Глєбова, Ю. А.
    Вивчення теорії літератури з використанням наочності [Текст] / Ю.А. Глєбова // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 6. - С. 51-53. - Бібліогр.: 10 назв.
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--НАОЧНІСТЬ





    Глєбова, Ю. А.
    Наочність допомагає доступніше подати матеріал, що вивчається [Текст] : урок-вивчення нового навчального матеріалу - міфу "Яблуко розбрату" / Ю.А. Глєбова // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 7. - С. 28-31. - Бібліогр.: 6 назв. - Зміст: Яблуко розбрату
Рубрики: Уроки зарубіжної літератури--Форми проведення





    Мироненко, В.
    Риторика як необхідність [Текст] / В. Мироненко // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2006. - № 1. - С. 144-149.
Рубрики: Ораторське мистецтво--Методика
Кл.слова (ненормовані):
риторична наука -- наочність
Дескриптори: ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА -- МОВОЗНАВСТВО -- ОРАТОРСЬКЕ МИСТЕЦТВО
Анотація: <Структурно-логічні схеми> з теми "Риторика в загальноосвітніх школах" укладені на основі навчального посібника "Риторика" авторів Л.І. Мацько, О.М. Мацько

Є примірники у відділах:
(05.05.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Григоренко, О.
    Географічний кабінет - своїми руками [Текст] / О. Григоренко // Географія та основи економіки в школі. - 2006. - № 3. - С. 11-13 : іл.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Географія--Методика--Кабінетна система
Кл.слова (ненормовані):
кабінет географії -- стенд -- вітрина -- колекція -- наочність
Дескриптори: НАУКИ ПРО ЗЕМЛЮ -- ГЕОГРАФІЯ -- МЕТОДИКА ГЕОГРАФІЇ
Анотація: Учитель про досвід укомплектування кабінету географії.

Є примірники у відділах:
(05.06.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1


CUKK-VDPU
М11


    Україна.Міністерство освіти і науки.
    Перелік навчально-наочних посібників, електронних засобів навчального і загального призначення, обов'язкової ділової документації, допоміжних засобів навчання та шкільного обладнання, рекомендованих Міністерством Освіти і науки України для використання у загальноосвітні навчальних закладах у 2006/07 навчальному році (продовження) [Текст] : законы и законодательные акты / Міністерство освіти і науки // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. - 2006. - № 33. - С. 3-14.
ДРНТІ
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Освіта--Законодавчі матеріали--Україна, 2006/07 н.р.
   Україна--Освіта
Кл.слова (ненормовані):
наочність
Дескриптори: ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТИ -- ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТИ В УКРАЇНІ -- КЕРІВНИЦТВО І УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ -- ОСВІТА УКРАЇНИ - ЗАКОНОДАВЧІ І ДИРЕКТИВНІ МАТЕРІАЛИ

Є примірники у відділах:
(06.12.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1


CUKK-VDPU
Д31


    Дем'яненко, О.
    Способи наочного узагальнення результатів творчої діяльності учнів 5-8 класів на уроках зарубіжної літератури [Текст] / О. Дем'яненко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2007. - № 5. - С. 35-37.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Зарубіжна література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
творча діяльність -- наочність
Анотація: Досліджуються шляхи організації творчої діяльності учнів на уроках зарубіжної літератури. Показано використання різних видів наочності для розвитку мислення учнів.

Є примірники у відділах:
(19.05.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Гнаткович, Т.
    Педагогічний світогляд Григорія Ващенка [Текст] / Т. Гнаткович // Українська мова і література в школі. - 2007. - № 5. - С. 69-70. - Бібліогр.: 7 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Історія--Персоналії--Ващенко Г.
Кл.слова (ненормовані):
принципи виховання -- науковість виховання -- систематичність виховання -- життєвість виховання -- активність -- природовідповідність виховання -- індивідуалізація виховання -- наочність і конкретність виховання
Анотація: Про корифея національної й світової педагогіки Григорія Ващенка


Дод.точки доступу:
Ващенко, Григорій \про нього\
Є примірники у відділах:
(03.09.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Десятов, Д.
    Дидактичні умови використання коміксів на уроці історії / Д. Десятов // Історія в школі. - 2008. - №5-6. - С. 18-22.
Рубрики: Методика викладання історії в школі--Засоби навчання --Наочність--Комікси
Анотація: Запропоновано методику використання коміксів, що розрахована на ігрові, рольові можливості педагогічного процесу.

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Комаров, В.
    Роль образного мислення в процесі формування історичних знань учнів. Від факторів до понять. :(На прикладі теми ,, Утворення Єгипетської держави", 6 кл.) / В. Комаров // Історія в школі. - 2008. - №4. - С. 21-26.
Рубрики: Методика викладання історії в школі--Методи навчання--Наочність--Образне мислення--Методичні розробки до теми: ,,Утворення Єгипетської держави"
Анотація: Метою статті є висвітлення методики використання різноманітних видів наочності , при використанні яких відбувається активізація історичної уяви учнів.



061
Л 890


    Кобилянська, Лілія.
    Розвиток методів і засобів навчання в українських народних школах Буковини (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.) [Текст] / Л. Кобилянська // Вісник Львів. ун-ту. Серія педагогічна. - Львів, 2008. - Вип. 23. - С. 253-260. - Бібліогр.: с. 259-260.
УДК
Рубрики: Методика викладання--Дидактичний принцип--Наочність
   Народна школа--Буковина--19-20 ст.


Є примірники у відділах:
1 Інв.Б 513796 - Б.ц. (вільний)




    Палатна, О.
    Використання географічної наочності на уроках історії в професійно- технічних навчальних закладах / О. Палатна // Історія в школі. - 2009. - № 10. - С. 30-32
Рубрики: Методика викладання історії в школі--Професійно-технічна освіта--Засоби навчання--Графічна наочність
Анотація: Автор стверджує, що графічна наочність не лише урізноманітнює уроки, але й є ефективним засобом для засвоєння знань

Є примірники у відділах:
- Б.ц. (вільний)




    Міронець, Людмила.
    Конструктор уроку "Бібліотека електронних наочностей: біологія, 6-11 класи" [Текст] / Людмила Міронець, Надія Матяш // Біологія і хімія в школі. - 2010. - № 1. - С. 15-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика викладання--Біологія
   Засоби навчання--Електронна наочність

Анотація: В статті подано використання педагогічних програмних засобів (ППЗ) у навчальному процесі включає ретельну технічну, органічну та методичну підготовку. Технічну підготовку проводять до початку навчального року. Вона включає підбір необхідної техніки, ППЗ та перевірку технічної справності апаратури. Організаційна підготовка може проводитися безпосередньо перед використанням ППЗ і включає інструкції для учнів стосовно виконання відповідних завдань та рекомендованої літератури. Методична підготовка вчителя до уроку із використанням конструктора уроку ППЗ складається з восьми послідовних питань.


Дод.точки доступу:
Матяш, Надія




    Десятов, Д.
    Роль і фунції наочності в структурі пізнавльної задачі з історії / Д. Десятов // Історія в школі. - 2009. - № 11/12. - С. 38-42
Рубрики: Методика викладання історії в школі --Засоби навчання--Наочність--Пізнавальні задачі
Анотація: Автор розглядає наочність як основу конструювання пізнавальних задач





    Федчишин, О.
    Структурно-логічні схеми і таблиці на уроках фізики в класах гуманітарного профілю [Текст] / О. Федчишин // Фізика та астрономія в школі. - 2010. - №9. - С. 16-20 : схеми, табл. - бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Фізика--Вивчення в школі
Кл.слова (ненормовані):
НАОЧНІСТЬ
Анотація: В статті йдеться про вагому роль використання наочності на уроках фізики в класах гуманітарного профілю, оскільки для учнів характерні цілісне емоційно-чуттєве сприйняття, наочно-образне мислення, емоційна память, добре розвинута уява, багаті словесні асоціації.





    Рібцун, Юлія.
    Використання наочності в роботі з молодшими дошкільниками із загальним недорозвиненням мовлення [Текст] / Юлія Рібцун // Дефектологія. Особлива дитина : навчання та виховання. - 2010. - № 4. - С. 32-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Молодші дошкільники--Загальний недорозвиток мовлення
   Наочність--Спеціальні іграшки






    Камишан, Ю. І. (Учитель образотворчого мистецтва, гімназія №5, м. Чугуїв, Харківська обл.).
    Наочність як невід’ємна складова формування художньо-практичної компетентності учнів на уроках образотворчого мистецтва [Текст] : мій досвід / Ю.І. Камишан // Мистецтво в школі. - 2011. - № 4. - С. 4-5
Рубрики: Методики--Сучасні
   Вокал

Кл.слова (ненормовані):
Педагогічний малюнок -- Схематичні малюнки й таблиці, технологічні картинки -- Роздавальний матеріал





    Паливода, Г.
    Фланелеграф у розвитку наймолодших [Текст] / Ганна Паливода // Дошкільне виховання. - 2011. - № 7. - С. 31-33.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять
   Педагогіка--Дошкільна--Засоби навчання--Підручники і посібники

Кл.слова (ненормовані):
дидактичні ігри -- дидактичний посібник -- наочність
Анотація: Подано добірку дидактичних ігор-вправ для першої молодшої групи з застосуванням фланелеграфа.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Ткачук, Г. Е.
    Інтерактивний електронний плакат як сучасний дидактичний засіб навчання фізики / Г. Е. Ткачук // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 8. - С. 45-46
Рубрики: Педагогічні програмні засоби--Фізика
   Інформатика--Технології та засоби навчання

Кл.слова (ненормовані):
електронний плакат -- дидактичні матеріали -- навчальна наочність
Анотація: Електронні плакати з фізики.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Є примірники у відділах:
(13.01.2012р. - Б.ц.) (вільний)




    Мозгова, Людмила.
    Літературно-гендерна наочність як чинник формування гендерно-літературної компетентності старшокласників / Л. Мозгова // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах) : науково-методичний журнал. - 2011. - № 11. - С. 10-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Наочні посібники--Унаочнення уроків літератури--Формування гендерно-літературної компетентності
Кл.слова (ненормовані):
посідники -- методи навчання -- слово вчителя -- приклад із життя, наведений школярами -- художній твір -- живопис -- музика -- мультимедійні презентації
Анотація: Акцентується увага на формуванні учнівської компетентності, яка, передбачає залучення власного життєвого досвіду та виховання критичного ставлення до суспільних змін.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Власенко, М.
    Казка як прийом навчання [Текст] / М. Власенко // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 7/8. - С. 38-39
Рубрики: Початкова освіта--Іноземна мова
Кл.слова (ненормовані):
емоційцна сфера -- наочність -- аудіювання -- читання -- довільна увага
Анотація: Казка дуже вдало поєднує в собі зацікавлюючий фактор і пізнавальну інформацію, що сприяє активному залученню учнів до виконання різних завдань, а також дозволяє в незвичайній формі подавати необхідний навчальний матеріал.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)