CUKK-VDPU
Я22


    Явоненко, М.
    Емоційно-чуттєві чинники розвитку літературно-творчих здібностей школярів [Текст] / М. Явоненко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2007. - № 5. - С. 13-16.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література українська--Методика--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
літературні здібності -- літературний розвиток
Анотація: Мета статті - визначення емоційно-почуттєвих чинників формування здібностей з ціллю надання вчителю орієнтирів для покращення літературного та загального розвитку учнів.

Є примірники у відділах:
(18.05.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1


CUKK-VDPU
Д31


    Дем'яненко, О.
    Творча діяльність учнів середніх класів як засіб підвищення ефективності вивчення літератури [Текст] / О. Дем'яненко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2007. - № 5. - С. 38-40.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Зарубіжна література--Методика--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
творча діяльність -- літературні здібності -- розвиток мислення -- творчі завдання -- особистісно-орієнтоване навчання
Анотація: Стаття присвячена проблемі розвитку творчих здібностей учнів середніх класів на уроках літератури.

Є примірники у відділах:
(19.05.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Богосвятська, А. -М.
    Формування системного і творчого мислення на уроках літератури [Текст] / Анна-Марія Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 2. - С. 13-18. - Бібліогр.: 16 назв.
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
принципи методики -- процесуальні риси творчої діяльності -- творчий підхід -- системний спосіб мислення -- закони розвитку творчої уяви -- фантазія -- літературні здібності -- творчі завдання -- структурні компоненти творчого потенціалу учня -- формування системи цінностей -- творчі форми уроку
Анотація: У статті узагальнено досвід дослідження проблеми творчої діяльності людини взагалі та творчості дитини. Висвітлено основні шляхи методики розвитку творчого мислення на уроках світової літератури, розглянуто різні типи творчих завдань і форм уроку, які сприяють самовираженню і саморозкриттю особистості та творчих здібностей кожного учня.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД