Ч-492 Нікіфоров, П. О. Грошовий обіг як об'єкт економічного дослідження: системна логіка аналізу [Текст] : сборник научных трудов / П.О. Нікіфоров, С.І. Івасюк> // Наук. вісник Чернівец. ун-ту. - Чернівці, 2004. - Вип.195-196: Економіка: Зб. наук. пр. - С. 29-34.
Дод.точки доступу: Івасюк, С.І.; чернівецький автор, але не про Чернівці (Буковину) Є примірники у відділах: 1 Інв.В 68662 - 19.86 р. (вільний) |
Митник, О. Логіка у 4 класі. Методичні рекомендації [Текст] : експериментальний підручник / О. Митник> // Початкова школа. - 2005. - № 2. - С. 18-24. Рец. на кн. "Логіка у 4 класі" Рубрики: Математика--Логіка--Вивчення і викладання Анотація: Варіанти програми та календарного плану навчання до курсу "Логіка" для 4 кл., які розраховані на 1 чи 0,5 год. на тиждень |
Гайштут, О. Сходинками до розвитку уваги, пам'яті, логіки [Текст] / О. Гайштут> // Початкова школа. - 2005. - № 2. - С. 46-48. Рубрики: Логіка--Вивчення і викладання Анотація: Малюнки для навчання уснів логічно мислити розвивати спостережливість |
Кохан, Ярослав. Зовнішня часова логіка [Текст] / Я. Кохан> // Філософська думка. - 2005. - № 1. - С. 81-93. Рубрики: Філософія логіки Анотація: Автор розвиває концепцію часової логіки, проводить поділ часових логік на зовнішні та внутрішні, який не має аналогів у літературі, і будує зовнішньо-логічну теорію, на засадах класичної логіки. |
Навроцький, Володимир. Колективні ментальні поняття [Текст] / В. Навроцький> // Філософська думка. - 2005. - №2. - С. 3-12. Рубрики: Епістемологія--Поняття колективні Логіка науки Методологія науки Кл.слова (ненормовані): Колективна інтенція -- Спільне зобов'язання -- Міжособистісне зобов'язання Анотація: Один з методів побудови соціальної епістемології полягає у розробці колективних ментальних понять. Суттєвою проблемою сучасного етапу вивчення соціальної взаємодії є опис тих властивостей спільної діяльності, які не є похідними від індивідуальних властивостей індивідів, що діють. Для пояснення цього аспекту інтенційних спільних дій застосовують поняття про спільні віри, колективні інтенції, спільні цілі, спільні зобов'язання, колективні переваги тощо. |
Митник, О. Логіка у 4 класі. Методичні рекомендації [Текст] : експериментальний підручник / О. Митник> // Початкова школа. - 2005. - №3. - 21-25; № 2. - С. 18-24. Рец. на кн. "Логіка у 4 класі" Рубрики: Математика--Логіка--Вивчення і викладання Анотація: Варіанти програми та календарного плану навчання до курсу "Логіка" для 4 кл., які розраховані на 1 чи 0,5 год. на тиждень Є примірники у відділах: (19.04.2005р. Інв.59 (1 прим.) - Б.ц.) |
Любарська , Л. Малюємо людей і тварин [Текст] / Л. Любарська > // Початкова школа. - 2005. - №3. - С. 36-39. Рец. на кн. "Логіка у 4 класі" Рубрики: Живопис--Вивчення і викладання--малювання Кл.слова (ненормовані): малювання людини Анотація: В статті показано як у ході уроку допомогти учням краще зрозуміти динаміку людської фігури, засвоїти пропорції, набути навички малювання людини в русі. Є примірники у відділах: (19.04.2005р. Інв.63 (1 прим.) - Б.ц.) |
Аліфанова, І. Який іспит витримав клас? [Текст] : урок читання в 2 класі за "Читанкою" О.Я. Савченко / І. Аліфанова> // Початкова школа. - 2005. - №3. - С. 50-51. Рец. на кн. "Логіка у 4 класі" Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання Кл.слова (ненормовані): свідоме читання -- вміння висловитись Анотація: Дана стаття допоможе вчителю удосконалювати у учнів навичку правильного читання та вміння висловлюватись Є примірники у відділах: (19.04.2005р. Інв.67 (1 прим.) - Б.ц.) |
Митник, О. Логіка у 4 класі. Методичні рекомендації [Текст] / О. Митник> // Початкова школа. - 2005. - №4. - С. 15-19. . - Закінчення. Поч. 2005 - № 2,3 Рубрики: Логіка--Вивчення і викладання Перейти до зовнішнього ресурсу: Є примірники у відділах: (12.05.2005р. (1 прим.) - Б.ц.) |
Буракова, О. Сформувати гармонійну особистість [Текст] : з творчої лабораторії вчителя / О. Буракова> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2005. - № 2. - С. 54-57. Рубрики: Психологія--Здібність і обдарованість Кл.слова (ненормовані): сприйняття матеріалу -- творчі здібності -- логіка -- образне мислення Анотація: Розвивати в учнів їхні природні здібності, щоби мати високі показники знань Є примірники у відділах: (21.04.2005р. Інв.78 (1 прим.) - Б.ц.) |
Гриценко, А. Логіка курсу економічної теорії [Текст] / А.Гриценко> // Економіка України. - 2000. - N 4. - С. 65-71 Рубрики: Економічна теорія |
Шибутані, Т. Логіка соціального дискурсу [Текст] / Т.Шибутані> // Філософська думка. - 2000. - № 2. - С. 4-15 Рубрики: Філософія логіки Анотація: В статті окреслено погляд на логіку як феноменологічне дослідження дискурсу, а точніше, як дослідження раціональних стратегій досягнення згоди в дискурсі |
Хоменко, І. Дискурс еристичної комунікації [Текст] / І.Хоменко> // Філософська думка. - 2000. - № 2. - С. 27-38 Рубрики: Логіка--Теорія аргументації--Еристична комунікація |
Сергєєв, В. Інновації, демократія й логіка конкуренції [Текст] / В.Сергєєв> // Політична думка. - 2000. - N1. - С. 56-64 Рубрики: Конкуренція--Політичний процес Інноваційна діяльність |
Жукова, С. Розвиток логічного мислення учнів початкових класів шляхом вивчення формальної логіки [Текст] / С.Жукова> // Початкова школа. - 2001. - № 2. - С. 47-51 Рубрики: Логіка--Початкова школа--Логічне мислення |
Семенець, О. Поетична логіка поразки й перемоги в романі Ліни Костенко "Берестечко" [Текст] / О.Семенець> // Дивослово. - 2002. - № 11. - С. 9-14 Рубрики: Українські письменники, 20 століття--Костенко Л.--Творчість--"Берестечко" |
Цюпко, С. Логіка інноваційно-інвестиційного розвитку сільського господарства України [Текст] / С. Цюпко> // Економіка АПК. - 2003. - № 3. - С. 77-82 Рубрики: Сільське господарство України |
Акуленко, І. Перші уроки логіки [Текст] / І. Акуленко> // Математика в школі. - 2003. - № 6. - С. 25-26 Рубрики: Математика--Методика викладання в школі--Математична логіка |
Акуленко, І. Перші уроки логіки [Текст] / І. Акуленко> // Математика в школі. - 2003. - № 6. - С. 25-26 Рубрики: Математика--Методика викладання в школі--Математична логіка |
Митник, О. Логіка як засіб пізнання учнями об'єктивного світу [Текст] / О. Митник> // Початкова школа. - 2003. - № 12. - С. 24-25 Рубрики: Початкова освіта--Логіка Анотація: Ознайомлення учнів зі змістом основних логічних понять, законів логіки, логічних дій; розв'язання логічних задач. |