CUKK-VDPU
Д73


    Древаль, Г.
    Діяльнісний підхід до навчання і виховання [Текст] / Г. Древаль // Початкова школа. - 2007. - № 7. - С. 22-23.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна культура -- культура мислення -- експерементальне дослідження
Анотація: Про результати науково-практичного семінару "Технологія формування культури мислення молодшого школяра у навчально-виховному процесі початкової ланки освіти"

Є примірники у відділах:
(11.07.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1


CUKK-VDPU
М66


    Митник, О.
    Технологія формування культури мислення молодшого школяра як організаційно-методичний інструментарій навчально-виховного процесу [Текст] / О. Митник // Початкова школа. - 2007. - № 7. - С. 23-26.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
культура мислення -- ситуація розмірковування -- педагогічна громадськість
Анотація: Технологія формування культури мислення молодшого школяра розглядається як динамічна система, що охоплює всі ланки навчально-виховного процесу.

Є примірники у відділах:
(11.07.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1


CUKK-VDPU
Н34


    Науменко, В.
    Мистецтво побудови виступу як складова кцльтури мислення молодшого школяра [Текст] / В. Науменко // Початкова школа. - 2007. - № 7. - С. 34-35.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Психологія--Дитяча--Мислення і мова
Кл.слова (ненормовані):
риторика -- мовна і культура -- культура мислення
Анотація: Методичні вказівки щодо правильної побудови виступу дітям молодшого шкільного віку.

Є примірники у відділах:
(11.07.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1


CUKK-VDPU
Д79


    Дубовик, С.
    Формування культури мислення учнів на уроках української мови [Текст] / С. Дубовик // Початкова школа. - 2007. - № 7. - С. 36-37.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика початкового навчання
Кл.слова (ненормовані):
культура мислення -- культура мовлення
Анотація: Рекомендації щодо розвитку мислительної діяльності молодших школярів.

Є примірники у відділах:
(11.07.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1


CUKK-VDPU
М66


    Митник, О.
    Дисципліна розуму - складова мистецтва мислення молодшого школяра [Текст] / О. Митник // Початкова школа. - 2007. - № 4. - С. 55-59. ; Початкова школа. - 2007. - № 9. - С. 38-45
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Освіта в Україні--Початкова школа--Зміст освіти--Розумове навчання
Кл.слова (ненормовані):
культура мислення -- розумове виховання
Анотація: З 2006-2007 навчального року розпочато експерементальне дослідження всеукраїнського рівня щодо формування культури мислення молодшого школяра у межах загальноосвітнього навчального закладу (наказ МОН України № 271 від 06.04.2006 р.)





    Митник, Олександр.
    Підготовка вчителя до формування культури мислення молодшого школяра - основа формуючого етапу експериментального дослідження [Текст] / О. Митник // Початкова школа. - 2007. - № 12. - С. 42-46.
Рубрики: Педагогіка--Вища школа--Підготовка вчителя початкових класів
Кл.слова (ненормовані):
культура мислення -- урок -- експериментальне дослідження
Анотація: Технологія формування культури мислення молодшого школяра

Є примірники у відділах:
(20.12.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1


CUKK-VDPU
З13


    Завалевський, Юрій.
    Науково-методичні засади підготовки вчителя початкових класів як конкурентоспроможного фахівця [Текст] / Ю. Завалевський // Початкова школа. - 2008. - № 7. - С. 5-6.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Вища школа--ПІдготовка вчителя початкових класів
Кл.слова (ненормовані):
культура мислення -- інтелектуальна культура вчителя -- вчитель початкових класів
Анотація: Підготовка вчителя початкових класів у системі професійної та післядипломної педагогічної освіти.



CUKK-VDPU
К78


    Кравчук, Лариса.
    Розвиток емоційно-вольового компонента соціальної сфери особистості [Текст] / Л. Кравчук // Початкова школа. - 2008. - № 7. - С. 43-44. - Бібліогр.: 4 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Психологія--Педагогічна психологія
   Психологія особистості

   Особистість--Емоційно-вольові якості--Розвиток

Кл.слова (ненормовані):
емоційно-вольові якості -- культура мислення -- емоції
Анотація: Традиційним для вітчизняної психології є об'єднання емоцій і волі в єдину емоційно-вольову сферу



CUKK-VDPU
О39


    Огородник, Інна.
    Розвиток культури мислення учнів в умовах гімназії [Текст] / І. Огородник // Початкова школа. - 2008. - № 7. - С. 51-53.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Процес навчання в початкових класах
   Українська мова--Виховання на уроці

Кл.слова (ненормовані):
культура мислення -- логіка в гімназії
Анотація: Фрагмент уроку української мови з елементами логіки.





    Ніколаєнко, Володимир.
    Метод і методейя: методологічні ілюзії в сучасній соціології [Текст] / Володимир Ніколаєнко, Леонід Ніколаєнко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2015. - № 2. - С. 130-142. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Соціологія--Методологічна криза
Кл.слова (ненормовані):
коґнітивне відхилення (девіація) -- логічний примус -- метод -- альтернативний метод (методейя) -- методологічні ілюзії -- методологічна криза -- методологічний анархізм -- культура мислення -- риторичний метод обґрунтування
Анотація: Порушено питання, пов'язані з аналізом соціальних та соціально-епістемологічних чинників, що зумовлюють методологічну кризу в сучасній соціології. Ця кризова ситуація сприяє формуванню методологічних ілюзій, що продукують самі соціологи й поширюють у соціологічній спільноті.


Дод.точки доступу:
Ніколаєнко, Леонід
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Сінельнікова, Н.
    Технологія формування культури мислення молодшого школяра на уроках з природознавства [Текст] / Наталія Сінельнікова // Початкова школа. - 2016. - № 3. - С. 34-36. - Бібліогр.: 5 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Природознавство--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
освітній процес -- культура мислення -- урок з природознавства -- учень початкової школи
Анотація: У статті висвітлено технологію формування культури мислення молодшого школяра, а також проаналізовано особливості її застосування у процесі роботи з учнями на уроках природознавства. Подано різноманітні завдання та фрагмент уроку з природознавства, спрямовані на розвиток культури мислення в учнів 1 класу.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Панченков, Андрій.
    Власне висловлення на зовнішньому незалежному оцінюванні з української мови і літератури : за метеріалами Українського центру оцінювання якості освіти [Текст] / Андрій Панченков // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 3. - С. 46-49.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська література--Перевірка і оцінка знань
Кл.слова (ненормовані):
мовленнєва вправність -- культура мислення -- завдання відкритого типу -- розгорнута відповідь -- тест -- ЗНО -- аргумент -- аналіз теми -- висновок -- оцінювання мовного оформлення -- оцінювання змісту
Анотація: "Власне висловлення - це специфічний текст, у якому учасник тестування обстоює й доводить свою позицію відповідно до вимог, сформульованих у завданні в тестовому зошиті. З одного боку, такий текст є результатом творчості тестованого, цілком відзеркалює його думки й переконання, свідчить про певні смаки й уподобання, демонструє мовленнєву вправність і рівень загальної культури мислення. З іншого боку, це результат виконання завдання, що вимагає чіткої структури викладу учасником тестування своїх думок. Тож наявність завдання відкриитого типу з розгорнутою відповіддю була і є однією з концептуально важливих ознак предметного тесту з української мови і літератури".

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Панченков, Андрій.
    Власне висловлення на зовнішньому незалежному оцінюванні з української мови і літератури : за метеріалами Українського центру оцінювання якості освіти [Текст] / Андрій Панченков // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 3. - С. 46-49 ; № 4. - С. 52-55.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська література--Перевірка і оцінка знань
Кл.слова (ненормовані):
мовленнєва вправність -- культура мислення -- завдання відкритого типу -- розгорнута відповідь -- тест -- ЗНО -- аргумент -- аналіз теми -- висновок -- оцінювання мовного оформлення -- оцінювання змісту -- пунктуаційні помилки -- орфографічні помилки
Анотація: "Власне висловлення - це специфічний текст, у якому учасник тестування обстоює й доводить свою позицію відповідно до вимог, сформульованих у завданні в тестовому зошиті. З одного боку, такий текст є результатом творчості тестованого, цілком відзеркалює його думки й переконання, свідчить про певні смаки й уподобання, демонструє мовленнєву вправність і рівень загальної культури мислення. З іншого боку, це результат виконання завдання, що вимагає чіткої структури викладу учасником тестування своїх думок. Тож наявність завдання відкриитого типу з розгорнутою відповіддю була і є однією з концептуально важливих ознак предметного тесту з української мови і літератури".

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД