005р. Інв.1123 (1 прим.) - Б.ц.) |
Швець, М. Сценарій засідання клубу знаменитих капітанів на тему "Таємниці світу тварин" [Текст] / М. Швець> // Географія та основи економіки в школі. - 2005. - № 1. - С. 35-38. Рубрики: Зоологія--Вивчення і викладання--Позакласна і позашкільна робота Кл.слова (ненормовані): зоологія -- екологія -- конкурс -- тур -- завдання Анотація: Позакласна робота з зоології : КВК з учнями 7-8 класів Є примірники у відділах: (25.03.2005р. Інв.1128 (1 прим.) - Б.ц.) |
Завдання для державної підсумкової атестації учнів 9-х класів загальноосвітніх навчальних закладів [Текст]> // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. - 2005. - № 4-5-6. - С. 71-93. Є примірники у відділах: (29.03.2005р. Інв.550 (1 прим.) - Б.ц.) |
Богданович, В. Що ж буде після паузи? [Текст] : стратегія Росії у боротьбі за Україну: найближче завдання - вибори 2006 року / В. Богданович> // Політика і час. - 2005. - № 3. - С. 37-40 Рубрики: Україна--Росія Анотація: Росія визначає нову стратегію взаємин з Україною, роблячи ставку на вибори 2006 в Україні |
Зовнішнє тестування з української мови: форма, структура та зміст [Текст]> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2005. - № 1. - С. 69-78. Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання--Перевірка і оцінка знань Кл.слова (ненормовані): екзамен -- завдання -- оцінка Дескриптори: УКРАЇНСЬКА МОВА,МЕТОДИКА Анотація: Перевірка успішності знань учнів Є примірники у відділах: (21.03.2005р. Інв.1108 (1 прим.) - Б.ц.) |
Подлевська, Н. Ситуативно-діалогічні завдання на уроках рідної мови як спосіб формування культури спілкування в учнів 5 класу [Текст] / Н. Подлевська> // Українська мова і література в школі. - 2005. - № 1. - С. 11-18. Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання--Урок в 5 класі Кл.слова (ненормовані): етикет -- граматичні навичкм Дескриптори: МОВОЗНАВСТВО,УКРАЇНСЬКА МОВА Анотація: Звернути увагу на існуючу проблему формування культури спілкування Є примірники у відділах: (18.03.2005р. Інв.124 (1 прим.) - Б.ц.) |
Ходанич, Л. Тест як форма підсумкового контролю знань з української мови в 11 класі [Текст] / Л. Ходанич, Т. Гнаткович> // Українська мова і література в школі. - 2005. - № 1. - С. 18-23. Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання--Перевірка і оцінка знань Кл.слова (ненормовані): тестові завдання -- іспит -- пам`ять Дескриптори: МОВОЗНАВСТВО,УКРАЇНСЬКА МОВА Дод.точки доступу: Гнаткович, Т. Є примірники у відділах: (18.03.2005р. Інв.124 (1 прим.) - Б.ц.) |