Міхно, О.
    Освітня діяльність і педагогічні погляди Лесі Українки (до 140-річчя від дня народження поетеси) [Текст] / Олександр Міхно // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 1. - С. 54-57. - Бібліогр.: 13 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Освіта--Леся Українка
Кл.слова (ненормовані):
педагогічні погляди -- освітня діяльність
Анотація: У статті висвітлено педагогічні погляди Лесі Українки, що сформувалися у процесі освітянської діяльності поетеси в репетиторському, просвітницькому та методичному напрямах.


Дод.точки доступу:
Українка, Л. (українська письменниця, громадсько-культурна діячка, перекладач ; 1871-1913) \про неї\
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Бугерко, Я.
    Рефлексивна сутність лонгітюдного інноваційно-психологічного експерименту з модульно-розвивального навчання / Я. Бугерко // Психологія і суспільство. - 2011. - № 3. - С. 137-153. - Бібліогр.: 12 назв.
Рубрики: Психологія--Педагогічна
Кл.слова (ненормовані):
освітня діяльність -- рефлексивність -- модульно-розвивальна система навчання А. В. Фурмана -- рефлексивне освітнє довкілля-середовище -- лонгітюдний інноваційно-психологічний експеримент -- рефлексивно-співтворча взаємодія -- розвиток рефлексивності
Анотація: У статті розглядаються особливості рефлексивного довкілля-середовища як такої організованості освітнього процесу, яка дозволяє максимально повно реалізувати позитивний потенціал вчителя і учня в розумовому, соціальному, екзистенційному і духовному розвитку, внутрішньо мотивуючи їхню сумісну розвивальну взаємодію.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Є примірники у відділах:
(23.11.2011р. - Б.ц.) (вільний)




    Мірошниченко, Ганна.
    Вплив видатних педагогічних персоналій на розвиток університетської освіти у другій половині ХІХ ст. / Ганна Мірошниченко // Вища школа. - 2012. - № 2. - С. 94-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вища освіта--Історія, ХІХ ст.
   Вища освіта--Інноваційна діяльність

Кл.слова (ненормовані):
вчений-педагог -- освітня діяльність -- педагогічна спадщина -- інноваційні ідеї -- соціально-економічні галузі
Анотація: У статті розглянуто вплив видатних вчених Київського університету Св. Володимира на розвиток університетської освіти і науки у фізико-математичній, природничій та соціально-економічній галузях.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Є примірники у відділах:
(29.02.2012р. - Б.ц.) (вільний)




    Суліма, Євген.
    Вища освіта в контексті національної стратегії розвитку освіти в Україні на 2012-2021 роки / Євген Суліма // Вища школа. - 2012. - № 3. - С. 7-15
Рубрики: Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
стратегія розвитку освіти -- процеси реформування -- конкурентоспроможність -- освітня діяльність -- наукова діяльність
Анотація: Заступник міністра освіти і науки, молоді та спорту підводить підсумки роботи, проведеної на ниві вищої освіти у 2011 р., та окреслює перспективні напрямки діяльності на майбутнє.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Є примірники у відділах:
(30.03.2012р. - Б.ц.) (вільний)




    Вітренко, Юрій.
    Взаємозв’язок освіти та зайнятості населення України в умовах ринкової економіки: пошук узгодженості [Текст] / Ю. Вітренко // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2013. - № 3. - С. 7-18 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Освіта і суспільство
Кл.слова (ненормовані):
освітня діяльність -- зайнятість -- ринок освітніх послуг -- ринки рпаці й робочої сили -- Національна рамка кваліфікацій -- переліки підготовки кадрів -- система національних рахунків -- класифікатор видів економічної діяльності -- державне замовлення
Анотація: Розкривається роль Національної рамки кваліфікацій як дієвого інструменту подолання неузгодженості розвитку освіти та визначення потреб ринку праці у кваліфікованих кадрах. Висловлюється переконання, що Національна рамка кваліфікацій повинна містити положення щодо необхідності узгодження класифікації галузей освіти (напрямів підготовки кадрів) із класифікатором видів економічної діяльності.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Сухарніков, Юрій.
    Методологічні засади перебудови й осучаснення вищої освіти України / Ю. Сухарніков // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2015. - № 11/12. - С. 35-61 . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Реформування
Кл.слова (ненормовані):
освітнє законодавство -- освітні правовідносини -- учіння -- освітня діяльність -- освітня програма -- освітні послуги -- навчання -- кваліфікація -- Національна рамка кваліфікацій -- освітньо-кваліфікаційний рівень
Анотація: Розглядаються розбіжності сутнісних засад функціонування систем вищої освіти в Україні та європейського простору вищої освіти, а також пов’язані з цим розбіжності у дидактичному трактуванні основоположних термінів, які забезпечують розробку адекватного методологічного "шлейфа" модернізації й реформування вищої освіти України, а також торкаються засад педагогічного мислення.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Вільський, Геннадій.
    Формування критеріїв оцінювання наукової значущості студентських конкурсних досліджень / Г. Вільський, Б. Михалишин, Л. Івлєва // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2015. - № 11/12. - С. 29-34 . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Науково-дослідницька діяльність
Кл.слова (ненормовані):
освітня діяльність -- наукова значущість -- якість вищої освіти -- критерії оцінювання
Анотація: Сформульовано основні вимоги та запропоновано критерії оцінювання студентських конкурсних наукових робіт, необхідних для підвищення цільової ефективності освітньої діяльності вищих навчальних закладів та підвищення якості вищої освіти.


Дод.точки доступу:
Михалишин, Богдан; Івлєва, Людмила
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Крисоватий, Андрій.
    Сутність паритетної освітньої діяльності [Текст] / А. Крисоватий // Психологія і суспільство : укр. теорет.-метод. соціогуманіт. часоп. - 2016. - № 3. - С. 61-67 . - ISSN 1810-2131
Рубрики: Філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
реформа освіти -- освітня діяльність
Анотація: Стаття присвячена обґрунтуванню сутності та психо-дидактичних умов забезпечення паритетності освітньої діяльності викладача і студентів у спільному навчальному процесі сучасного університету. Переконливо доведено, що до основних параметрів такої паритетності належать міжсуб’єктність, рівноправність, миследіяльність і діалогічність міжособистих стосунків, котрі реально наявні у просторі ВНЗ. В дослідженні чітко визначена чотиритактність досягання освітньої паритетності (розуміння – мислення – діяльність – рефлексія) перш за все залежно від самоактивності особистості, котра й уможливлює у підсумку чотириаспектність рівності учасників навчання: від смислової і мотиваційно-ціннісної гармонійності взаємодій до психосоціальної рівноцінності і внутрішнього прийняття кожним паритетності як норми повсякденного життя.

Перейти до зовнішнього ресурсу: http://psm2000.ucoz.ua/_ld/0/74_3_2016-65-.pdf
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Суліма, Євген.
    Філософія освітньої паритетності: парадигма діалогічності [Текст] / Є. Суліма // Психологія і суспільство : укр. теорет.-метод. соціогуманіт. часоп. - 2016. - № 3. - С. 53-60 . - ISSN 1810-2131
Рубрики: Філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
парадигма діалогічності -- освітня діяльність -- освітній полілог
Анотація: У статті здійснено рефлексивний аналіз освітньої діяльності як соціокультурного явища. Показано, що домінування традиційної – науково-технічної, сцієнтистської – парадигми освіти суперечить самому ковітальному змісту глобалізованого інформаційного суспільства. Аргументовано, що умовою трансформації національних систем освіти від традиційних парадигмальних координат функціонування до інноваційних є їх переведення у режим максимально відкритої, змістовно насиченої і комунікативно інтенсивної діалогічності. Розкрито поняття освітнього діалогу як форми ділового спілкування, що процесно постає на певному методологічному чи науково-дисциплінарному матеріалі навчання, прискорює психосоціальний розвиток особистості студента і сприяє нарощуванню його інтелектуального та само- актуалізаційного потенціалу. Виділено засадничі складники діалогічного наповнення паритетності освітньої діяльності у вищій школі: розвитковий простір суб’єкт-суб’єктної взаємодії, діалогічність соціальної екзистенції людини як особистості, ціннісно-смислова паритетність освітньої співпраці учасників навчання, освітній полілог як особливий часопростір розвитку, вдосконалення, самопізнання і самореалізації майбутнього професіонала.

Перейти до зовнішнього ресурсу: http://psm2000.ucoz.ua/_ld/0/74_3_2016-65-.pdf
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Погребняк, Віталій.
    До проблем створення системи забезпечення якості вищої освіти у вітчизняній вищій школі / В. Погребняк, О. Дашковська, А. Солоденко // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2018. - № 7/8. - С. 21-27. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Якість освіти
Кл.слова (ненормовані):
система забезпечення якості -- освітня діяльність -- освітній процес -- акредитація -- освітні програми -- плагіат -- публічність -- стандарти вищої освіти -- система вищої освіти
Анотація: Досліджується процес створення системи забезпечення якості вищої освіти, її складових та Національного агенства забезпечення якості вищої освіти як колегіального органу, уповноваженого Законом України "Про вищу освіту" відповідати за реалізацію державної політики у сфері якості вищої освіти. Оцінюється роль Нацагенства у формуванні цілісної системи вітчизняної вищої освіти через його вплив на процеси розроблення і впровадження стандартів освітньої діяльності, стандартів вищої освіти та освітніх програм здобувачів вищої освіти і ризики у зв’язку з блокуванням його діяльності. Розглядаються шляхи подальшого реформування вищої школи України, зокрема створення ефективного механізму забезпечення якості вищої освіти та його надійного функціонування.


Дод.точки доступу:
Дашковська, Олена; Солоденко, Алла
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Джус, Оксана.
    Перші українські вчителі у північноамериканських громадах: проблеми підготовки й організації освітньої діяльності / О. Джус // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2018. - № 10. - С. 91-100. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Історія та розвиток освіти--Зарубіжні країни
Кл.слова (ненормовані):
українська еміграція -- емігранти -- діаспора -- вчителі -- професійна підготовка -- вища школа -- учительські семінарії -- курси українознавства -- "конвенції" -- з’їзди -- "вакаційні" школи -- форми навчання -- форми виховання -- освітня діяльність
Анотація: У статті аналізуються особливості організації, зміст фахової підготовки і педагогічної діяльності перших українських учителів у США й Канаді. Акцентовано на персоналістичному дискурсі проблеми, ролі у професійному становленні майбутніх педагогів визначних культурно-освітніх діячів "піонерської доби" української еміграції на північноамериканському континенті, здебільшого вихідців із Західної України. Представлено інституційні форми та види здобуття педагогічної освіти українцями у США й Канаді на початку XX ст., специфіку їхньої навчально-виховної діяльності у різних типах закладів освіти.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Лавренюк, Віолетта.
    Інноваційний і традиційний підходи у викладанні лінгвістичних дисциплін / Віолетта Лавренюк // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2020. - № 2. - С. 2-5. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Дисципліни (навч.)--Лінгвістичні дисципліни--Викладання--Інновації
Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-комунікативні технології -- дистанційне навчання -- освітня діяльність -- тест -- традиційний підхід викладання
Анотація: Матеріал присвячено ролі інформаційно-комунікативних технологій на сучасному етапі реформування освіти в Україні. Подано можливі варіанти застосування інноваційних підходів, зокрема тестів, у викладанні лінгвістичних дисциплін та наголошено на важливості поєднання їх із традиційними.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)