Мацько, В. Сенс життя: людина і світ на тлі предметності [Текст] : до 75-річчя Голодомору в Україні / В. Мацько> // Дивослово. - 2008. - № 11 . - С. 33-37. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Голодомор (1932-1933 рр.)--Зображення у прозових творах--Письменники українського зарубіжжя Кл.слова (ненормовані): методика викладання української літератури Анотація: Сумні події, що випали на долю українців, художніми засобами зображено у прозових творах письменників українського зарубіжжя. Є примірники у відділах: (.2008р. - Б.ц.) (вільний) |
Цепа, Олександр. Авторське самоочікування в поезії Тараса Шевченка 1837-1847 років [Текст] / О. Цепа> // Дивослово. - 2011. - № 3. - С. 13-24 : іл. Рубрики: Інтегровані уроки--Шевченківська поезія--Систематизація й обґрунтування--Аналіз внутрішнього світу автора Кл.слова (ненормовані): методика викладання української літератури Анотація: У статті ствержується, що саме митець прагне віднайти власний сенс життя і зреалізувати його. Закономірно, що найповнішим віддзеркаленням душевних процесів і станів творця є його творча спадщина. Є примірники у відділах: (.2011р. - Б.ц.) (вільний) |
Ткач, Алла. "Український Рембрандт" [Текст] : матеріали до вивчення художньої спадщини Тараса Шевченка / А. Ткач> // Дивослово. - 2011. - № 3. - С. 17-24 : іл. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Інтегровані уроки--Засвоєння нового матеріалу--Літературний та малярський доробок Шевченка--Словникова робота Кл.слова (ненормовані): методика викладання української літератури Анотація: Ознайомлення з величю і багатогранністю таланту генія, завдяки великій праці він зумів передати у словесних і живописних творах свою палку любов до народу України і тривогу за її долю. Є примірники у відділах: (.2011р. - Б.ц.) (вільний) |
Фурсова, Людмила. Шевченків "Заповіт" [Текст] / Л. Фурсова> // Дивослово. - 2011. - № 3. - С. 25-28. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Інтегровані уроки--Засвоєння нового матеріалу--Життя і творчість Т. Шевченка--Опрацювання навчального матеріалу Кл.слова (ненормовані): методика викладання української літератури Анотація: Мета розширити знання учнів, ознайомити з історією створення "Заповіту"; вчити аналізувати ліричні твори, порівнюючи їх із перекладами; розвивати усне мовлення. Є примірники у відділах: (.2011р. - Б.ц.) (вільний) |
Зарічна, Надія. Дві "Катерини" Тараса Шевченка [Текст] / Н. Зарічна, Н. Тарасова> // Дивослово. - 2011. - № 3. - С. 29-31. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Інтегровані уроки--Засвоєння нового матеріалу--Методи, прийоми і форми роботи--Складання асоціативних схем Кл.слова (ненормовані): методика викладання української літератури Анотація: Розкривається ідейний зміст поеми "Катерина" та однойменної картини. Мета, спонукати учнів до роздумів над долею дівчинки-покритки; навчати школярів за допомогою живописних полотен формувати уявлення про побут, персонажі твору. Дод.точки доступу: Тарасова, Наталья Є примірники у відділах: (.2011р. - Б.ц.) (вільний) |
Баган, Олег. Літературний романтизм: ідеологія, естетика, стиль [Текст] / О. Баган> // Дивослово. - 2011. - № 3. - С. 35-46. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Романтизм--Цивілізаційні й культурні основи--Специфіка українського романтизму Кл.слова (ненормовані): методика викладання української літератури -- стилі і напрями літератури Анотація: Стаття розглядає питання: У чому ж полягає феномен романтизму? Чому романтичне мистецтво зберігає таку експресивність і силу впливу й на сучасну людину? Як сформувалися надзвичайно потужні емоційні й духовні пласти романтизму як світовідчуття? Є примірники у відділах: (.2011р. - Б.ц.) (вільний) |
Бурко, Ольга. Література українського романтизму [Текст] : 9 клас / О. Бурко> // Дивослово. - 2011. - № 3. - С. 46-57 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Інтегровані уроки--Актуалізація опорних знань--Робота з інтернет-джерелами--Порівняльний аналіз творів--Тестові завдання Кл.слова (ненормовані): методика викладання української літератури Анотація: Розкривається суть літературного напряму "романтизм". Є примірники у відділах: (.2011р. - Б.ц.) (вільний) |
Бовсунівська, Тетяна. Шевченко і концепція войовничого романтизму [Текст] / Т. Бовсунівська> // Дивослово. - 2011. - № 3. - С. 58-62. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Письменники українські--Шевченко Т.Г.--Синкретичне розкриття творчості--Спадок взаємодії літератури та мистецтва Кл.слова (ненормовані): методика викладання української літератури Анотація: Подається основна відмінність українського романтизму від його західних зразків. Дод.точки доступу: Шевченко, Тарас Григорович (видатний укр. поет, художник, громадсько-політичний діяч, засновник нової укр. л-ри, творець сучасної укр. мови ; 1814-1861) \про нього\ Є примірники у відділах: (.2011р. - Б.ц.) (вільний) |
Мандич, Оксана. Тривога, скорбота, надія в серцях українців : оповідання Катерини Мотрич "Політ журавлів над нетолоченими травами" / О. Мандич> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах) : науково-методичний журнал. - 2011. - № 12. - С. 12-14 Рубрики: Урок позакласного читання--Мотивація навчальної діяльності--Цілевизначення і планування--Робота з художеім твором Кл.слова (ненормовані): методика викладання української літератури Анотація: Ознайомлення учнів з біографією письменниці; опрацювання змісту та розкриття ідейно-художньої спрямованості її творчості. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Классович, Світлана. "Федько-халамидник" Володимира Винниченка: щедрість головного героя на добро : особистісно зорієнтований урок у 6 класі / С. Классович> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах) : науково-методичний журнал. - 2011. - № 12. - С. 15-17 : мал. Рубрики: Особистісно орієнтоване навчання--Закріплення та застосування знань--Уміння і навички--Методичне надзавдання--Випереджувальне завдання Кл.слова (ненормовані): методика викладання української літератури Анотація: У статті розкрито ідейно-художній зміст оповідання В. Винниченка. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |