Шульга, Раїса.
    Пересічна людина на культурному роздоріжжі / Раїса Шульга // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2017. - № 4. - С. 94-108. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Економіка і культура
Кл.слова (ненормовані):
культурна економіка -- креативна індустрія -- художні практики -- сучасне мистецтво
Анотація: Розглядаються питання долучення України до світової практики використання культури як економічного ресурсу. Аналізуються особливості цього процесу у вітчизняному культурному полі. Окрему увагу приділено розгляду ставлення реципієнтів до змін у культурних та художніх практиках. Зокрема, йдеться про зусилля ідеологів культурних індустрій із популяризації та просування сучасного мистецтва у вітчизняний художній простір.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Карасьова, Наталія Анатоліївна.
    Розвиток креативної економіки в умовах децентралізації [Текст] / Наталія Анатоліївна Карасьова // Економіка. Фінанси. Право. - 2019. - № 10. - С. 13-19. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики: Економіка--Розвиток--Децентралізація--Україна
Кл.слова (ненормовані):
креативна економіка -- креативна індустрія -- напрямки розвитку -- децентралізація -- секторальні кластери
Анотація: В останнє десятиліття глобальний розвиток глобальних економічних систем набуває нових характеристик і рис, визначальною з яких є прихід епохи сфери інновацій та креативної економіки у розвинених країнах та більшості країн, що розвиваються.Досліджено сучасні напрямки та перспективи розвитку креативної економіки в умовах децентралізації України. Розглянуто три позиції у трактуванні поняття „креативна економіка”. Визначено, що в умовах децентралізації найбільш важливим є розвиток креативної економіки, яка сприяє усуненню більшості регіональних проблем.





   
    Вплив глобальної культури на економіку та освіту, розвиток культурних і креативних індустрій / О. Балабан [та ін.] // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2019. - № 5. - С. 63-69. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Культура
   Культурологія

Кл.слова (ненормовані):
інноваційний тип розвитку -- глобальна культура -- креативна індустрія -- культурна індустрія
Анотація: Сьогодення вимагає від усіх галузей України життєво необхідного інноваційного типу розвитку та відповідної підготовки кадрів. У цих умовах шлях до інновацій лежить через підвищення інтелектуального рівня людей, що можливо тільки у висококультурному середовищі. Динамізм змін сучасної інформаційної цивілізації передбачає впровадження освітніх інновацій. Усвідомлення ролі культури, культурних та креативних індустрій є базою для сталого й інклюзивного розвитку вітчизняної економіки та суспільства.


Дод.точки доступу:
Балабан, Олександр; Григорук, Денис; Муравін, Ростислав; Домбровська В., Приліпко В.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




   
    Маркетинг в искусстве или как измерить творчество? [Текст] / Yasno Research & Consulting Group // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 6. - С. 11-21 : табл., фот.
Рубрики: Маркетингові технології--Мистецтво
Кл.слова (ненормовані):
креативна індустрія -- репертуар -- театральний ринок -- проект-менеджер
Анотація: Креативная индустрия становится сегодня одной из важнейших сфер развития экономики и общества. Тем не менее, эмпирических данных, которые касаются исследования креативных индустрий, в частности исполнительного искусства, критически мало. Можно ли измерить искусство? Вопрос далеко не праздный, особенно тогда, когда количество шоу проектов практически неограниченно, и человек свободен в формировании своей программы впечатлений. В данной статье рассказано об исследовательском проекте для Харьковского национального академического театра и балета им. Н. В. Лысенко.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)