Надвинична, Т.
    Психологічне проектування навчальних задач у контексті особистісно зорієнтованого навчання [Текст] / Т. Надвинична // Психологія і суспільство. - 2008. - № 3 . - С. 41-55. - Бібліогр.: 45 назв.
Рубрики: Психологія--Педагогічна
Кл.слова (ненормовані):
навчальні задачі -- проектування -- проект -- модель -- моделювання -- план -- планування -- програма -- програмування -- метод проектів -- особистіно зорієнтоване навчання -- психосоціальний розвиток -- паритетна навчальна взаємодія
Анотація: В публікації здійснена спроба психологічно обгрунтувати інноваційний підхід до визначення поняття "психологічне проектування навчальних задач". У результаті з"ясування уиов професійного здійснення педагогічного керівництва освітнім процесом автором окреслений той інноваційний напрямок, котрий забезпечує вдосконалення не лише знань і вмінь учнів, а й способів привласнення ними соціально значущих норм та етноніціональних цінностей.