Климентова, О.
    Ідеї Д.Донцова і літературна творчість "Пражан": від наслідування до пепеосмислення [Текст] / О.Климентова // Слово і час. - 2000. - № 8. - С. 45-54
Рубрики: Донцов Д.
   Літературна творчість "Пражан"



Дод.точки доступу:
Донцов, Д. \про нього\




    Стельмах, Володимир.
    Реформа, гідна наслідування [Текст] : (До ІХ річниці проведення грошової реформи в Україні) / В. Стельмах // Вісник Національного Банку України. - 2005. - № 9. - С. 4-6
Рубрики: Грошова реформа--Україна, 1996 р.
Анотація: Узагальнено основні етапи здійсненої в Україні в 1996 році грошової реформи, в результаті якої введена українська національна валюта - гривня.





    Тимошик, М.
    Життєвий подвиг Івана Огієнка як взірець для наслідування [Текст] / М. Тимошик // Дивослово. - 2007. - № 1. - С. 40-44
Рубрики: Релігійні діячі України--Огієнко І.
Анотація: В статті подається діяльність державного, громадського, церковного і культурологічного діяча Івана Огієнка (митрополита Іларіона).





    Герасим'юк, Василь.
    Наслідування зразків [Текст] : [Поезія] / В. Герасим'юк // Сучасність. - 2007. - № 7. - С. 5.
Рубрики: Художня література--Поезія--Україна, 21 ст.





    Александрова, Галина.
    Іван Стешенко: "Без наслідування обійтися не можна і в ньому... рятунок оригінального духу" [Текст] / Г. Александрова // Слово і час. - 2008. - № 7. - С. 52-59. - Бібліогр.: 22 назв.
Рубрики: Письменники--Україна, 19-20 ст.
   Українська література

Кл.слова (ненормовані):
Компаративістика -- Порівняльний метод -- Аналогія -- Наслідування -- Форма -- Зміст
Анотація: У статті розглядається маловідома літературознавча діяльність Івана Стешенка (1873-1918), вивчається його опублікована й архівна спадщина в контексті проблем компаративістики початку ХХ ст. Показано, що І.Стешенко мав свою концепцію розвитку української літератури, яка враховувала й зовнішні суспільні чинники, і внутрішні іманентні закономірності саморозвитку, історично змінювані характер, функції та форми вітчизняного письменства. Проаналізовано його порівняльні студії, що збагачували українське літературознавство новими підходами, розширювали його методологічні обрії.


Дод.точки доступу:
Стешенко, І.




    Микитюк, Д.
    Досвід, вартий наслідування [Текст] / Д. Микитюк, В. Дідківський, М. Геймор // Пропозиція. - 2008. - № 11. - С. 36 - 38
Рубрики: Тваринництво--Скотарство молочне--Сільськогосподарські підприємства--Інтенсифікація--Житомирська обл.
Анотація: ПАФ "Єрчики" Попільнянського р-ну Житомирськ.обл.


Дод.точки доступу:
Дідківський, В.; Геймор, М.




    Зубець, М. В.
    Співробітництво УААН і НАН України - приклад для наслідування (до 90-річчя НАН України) [Текст] / М. В. Зубець // Вісник аграрної науки. - 2008. - № 12. - С. 5-6
Рубрики: Національна академія наук України





    Квітка, Галина.
    Депутати встановлювали, хто фермеру родич [Текст] / Г. Квітка // Пропозиція. - 2009. - № 10. - С. 20 - 21
Рубрики: Фермерство--Власність--Право наслідування--Судочинство
Анотація: Внесення змін до закону "Про фермерське господарство".





    Самофал, О.
    Вивчення творчості Вергілія [Текст] / О. Самофал // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 11. - С. 31-37. - Зміст: Урок 1. Публій Вергілій Марон. Поема "Енеїда" як літературна обробка римської легенди про троянця Енея - засновника Рима. Творче наслідування поем Гомера. ; Урок 2. Поетизація римської доблесті, патріотичного служіння державі, величі Рима як провідні настанови й основний пафос поеми.
Рубрики: Зарубіжна література--Конспект уроку, 8 клас
Кл.слова (ненормовані):
Вергілій -- Римська держава
Анотація: Розробка уроків для 8-го кл. за програмою 12-річної школи.





    Клименко, В. В.
    Перетворення чутєво - інтуїтивної та дискурсивно - логічної інформації на одиниці наукового тексту [Текст] / В. В. Клименко // Практична психологія та соціальна робота. - 2009. - № 11. - С. 1-4 ; № 12. - С. 1-9. - Бібліогр. : 11 назв.
Рубрики: Психологічні дослідження--Психолінгвістичні одиниці наукового тексту
   Психіка людини

Кл.слова (ненормовані):
Інтуїція -- Інтенції -- Наслідування
Анотація: Поглиблене вивчення психіки, психологічних тонусів людини у навчанні передбачає уточнення понять і використання творчої сили лінгвістичних дій для створення одиниць тексту з чуттєво - інтуїтивної та дискурсивно - логічної інформації. Об'єктом дослідження є психолінгвістичні одиниці наукового тексту.






    Рібцун, Ю.
    Щоб малюк заговорив [Текст] / Юлія Рібцун // Дошкільне виховання. - 2011. - № 4. - С. 24-26.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мови
Кл.слова (ненормовані):
мовленнєвий розвиток дитини -- мовленнєва діяльність -- слухове сприймання -- мовленнєва моторика -- мовленнєве наслідування
Анотація: В статті йдеться про те, як уникнути затримки мовленнєвого розвитку у дітей раннього віку, як розвивати мовлення малюків в період від одного до трьох років та про роль дорослого у формуванні фонематичного сприймання дитини.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Портницька, Н. Ф.
    Від наслідування до творчості [Текст] / Н. Ф. Портницька // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - № 8. - С. 59-68 : табл. - Бібліогр. : 19 назв.
Рубрики: Дошкільники--Наслідування--Творчість
Анотація: У статті розглядається експериментальне дослідження - наслідування як механізм розвитку особистості в дошкіольному віці та усвідомлення власних здібностей, обдарованості.





    Скоць, Андрій.
    Віршоване пророцтво Тараса Шевченка "Ісаія. Глава 35 (Подражаніє)" : спроба порівняльно-типологічного аналізу / А. Скоць // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах) : науково-методичний журнал. - 2012. - № 3. - С. 8-10
Рубрики: Поетика--Церковнослов'янізм--Образна система
Кл.слова (ненормовані):
наслідування -- переспів -- біблійний архетип -- типологічні збіги -- текстові подібності
Анотація: У статті здійснюється порівняльно-типологічний аналіз твору-переспіву Шевченка, відзначаючи особливості його поетики, генетично-контактні зв'язки з Біблією й співзвучність поетовій сучасності.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Слєпченко, Валентина.
    Чи в усьому літературний герой вартий наслідування?: Бінарний урок: світова література - етика [Текст] / Валентина Слєпченко, Галина Довгань // Всесвітня література в сучасній школі. - 2012. - № 4. - С. 33-35
Рубрики: Уроки світової літератури--Форми проведення


Дод.точки доступу:
Довгань, Галина




    Мовчун, А.
    Про плагіат: як не стати крадієм чужого інтелекту [Текст] / Антоніна Мовчун // Початкова школа. - 2012. - № 6. - С. 50-51. - Бібліогр.: 6 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Право--Авторське право
Кл.слова (ненормовані):
плагіат -- плагіатор -- епігонство -- літературне наслідування -- вчительський плагіат -- учительські публікації
Анотація: У статті порушується проблема авторського права, аналізується явище плагіату, зокрема в учительському середовищі.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Ковалів, Юрій.
    Їх наукова заангажованість гідна подиву і наслідування [Текст] : посмертно обрані члени Наукового товариства ім. Т. Шевченка / Юрій Ковалів // Дзвін. - 2013. - № 10. - С. 118-121. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Наукове товариство імені Т. Шевченка--Науковці
   Науковці України, 20-21 ст.

Анотація: Стаття присвячена 140-річчю НТШ, автор подає відомості про 14 посмертно обраних членів Наукового товариства.


Дод.точки доступу:
Раковський, Іван (зоолог, антрополог, громадський діяч ; 1874-1949) \про нього\; Задорожний, Іван (соціолог, педагог, суспільний діяч ; 1922-1962) \про нього\; Вертипорох, Євген (хімік, фармаколог, громадський діяч ; 1898-1973) \про нього\; Остап'як, Микола (біолог, генетик, імунолог ; 1901-1977) \про нього\; Сосновський, Михайло (журналіст, публіцист, редактор ; 1919-1975) \про нього\; Гуцуляк, Михайло (географ, педагог, історик-демограф ; 1894-1976) \про нього\; Метіль, Гнат (хімік-технолог, інженер, громадський діяч ; 1919-1983) \про нього\; Боголюбов, Микола Миколайович (Математик, основоположник нових наукових напрямів у математиці, механіці та фізиці ; 1909-1992) \про нього\; Комаринець, Теофіл (філолог, літературознавець, фольклорист) \про нього\; Кучер, Роман (хімік-органік, фізико-хімік, геохімік ; 1925-1991) \про нього\; Зубик, Роман Іванович (економіст, правник, історик, громадський діяч ; 1902-1941) \про нього\; Лазаренко, Євген Костянтинович (геолог, мінералог, ректор Львівського державного університету ім. Івана Франка ; 1912-1979) \про нього\; Романів, Олег (інженер-механік, матеріало- та металознавець ; 1928-2005) \про нього\; Гладишевський, Євген (видатний український хімік ; 1923-2012) \про нього\




    Боронь, Олександр Вікторович.
    Проза Тараса Шевченка і західноєвропейські літератури: наслідування чи творче засвоєння художнього досвіду? [Текст] : за матеріалами наукового повідомлення на засіданні Президії НАН України 2 жовтня 2013 року / Олександр Вікторович Боронь // Вісник Національної академії наук України. - 2014. - № 3. - С. 89-94. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Письменники Англії, 18-19 ст.
   Шевченкознавство

   Письменники Франції, 19 ст.

Кл.слова (ненормовані):
лектура -- ремінісценція -- контактні зв'язки -- інтертекстуальність
Анотація: Здійснено спробу розширити коло контактних зв'язків Шевченка-прозаїка з романістикою Чарлза Діккенса. Доведено, що Шевченко, крім згадуваних у його прозі романів "Ніколас Ніклбі" і "Девід Копперфілд", знав також "Холодний дім" та "Домбі і син". Проаналізовано зв'язки повістей Шевченка з творчістю Вальтера Скотта. Розглянуто семантику інтертекстуальних відсилань у повісті "Художник" до роману "Векфілдський священнник" Олівера Голдсміта. Вказано на Шевченкове критичне сприйняття доробку Ежена Сю, романи якого укр. письменник використовував радше для гри з читачем. У підсумку поставлено під сумнів поширену в шевченкознавстві тезу про наслідуваність повістей Шевченка щодо західноєвропейських зразків прози.


Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (1814-1861) \про нього\; Діккенс, Чарльз (1812-1870) \про нього\; Скотт, Вальтер (1771-1832) \про нього\; Голдсміт, Олівер \про нього\; Сю, Ежен \про нього\




    Кваша, Оксана Олександрівна.
    Організація і провокація масових заворушень: окремі кримінально-правові та криміналогічні аспекти [Текст] / О. О. Кваша, Т. П. Гусак // Держава і право. - 2013. - Вип. 62. - С. 269-275. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики: Кримінальний процес
   Масові заворушення--Україна

Кл.слова (ненормовані):
масові заворушення -- злочинний натовп -- наслідування
Анотація: Досліджено поняття натовпу, проаналізовано роль лідера у масових заворушеннях, запропоновані зміни до ст. 294 КК Україні щодо відповідальності організаторів та провокаторів масових заворушень.


Дод.точки доступу:
Гусак, Тарас Петрович




    Підпалий, Андрій.
    З нового [Текст] : вірші / Андрій Підпалий // Кур'єр Кривбасу. - 2014. - № 290-291-292. - С. 173-175. - Зміст: З циклу "Наслідування"
Рубрики: Поезія українська, 21 ст.--Поезія в прозі





    Шалагінов, Борис.
    "Мɩμŋσɩϛ - наслідування - мімесис": поняття і термін у добу модерн [Текст] / Борис Шалагінов // Слово і час. - 2015. - № 8. - С. 43-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Літературознавство--Мімесис
   Літературознавство--Напрями і течії--Модерн, 19-20 ст.

Кл.слова (ненормовані):
німецький романтизм -- фройдизм -- міф -- стиль
Анотація: У статті простежується розвиток поняття "мімесис" у докантівську, модерну й післямодерну добу з урахуванням історичних змін у розумінні самого поняття "природа" як реальне оточення й "людська природа"