Акусок, А. Соціалізація особистості як психолого-педагогічна проблема [Текст] / А. Акусок> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2005. - №1. - С. 23-25. - Бібліогр.:7 назв. Рубрики: Соціальне вихованя Кл.слова (ненормовані): Національна освіта -- Персоніфікація -- Формування особистості |
Денисенко, В. Київська академія Заборовського [Текст] / В. Денисенко> // Пам'ять століть. - 2006. - № 3-4. - С. 133-138. Рубрики: Вища педагогічна освіта--Україна Історія освіти--Персоналії Кл.слова (ненормовані): Історія Київської духовної академії -- національна освіта Дескриптори: ІСТОРІЯ -- ІСТОРІЯ ТАЛАНОВИТИХ ЛЮДЕЙ Анотація: Біографія, діяльність, проректора духовної академії, наставника Києво-Могилянської академії, знавця архітектури Рафаїла Заборовського. Дод.точки доступу: Заборовський, Рафаїл \про нього\ Є примірники у відділах: (03.10.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
П14 Паламарчук, Л. Формування соціокультурних знань про український етнос у школярів під час вивчення географії [Текст] / Л. Паламарчук> // Географія та основи економіки в школі. - 2008. - № 4. - С. 42-46. - Бібліогр.:10 назв. Рубрики: Географія--Методика--Виховання у викладанні Кл.слова (ненормовані): національна освіта -- Українська нація -- господарство Анотація: На нових методологічних та теоретичних засадах сучасна географія трастформується у географію людини, стає людинонавством. |
Панок, Віталій. Психологічна служба системи освіти і війна [Текст] / В. Панок> // Психологія і суспільство : укр. теорет.-метод. соціогуманіт. часоп. - 2015. - № 3. - С. 18-23 . - ISSN 1810-2131 Рубрики: Психологічна служба в школі Кл.слова (ненормовані): національна освіта -- психологічна служба -- соціальна робота -- війна -- психосоціальна робота -- волонтерство Анотація: Стаття висвітлює систематичну фахову роботу працівників психологічної служби системи національної освіти (а це нині 22400 осіб) та її головної оргуправлінської структури - Українського науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи НАПН України про спрямування, зміст, форми, різновиди та обсяги надання психологічної і соціально-педагогічної допомоги (переважно на волонтерських засадах) постраждалим унаслідок окупації Криму і Севастополя та бойових дій на Сході України. Результати цьогорічного березневого моніторингу в усіх областях, районах і містах країни показали, що досить різноманітними є як основні цільові групи населення, котрим надається психосоціальна допомога, так і її види, акції та заходи, які істотно полегшують сприйняття різними категоріями постраждалих повсякденного багатопроблемного життя. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Перегуда, Наталія. Медіаосвітні технології як чинник підвищення якості навчального процесу / Н. Перегуда> // Комп’ютер у школі та сім’ї : наук.-метод. журн. - 2017. - № 4. - С. 34-37 Рубрики: Інформаційні технології--У навчально-виховному процесі Кл.слова (ненормовані): МЕДІАОСВІТА -- МЕДІАТЕХНОЛОГІЇ -- МЕДІАЗАСОБИ -- МЕДІАКУЛЬТУРА -- МЕДІАГРАМОТНІСТЬ -- НАЦІОНАЛЬНА ОСВІТА -- СУЧАСНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ Анотація: У статті розкрито поняття медіаосвіти та суміжних із ним понять, що характеризують і доповнюють його. Наведено класифікацію медіатехнологій і надано їм характеристику. Виділено якісні чинники позитивного впливу застосування медіатехнологій в освітньому процесі. Розглянуто негативні фактори впливу мультимедійних засобів на педагогічну діяльність і сучасні проблеми запровадження медіатехнологій у навчальний процес. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч/З№1(Універсальний) (1) Вільні: Ч/З№1(Універсальний) (1) |