Соловей, Н. Узагальнюємо і систематизуємо знання про засоби милозвучності мови : [2 уроки] [Текст] / Наталя Соловей> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. - № 5. - С. 65-70. Рубрики: Українська мова--Фонетика--Методика Українська мова--Стилістика--Методика Кл.слова (ненормовані): явища поетичної фонетики -- засоби милозвучності мови -- стилістичні можливості фонетики -- дослідження -- робота в групах -- аналіз художнього тексту Анотація: Подано розробку двох уроків за темами: "Фоностилістика. Засоби милозвучності мови. Явища поетичної фонетики"; "Фоностилістика. Стилістичні можливості фонетики. Експресивні властивості звуків мови". Мета уроків - за допомогою новітніх методів навчання ознайомити учнів із засобами милозвучності мови, виховувати почуття прекрасного на зразках творів класичної української літератури. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Гетьман, О. Орфоепія і культура мовлення : урок української мови : 10 клас [Текст] / Оксана Гетьман> // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 4. - С. 50-54. Рубрики: Українська мова--Фонетика--Орфоепія--Методика Українська мова--Урок Кл.слова (ненормовані): норми вимови -- голосні й приголосні звуки -- асиміляція та її види -- правила наголошування слів -- засоби милозвучності мови Анотація: Надано розробку уроку за темою: "Орфоепія і культура мовлення. Норми вимови". Заняття має на меті систематизувати знання учнів про норми української орфоепії, розширити уявлення про асиміляцію як засіб милозвучності мови, розвивати логічне мислення. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |