Я22 Явоненко, М. Емоційно-чуттєві чинники розвитку літературно-творчих здібностей школярів [Текст] / М. Явоненко> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2007. - № 5. - С. 13-16. Рубрики: Література українська--Методика--Процес навчання Кл.слова (ненормовані): літературні здібності -- літературний розвиток Анотація: Мета статті - визначення емоційно-почуттєвих чинників формування здібностей з ціллю надання вчителю орієнтирів для покращення літературного та загального розвитку учнів. Є примірники у відділах: (18.05.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Д31 Дем'яненко, О. Творча діяльність учнів середніх класів як засіб підвищення ефективності вивчення літератури [Текст] / О. Дем'яненко> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2007. - № 5. - С. 38-40. Рубрики: Зарубіжна література--Методика--Процес навчання Кл.слова (ненормовані): творча діяльність -- літературні здібності -- розвиток мислення -- творчі завдання -- особистісно-орієнтоване навчання Анотація: Стаття присвячена проблемі розвитку творчих здібностей учнів середніх класів на уроках літератури. Є примірники у відділах: (19.05.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Богосвятська, А. -М. Формування системного і творчого мислення на уроках літератури [Текст] / Анна-Марія Богосвятська> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 2. - С. 13-18. - Бібліогр.: 16 назв. Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): принципи методики -- процесуальні риси творчої діяльності -- творчий підхід -- системний спосіб мислення -- закони розвитку творчої уяви -- фантазія -- літературні здібності -- творчі завдання -- структурні компоненти творчого потенціалу учня -- формування системи цінностей -- творчі форми уроку Анотація: У статті узагальнено досвід дослідження проблеми творчої діяльності людини взагалі та творчості дитини. Висвітлено основні шляхи методики розвитку творчого мислення на уроках світової літератури, розглянуто різні типи творчих завдань і форм уроку, які сприяють самовираженню і саморозкриттю особистості та творчих здібностей кожного учня. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |