О58 Онишків, З. Особливості організації індивідуального навчання учнів початкової школи сільської місцевості [Текст] / З. Онишків, Я. Морська> // Початкова школа. - 2007. - № 8. - С. 45-47. Рубрики: Освіта--Початкова школа--Зміст навчання Кл.слова (ненормовані): сільська початкова школа -- малочисельні класи -- індивідуальний підхід Анотація: Про індивідуальну роботу з школярами початкової школи у класах з малою чисельністю учнів. Дод.точки доступу: Морська, Я. Є примірники у відділах: (04.09.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Мелешко, В. Компетентний учитель як умова розвитку педагогічної системи сільської школи [Текст] / В. Мелешко> // Початкова школа. - 2010. - № 1. - С. 1-4. - Бібліогр.: 4 назв. Рубрики: Педагогіка--Школознавство--Вчитель Кл.слова (ненормовані): компетентнісний підхід -- малочисельні класи Анотація: Описано проблеми сільської школи та роботу учителя у ній. Компетентнісний підхід, на думку автора, певною мірою здатен розв'язати ці проблеми. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Шевчук, Л. Особливості змісту та впровадження курсу за вибором "Добро. Читаємо. Розуміємо. Творимо" для розвитку читацьких умінь учнів 1-2 класів сільської школи [Текст] / Лариса Шевчук> // Початкова школа. - 2011. - № 11. - С. 15-18. - Бібліогр.: 3 назв. Рубрики: Українська мова--Навчання читання Кл.слова (ненормовані): розвиток читацьких умінь школяра -- техніка читання -- малочисельні класи -- розуміння прочитаного тексту -- система вправ і завдань Анотація: У статті розглядається курс за вибором "Добро. Читаємо. Розуміємо. Творимо", його особливості та методика викладання. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |