Яковенко, Т.
    Богуславські дороги Тараса Шевченка : літературно-краєзнавча розвідка [Текст] / Тамара Яковенко // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 3. - С. 55-62. - Бібліогр.: 18 назв. - Зміст: "Шануймо суть цієї хати..." / О. Матійко.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська література--Шевченко Тарас Григорович (1814-1861 рр.)
Кл.слова (ненормовані):
Шевченковий край -- Шевченко і Богуслав -- спогади про Шевченка -- старі карти Богуславщини -- краєзнавчий матеріал -- шевченкознавці -- Богуславський гуманітарний коледж ім. І. С. Нечуя-Левицького
Анотація: У літературно-краєзнавчій студії на багатому фактичному матеріалі досліджено топографічний контекст "малої батьківщини Тараса Шевченка", спогади, пов'язані з визначними постатями Богуславщини, зокрема із художником Іваном Сошенком.


Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (поет, художник, громадсько-політичний діяч, засновник нової української літератури, 19 ст. ; 1814-1861 рр.) \про нього\
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Кругла, Л. В.
    Діяльність учителя-словесника з організації краєзнавчої роботи [Текст] / Л. В. Кругла // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 4. - С. 15-22. - Бібліогр.: 12 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
   Зарубіжна література--Літературне краєзнавство

   Зарубіжна література--Плани і програми

Кл.слова (ненормовані):
літературно-краєзнавчий компонент -- Одещина -- краєзнавчий матеріал -- компаративний аналіз -- інтеграція з іншими видами мистецтва -- літературна картографія -- екскурсії -- О. Пушкін -- А. Міцкевич -- програма занять -- письменники-фронтовики на Одещині -- груповий проект -- "Прогулянки Одесою в обіймах класиків"
Анотація: У статті висвітлено використання літературно-краєзнавчого компонента в роботі вчителя словесності, зокрема акцентовано увагу на літературному літописі Одещини, в який вкарбовано імена всесвітньо відомих письменників багатьох країн. Запропоновано проблемно-пошукові та експериментальні завдання для індивідуальної та колективної роботи учнів. Представлено досвід краєзнавчого підходу до вивчення літератури на уроках. Приділено увагу виховним можливостям літературного краєзнавства як дієвого засобу формування патріотичної основи особистості. В якості додатку надано наступне: програму планування уроків літературного краєзнавства в школах Одеси у 5-11-х класах; методичний коментар до узагальнюючого уроку "По різні боки фронту - по один бік людяності"; компаративний аналіз творів письменників-фронтовиків"; захист групового проекту "Літературний путівник "Прогулянки Одесою в обіймах класиків" (фрагмент).

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД