Саранцева, Н. В.
    Проект "Школа сприяння здоров’ю" / Н. В. Саранцева // Виховна робота в школі : наук.-метод. журн. - 2014. - № 2. - С. 22-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Педагогіка--Досвід шкіл
Кл.слова (ненормовані):
здоров’язберігальні технології -- модель -- моделювання -- проект -- проектування -- технологія
Анотація: Презентація досвіду проектної діяльності В’язівської ЗОШ у межах "Школи сприяння здоров’ю".

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Шебаніц, В.
    Здоров’язберігаючі компетентності / В. Шебаніц // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2014. - № 6. - С. 38-40
Рубрики: Педтехнології--Здоров’язберігальні
Кл.слова (ненормовані):
міжнародна програма Muuvit -- здоров’язберігальні технології
Анотація: В статті представлено досвід Новоазовської школи № 2 Донецької області з впровадження здоров’язберігальних технологій в навчальний процес школи. З метою підвищення рухової активності школярів учні прийняли активну участь у реалізації міжнародної програми Muuvit - гри, котра за допомогою віртуальної подорожі спонукає школярів до більшої фізичної активності та досягнення поставлених цілей .

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Капінус, Т. В.
    Упровадження здоров’язберігальних технологій у практику роботи класних керівників : (засідання методичного об’єднання) / Т. В. Капінус // Виховна робота в школі : наук.-метод. журн. - 2016. - № 10(Жовт.). - С. 8-10
Рубрики: Школознавство--Вчитель--Методична робота
   Управління освітою--Методична служба

   Педагогіка--Педагогічна майстерність--Заняття, конкурси, тренінги

Кл.слова (ненормовані):
методичне об’єднання -- ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- оздоровчі технології -- технології навчання здоров’я -- виховання культури здоров’я
Анотація: Захід розроблений з метою підвищення професійної компетентності педагогічних працівників із питань організації виховної роботи з учнями у контексті сучасних підходів до формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя; розробляння й упровадження здоров’язміцнювальних, здорорв’яформувальних і здоров’язберігальних технологій у практику роботи класних керівників; оновлення змісту, форм і методів виховної роботи з дітьми.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)