Єрмола, А. М.
    Креативність в освітньому моніторингу [Текст] / А.М. Єрмола // Практична психологія та соціальна робота. - 2003. - № 8. - С. 71-74. - Бібліограф.: 8 назв.
Рубрики: Моніторинг--Освіта
   Психологія особистості

Анотація: Матеріал дослідження спрямований на те , щоб дізнатися, чи забезпечують компонети творчого процесу продуктивні результати навчання й самовизначення. Також висвічується проблема необхідності об’єднання зусиль фахівців різних галузей для створення ефективних моделей управління процесу формування творчої особистості





    Булка, Н. І.
    Ресурси соціального інтелекту: адаптивність, комунікативність, креативність [Текст] / Н.І. Булка // Практична психологія та соціальна робота. - 2004. - № 6. - С. 43-53 : граф. - Бібліогр.6: назв.
Рубрики: Практична психологія--Соціальний інтелект--Дослідження
   Тести--Ресурси соціального інтелекту






   
    Програма розвитку дитини дошкільного віку [Текст] : всеукраїнська нарада-семінар з питань апробації // Дошкільне виховання. - 2006. - № 1. - С. 3-6.
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Законодавчі матеріали
Кл.слова (ненормовані):
розвиток дитини -- емоційна зрілість -- креативність -- заняття -- здоровий спосіб життя
Дескриптори: Педагогіка, дошкільна, дошкільне виховання -- Педагогіка, загальні питання педагогіки, законодавчі матеріали
Анотація: Обговорення питання учасниками наради експериментальної Програми розвитку дитини дошкільного віку

Є примірники у відділах:
(08.02.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Сизов, Дмитрий.
    Гений - фсигда прав [Текст] : кирил Готовцев, РА "Маньяко". Доклад на конференции Интернет-маркетинг. Киев 25 мая 2006 г. / Д. Сизов // Internet UA. - 2006. - №6. - С. 9-11
Рубрики: Реклама--Інформаційні технології
Кл.слова (ненормовані):
Креативність -- Артон-консалтінг -- Медіа-план



CUKK-VDPU
К64


    Кононенко, О.
    Особистісне зростання в ранньому віці: суть та умови сприяння [Текст] / О. Кононенко // Дошкільне виховання. - 2006. - № 10. - С. 3-6.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Педагогічна характеристика вікових груп--Ранній дошкільний вік
Кл.слова (ненормовані):
самостійнисть -- людяність -- розсудливість -- креативність
Анотація: Про сутність особистісного зростання дитини в ранньому віці: прояви особистості залежно від віку дитини, темп і спрямованість особистісного зростання дитини раннього віку.

Є примірники у відділах:
(30.10.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Лузік, Ельвіра Василівна.
    Креативність як критерій якості в системі підготовки фахівців профільних ВНЗ України [Текст] / Е.В. Лузік // Вища освіта України. - 2006. - № 3. - С. 76-82. - Библиогр.: с. 82 (10 назв.)
Рубрики: Якість освіти
   Методологія вищої освіти

   Креативні технології у освіті

Анотація: Розглянуто нові теоретичні підходи до осмислення проблеми формування креативності як інтегральної якості підготовки майбутніх фахівців.Креативність як багаторівнева особистісна категорія педагогіки є твірним джерелом діяльності випускника вищої школи і основою ефективної професійної адаптації.





    Куцевол, О.
    Портрет творчого вчителя літератури [Текст] / О. Куцевол // Дивослово. - 2007. - № 1. - С. 24-29. - Бібліографія: 11 назв
Рубрики: Вчитель літератури--Координати творчості
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна креативність
Анотація: В статті подано трактування креативності учителя літератури як здатність гнучко й адекватно змінювати досвід методичної діяльності, що перестав бути продуктивним, а також ставити нові цілі, впроваджувати оригінальні засоби і способи навчальної взаємодії з учнями для їхнього творчого розвитку.





    Цициліано, О.
    Креативність та стандартизація як основа конкурентоспроможності організації [Текст] / О. Цициліано, Г. Зіміна // Стандартизація. Сертифікація. Якість. - 2007. - № 1. - С. 66-71. - Бібліогр.: 13 назв.
Рубрики: Якість продукції та послуг
Анотація: В умовах ринкової економіки виробник і споживач самі знаходять один одного. Мотивація їхньої діяльності грунтується на фінансовому виграші та максимізації споживчого ефекту. Споживач, як головна фігура, вибирає кращі властивості між найкращими товарами різних виробників...


Дод.точки доступу:
Зіміна, Г.


   061
   Н 354


    Небога, Н. А.
    Самостійна робота студентів у вузі в процесі вивчення іноземної мови [Текст] / Н.А. Небога // Наук. вісн. Нац. аграр. ун-ту. - К., 2006. - Вип. 99. - С. 297-302. - Бібліогр.: 3 назв.
Рубрики: Вища освіта--Методика викладання--Іноземні мови
   Вища школа--Процес навчання--Самостійна робота

Кл.слова (ненормовані):
креативність -- проблемна ситуація -- електронний підручник

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Зіньковський, Юрій Францевич.
    Креативність - фрактал сучасної парадигми вищої технічної освіти [Текст] : (Стаття перша) / Ю.Ф. Зіньковський, Г.О. Мірских // Вища освіта України. - 2007. - № 3. - С. 14-20.
Рубрики: Дослідницька діяльність студентів
   Дослідницькі університети

   Корпоративні університети

Анотація: Розкривається системний характер поняття креативності освіти, доводиться необхідність розвитку творчої складової навчального процесу у підготовці спеціалістів технічного профілю всіх кваліфікаційних рівнів, пропонуються види та методи її впровадження.


Дод.точки доступу:
Мірских, Георгій Олександрович




    Зіньковський, Юрій Францевич.
    Креативність - фрактал сучасної парадигми вищої технічної освіти: (Стаття друга) [Текст] / Ю.Ф. Зіньковський, Г.О. Мірських // Вища освіта України. - 2007. - № 4. - С. 11-17.
Рубрики: Прогнозування освіти
   Інженерна освіта

Анотація: Підкреслюється системний характер поняття креативності освіти, доводиться необхідність розвитку креативної складової навчального процесу при підготовці спеціалістів технічного профілю всіх кваліфікаційних рівнів. пропонуються види та методи її впровадження.


Дод.точки доступу:
Мірських, Георгій Олександрович




    Зубенко, Н.
    Креативний підхід до вивчення іноземної мови [Текст] / Н. Зубенко // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 4. - С. 47-48
Рубрики: Англійська мова--Методика викладання
   Педагогічні технології--Креативне навчання

Кл.слова (ненормовані):
інформатор -- фасилітатор -- креативність
Анотація: Креативний підхід у процесі вивчення іноземної мови випливає з її загальної стратегії. Цією стратегією є комунікативний підхід. Мова розглядається як засіб спілкування й вивчається через особисту діяльність учнів. Урок іноземної мови розглядається як діяльністьспілкування. Типовими завданнями є пошуково-креативні: заповнення інформаційних прогалин, рольві ігри, вирішення проблем. Типовими формами роботи є групова й парна.

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Боліла, Н.
    Особистість учителя в розвитку креативних здібностей [Текст] / Н. Боліла // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 4. - С. 49-50
Рубрики: Педагогічні технології--Креативне навчання
   Початкова школа--Навчальний процес

Кл.слова (ненормовані):
педагог-дослідник -- креативність
Анотація: В статті розкриваються необхідні умови ефективного формування педагога-дослідника, від вмілого керування якого навчльним процесом залежить розвиток креативних здібностей учня.

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


CUKK-VDPU
К64


    Кононко, О.
    Дитяча креативність крізь призму Базової програми "Я у Світі" [Текст] / О. Кононко // Дошкільне виховання. - 2008. - № 7. - С. 3-7.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Розвиток творчих здібностей
Кл.слова (ненормовані):
Творчість дитини -- Креативність дитини
Анотація: Про розвиток креативності як здатності до творчості.





    Дерев'яна, Л. Й.
    Соціальна креативність і лідерські здібності підлітків [Текст] / Л. Й. Дерев'яна // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2008. - № 2. - С. 10-16. - бібліогр.: 9 назв
Рубрики: Соціальна педагогіка--Соціалізація особистості
Кл.слова (ненормовані):
творчість -- ТВОРЧА ОСОБИСТІСТЬ
Анотація: Автор досліджує взаємозв'язок лідерських здібностей та соціальної креативності з точки зору когнітивного стилю "полезалежність - поленезалежність" підлітків.

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Сіверс, Зінаїда.
    Феномен творчості як базова складова акмеологічного розвитку особистості [Текст] / З. Сіверс // Освіта і управління. - 2008. - № 1. - С. 47-55. - Библиогр.: с. 55 (17 назв.)
Рубрики: Професійне самовиховання--Педагог
   Креативність--Педагог

   Творчий потенціал--Педагог

Анотація: Розкриваються особливості реалізації провідної функції процесу підготовки фахівців - розвиток особистості на засадах творчих позицій.





    Хуторськой, А.
    Евристичний компонент освітніх стандартів [Текст] / А. Хуторськой // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 10. - С. 22-25.
Рубрики: Педагогічні технології--Евристичне навчання
Кл.слова (ненормовані):
стандарт -- креативність
Анотація: Автор розглядає ситуацію з представленням евристичної складової у стандартах загальної освіти як на рівні їх загального розуміння, так і на прикладі їх проектування.





    Топузов, О.
    Система творчих завдань як засіб формування креативності на уроках географії [Текст] / О. Топузов // Географія та основи економіки в школі. - 2008. - № 11/12. - С. 41-44. - Бібліогр.:6 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Географія--Методика--Виховання у викладанні
Кл.слова (ненормовані):
Креативність -- психологічні особливості
Анотація: В статті розглядається питання виховання в учнів загальноосвітніх шкіл криативно мислити.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Подорожна, І. В.
    Педагогічний аспект поняття креативність та його структура [Текст] / І. В. Подорожна // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2008. - № 4. - С. 33-37. - бібліогр.: 17 назв
Рубрики: Соціальна педагогіка
   Психологія особистості

Анотація: Метою статті є проаналізувати суть поняття креативність, його місце в системі пов"язаних з ним психолого-педагогічних понять, розкрити структуру креативності та її показники, визначити поняття "педагогічна креативність".





    Аллес, Мартин.
    Ефективність і креативність [Текст] / М. Аллес // Маркетинг в Україні. - 2008. - № 6. - С. 8.
Рубрики: Рекламна діяльність
   Психологія споживача

   Поведінка споживача

   Брендинг

Анотація: В статті розглядається емоційна реакція людини на рекламу та даються поради по покращенню сприйняття рекламних звернень.