Дитина з особливими потребами [Текст] // Фізичне виховання в школах України. - 2014. - № 10. - 1-8 (Пілотний випуск)
Рубрики: Педагогіка--Дефектологія
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- дефектологія -- корекційна робота
Анотація: У пілотному випуску представлені статті-поради вчителю Дубейко Л. О. Діти з особливими освітніми потребами в знз, Щербина Т. В. Наодинці вдома : урок курсу "Основи здоров'я" у 1-му класі (для дітей із ДЦП), Скрипник Я. Ю. Використання ізотерапії та хромотерапії як арт-терапевтичного засобу в роботі з дітьми зі зниженим зором.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Єсаулова, О. І.
    Шляхи реалізації розвивально-корекційного напряму в роботі класного керівника : (доповідь на засідання педагогічної ради) / О. І. Єсаулова // Виховна робота в школі : наук.-метод. журн. - 2016. - № 10(Жовт.). - С. 11-23 : табл.
Рубрики: Педагогіка--Педагогічна майстерність--Заняття, конкурси, тренінги
Кл.слова (ненормовані):
класний керівник -- соціалізація дитини -- соціальний вплив -- корекційна робота -- соціальна корекція
Анотація: Висвітлено функції виховної діяльності з керування соціалізацією учнів, окреслено соціальні ролі, функції класного керівника, висвітлено особливості роботи з учнями, схильними до девіантної поведінки, представлено діагностико-корекційну роботу з батьками.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Зелінська-Любченко, Катерина.
    Проблема подолання моторної алалії у дітей в умовах закладу освіти / К. Зелінська-Любченко // Особлива дитина: навчання і виховання : наук., навч., інформ. журнал. - 2018. - № 1. - С. 55-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Спеціальна педагогіка--Логопедія
Кл.слова (ненормовані):
моторна алалія -- статистичні дані -- спеціальна освіта -- корекційна робота -- індивідуалізація
Анотація: На основі аналізу статистичних даних та літературних джерел висвітлено проблему розвитку та корекції моторної алалії. Зазначено, що в умовах сьогодення, особливо у світлі інклюзивного навчання, важливою умовою повноцінного розвитку дитини із моторною алалією, є своєчасна корекція її мовленнєвого порушення. Успішність формування мовленнєвої діяльності залежить від рівня оволодіння дитиною із моторною алалією фонетичною системою мови, яка залежить від взаємодії різних аналізаторів, що забезпечують полімодальну єдність мовленнєвої функціональної системи. При індивідуалізації плану корекції, заснованого на потребах і можливостях дитини, будь-який із методів корекції, який передбачає принципи моторного навчання, може використовуватись для стимуляції правильних жестів та рухів мовлення.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Мартиненко, Валентина.
    Мовленнєві тренувальні вправи для подолання труднощів дикції в учнів I циклу навчання (1-2 класів) [Текст] / Валентина Мартиненко // Початкова школа. - 2020. - № 8. - С. 51-55.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
навички мовлення -- чітка дикція -- мовленнєвий апарат -- учні з вадами вимови звуків -- розвиток артикуляційного апарату дитини -- правильне мовленнєве дихання -- правильна вимова звуків -- комплекс тренувальних вправ -- корекційна робота
Анотація: У статті йдеться про функціональні дикційні труднощі в учнів 1-2 класів, що не пов'язані з органічними дефектами артикуляційного апарату чи туговухістю, і які можна усунути за допомогою певного комплексу тренувальних вправ.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД