Єрмола, А. М. Креативність в освітньому моніторингу [Текст] / А.М. Єрмола> // Практична психологія та соціальна робота. - 2003. - № 8. - С. 71-74. - Бібліограф.: 8 назв. Рубрики: Моніторинг--Освіта Психологія особистості Анотація: Матеріал дослідження спрямований на те , щоб дізнатися, чи забезпечують компонети творчого процесу продуктивні результати навчання й самовизначення. Також висвічується проблема необхідності об’єднання зусиль фахівців різних галузей для створення ефективних моделей управління процесу формування творчої особистості |
Булка, Н. І. Ресурси соціального інтелекту: адаптивність, комунікативність, креативність [Текст] / Н.І. Булка> // Практична психологія та соціальна робота. - 2004. - № 6. - С. 43-53 : граф. - Бібліогр.6: назв. Рубрики: Практична психологія--Соціальний інтелект--Дослідження Тести--Ресурси соціального інтелекту |
Програма розвитку дитини дошкільного віку [Текст] : всеукраїнська нарада-семінар з питань апробації> // Дошкільне виховання. - 2006. - № 1. - С. 3-6. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Законодавчі матеріали Кл.слова (ненормовані): розвиток дитини -- емоційна зрілість -- креативність -- заняття -- здоровий спосіб життя Дескриптори: Педагогіка, дошкільна, дошкільне виховання -- Педагогіка, загальні питання педагогіки, законодавчі матеріали Анотація: Обговорення питання учасниками наради експериментальної Програми розвитку дитини дошкільного віку Є примірники у відділах: (08.02.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Сизов, Дмитрий. Гений - фсигда прав [Текст] : кирил Готовцев, РА "Маньяко". Доклад на конференции Интернет-маркетинг. Киев 25 мая 2006 г. / Д. Сизов> // Internet UA. - 2006. - №6. - С. 9-11 Рубрики: Реклама--Інформаційні технології Кл.слова (ненормовані): Креативність -- Артон-консалтінг -- Медіа-план |
К64 Кононенко, О. Особистісне зростання в ранньому віці: суть та умови сприяння [Текст] / О. Кононенко> // Дошкільне виховання. - 2006. - № 10. - С. 3-6. Рубрики: Дошкільна педагогіка--Педагогічна характеристика вікових груп--Ранній дошкільний вік Кл.слова (ненормовані): самостійнисть -- людяність -- розсудливість -- креативність Анотація: Про сутність особистісного зростання дитини в ранньому віці: прояви особистості залежно від віку дитини, темп і спрямованість особистісного зростання дитини раннього віку. Є примірники у відділах: (30.10.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Лузік, Ельвіра Василівна. Креативність як критерій якості в системі підготовки фахівців профільних ВНЗ України [Текст] / Е.В. Лузік> // Вища освіта України. - 2006. - № 3. - С. 76-82. - Библиогр.: с. 82 (10 назв.) Рубрики: Якість освіти Методологія вищої освіти Креативні технології у освіті Анотація: Розглянуто нові теоретичні підходи до осмислення проблеми формування креативності як інтегральної якості підготовки майбутніх фахівців.Креативність як багаторівнева особистісна категорія педагогіки є твірним джерелом діяльності випускника вищої школи і основою ефективної професійної адаптації. |
Куцевол, О. Портрет творчого вчителя літератури [Текст] / О. Куцевол> // Дивослово. - 2007. - № 1. - С. 24-29. - Бібліографія: 11 назв Рубрики: Вчитель літератури--Координати творчості Кл.слова (ненормовані): педагогічна креативність Анотація: В статті подано трактування креативності учителя літератури як здатність гнучко й адекватно змінювати досвід методичної діяльності, що перестав бути продуктивним, а також ставити нові цілі, впроваджувати оригінальні засоби і способи навчальної взаємодії з учнями для їхнього творчого розвитку. |
Цициліано, О. Креативність та стандартизація як основа конкурентоспроможності організації [Текст] / О. Цициліано, Г. Зіміна> // Стандартизація. Сертифікація. Якість. - 2007. - № 1. - С. 66-71. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Якість продукції та послуг Анотація: В умовах ринкової економіки виробник і споживач самі знаходять один одного. Мотивація їхньої діяльності грунтується на фінансовому виграші та максимізації споживчого ефекту. Споживач, як головна фігура, вибирає кращі властивості між найкращими товарами різних виробників... Дод.точки доступу: Зіміна, Г. |
Н 354 Небога, Н. А. Самостійна робота студентів у вузі в процесі вивчення іноземної мови [Текст] / Н.А. Небога> // Наук. вісн. Нац. аграр. ун-ту. - К., 2006. - Вип. 99. - С. 297-302. - Бібліогр.: 3 назв. Рубрики: Вища освіта--Методика викладання--Іноземні мови Вища школа--Процес навчання--Самостійна робота Кл.слова (ненормовані): креативність -- проблемна ситуація -- електронний підручник Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Зіньковський, Юрій Францевич. Креативність - фрактал сучасної парадигми вищої технічної освіти [Текст] : (Стаття перша) / Ю.Ф. Зіньковський, Г.О. Мірских> // Вища освіта України. - 2007. - № 3. - С. 14-20. Рубрики: Дослідницька діяльність студентів Дослідницькі університети Корпоративні університети Анотація: Розкривається системний характер поняття креативності освіти, доводиться необхідність розвитку творчої складової навчального процесу у підготовці спеціалістів технічного профілю всіх кваліфікаційних рівнів, пропонуються види та методи її впровадження. Дод.точки доступу: Мірских, Георгій Олександрович |
Зіньковський, Юрій Францевич. Креативність - фрактал сучасної парадигми вищої технічної освіти: (Стаття друга) [Текст] / Ю.Ф. Зіньковський, Г.О. Мірських> // Вища освіта України. - 2007. - № 4. - С. 11-17. Рубрики: Прогнозування освіти Інженерна освіта Анотація: Підкреслюється системний характер поняття креативності освіти, доводиться необхідність розвитку креативної складової навчального процесу при підготовці спеціалістів технічного профілю всіх кваліфікаційних рівнів. пропонуються види та методи її впровадження. Дод.точки доступу: Мірських, Георгій Олександрович |
Зубенко, Н. Креативний підхід до вивчення іноземної мови [Текст] / Н. Зубенко> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 4. - С. 47-48 Рубрики: Англійська мова--Методика викладання Педагогічні технології--Креативне навчання Кл.слова (ненормовані): інформатор -- фасилітатор -- креативність Анотація: Креативний підхід у процесі вивчення іноземної мови випливає з її загальної стратегії. Цією стратегією є комунікативний підхід. Мова розглядається як засіб спілкування й вивчається через особисту діяльність учнів. Урок іноземної мови розглядається як діяльністьспілкування. Типовими завданнями є пошуково-креативні: заповнення інформаційних прогалин, рольві ігри, вирішення проблем. Типовими формами роботи є групова й парна. Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Боліла, Н. Особистість учителя в розвитку креативних здібностей [Текст] / Н. Боліла> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 4. - С. 49-50 Рубрики: Педагогічні технології--Креативне навчання Початкова школа--Навчальний процес Кл.слова (ненормовані): педагог-дослідник -- креативність Анотація: В статті розкриваються необхідні умови ефективного формування педагога-дослідника, від вмілого керування якого навчльним процесом залежить розвиток креативних здібностей учня. Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
К64 Кононко, О. Дитяча креативність крізь призму Базової програми "Я у Світі" [Текст] / О. Кононко> // Дошкільне виховання. - 2008. - № 7. - С. 3-7. Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Розвиток творчих здібностей Кл.слова (ненормовані): Творчість дитини -- Креативність дитини Анотація: Про розвиток креативності як здатності до творчості. |
Дерев'яна, Л. Й. Соціальна креативність і лідерські здібності підлітків [Текст] / Л. Й. Дерев'яна> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2008. - № 2. - С. 10-16. - бібліогр.: 9 назв Рубрики: Соціальна педагогіка--Соціалізація особистості Кл.слова (ненормовані): творчість -- ТВОРЧА ОСОБИСТІСТЬ Анотація: Автор досліджує взаємозв'язок лідерських здібностей та соціальної креативності з точки зору когнітивного стилю "полезалежність - поленезалежність" підлітків. Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Сіверс, Зінаїда. Феномен творчості як базова складова акмеологічного розвитку особистості [Текст] / З. Сіверс> // Освіта і управління. - 2008. - № 1. - С. 47-55. - Библиогр.: с. 55 (17 назв.) Рубрики: Професійне самовиховання--Педагог Креативність--Педагог Творчий потенціал--Педагог Анотація: Розкриваються особливості реалізації провідної функції процесу підготовки фахівців - розвиток особистості на засадах творчих позицій. |
Хуторськой, А. Евристичний компонент освітніх стандартів [Текст] / А. Хуторськой> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 10. - С. 22-25. Рубрики: Педагогічні технології--Евристичне навчання Кл.слова (ненормовані): стандарт -- креативність Анотація: Автор розглядає ситуацію з представленням евристичної складової у стандартах загальної освіти як на рівні їх загального розуміння, так і на прикладі їх проектування. |
Топузов, О. Система творчих завдань як засіб формування креативності на уроках географії [Текст] / О. Топузов> // Географія та основи економіки в школі. - 2008. - № 11/12. - С. 41-44. - Бібліогр.:6 назв. Рубрики: Географія--Методика--Виховання у викладанні Кл.слова (ненормовані): Креативність -- психологічні особливості Анотація: В статті розглядається питання виховання в учнів загальноосвітніх шкіл криативно мислити. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Подорожна, І. В. Педагогічний аспект поняття креативність та його структура [Текст] / І. В. Подорожна> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2008. - № 4. - С. 33-37. - бібліогр.: 17 назв Рубрики: Соціальна педагогіка Психологія особистості Анотація: Метою статті є проаналізувати суть поняття креативність, його місце в системі пов"язаних з ним психолого-педагогічних понять, розкрити структуру креативності та її показники, визначити поняття "педагогічна креативність". |
Аллес, Мартин. Ефективність і креативність [Текст] / М. Аллес> // Маркетинг в Україні. - 2008. - № 6. - С. 8. Рубрики: Рекламна діяльність Психологія споживача Поведінка споживача Брендинг Анотація: В статті розглядається емоційна реакція людини на рекламу та даються поради по покращенню сприйняття рекламних звернень. |