Орловська, С. Перевантажування учнів: причини виникнення та шляхи запобігання [Текст] / С. Орловська> // Початкова школа. - 2010. - № 11. - С. 50-51. - журнал. Рубрики: Педагогіка--Школознавство--Учні--Режим дня Кл.слова (ненормовані): режим дня -- працездатність школярів -- втома -- перевтома у дітей -- навчальна діяльність -- гігієна письма -- гігієна читання -- розклад уроків -- мова вчителя Анотація: У статті йдеться про дотримання науково обґрунтованих гігієнічних рекомендацій щодо організації навчально-виховного процесу, режиму дня, відпочинку і харчування дітей для запобігання перевантаження. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Мартиненко, С. Діагностування стилів педагогічного спілкування вчителів початкової школи [Текст] / Світлана Мартиненко, Наталія Кипиченко> // Початкова школа. - 2013. - № 5. - С. 54-56. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Педагогіка--Вчитель Кл.слова (ненормовані): педагогічне спілкування -- спілкування вчителя з учнями -- діагностичні методики -- мова вчителя Анотація: У статті запропоновано діагностичні методики, які допоможуть учителю початкової школи з'ясувати сутність і зміст педагогічної діяльності та стиль педагогічного спілкування. Дод.точки доступу: Кипиченко, Наталія Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Дубовик, С. Культура професійного мовлення педагога [Текст] / Світлана Дубовик> // Початкова школа. - 2014. - № 12. - С. 1-4. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Педагогіка--Вчитель Кл.слова (ненормовані): культура мовлення -- мова вчителя -- культура спілкування -- мовленнєва культура -- поради для вчителя Анотація: У статті розглядається проблема формування культури професійного мовлення вчителя початкової школи; подано рекомендації щодо розвитку й удосконалення мовленнєвої культури педагога. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Калошин, В. Щоб зауваження були конструктивними [Текст] : практичні поради / Володимир Калошин> // Початкова школа. - 2016. - № 1. - С. 45-49. Рубрики: Педагогіка--Вчитель та учнівський колектив Кл.слова (ненормовані): вчитель і учні -- мова вчителя -- культура педагогічної праці -- типові зауваження -- неконструктивні зауваження -- конструктивні зауваження Анотація: У статті наведено практичні поради щодо зауважень учням. Запропоновано класифікацію зауважень та розглянуто коло їх застосувань. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Богосвятська, Анна-Марія Слово - ключ до таємниці життя [Текст] / Анна-Марія Богосвятська> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2017. - № 10. - С. 37-41. Рубрики: Філологічні науки--Методологія дослідження слова Педагогіка--Вчитель--Мова вчителя Кл.слова (ненормовані): принцип триєдності -- слово і генетичний код -- природа слова (сила слова) -- чистота слова -- слово вчителя -- мова вчителя -- гуманний педагог -- духовна людина -- афоризми Анотація: Практичне застосування значення слова в нашому житті - це перетворення себе і свого оточення: професійного, особистого, сімейного - будьякого, бо людина, мисляча по іншому, людина, що говорить по-іншому, сама стає іншою, кращою, світлішою. Як думаю, так говорю, так і дію! Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |