В11 Вішкіна, Любов. Теоретичний аспект застосування навчального моделювання в шкільній георгафії [Текст] / Л. Вішкіна> // Географія та основи економіки в школі. - 2007. - № 6. - С. .31-34 Рубрики: Географія--Методика Кл.слова (ненормовані): педагогічне моделювання Анотація: В статті розглянуте розуміння того, що таке моделювання як у педагогічній науці,так і у методиці навчальної географії |
Цимбалару, Анжеліка. Освітній простір молодших школярів у загальноосвітньому навчальному закладі: особливості моделювання [Текст] / А.Цимбалару> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2013. - № 1. - С. 52-58 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Педагогіка--Загальноосвітній навчальний заклад--Молодші школярі--Організація навчального процесу Кл.слова (ненормовані): педагогічне моделювання -- освітній простір Анотація: У статті розгорнено компоненти моделі освітнього простору в школі І ступеня. Автор ілюструє їх варіативність, обумовлену особливостями функціонування загальноосвітніх навчальних закладів. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДСГН (1) Вільні: ВДСГН (1) |
Цимбалару, А. Навчальний посібник як засіб моделювання освітнього простору молодших школярів [Текст] / Анжеліка Цимбалару> // Початкова школа. - 2014. - № 12. - С. 12-16. Рубрики: Математика--Початкове навчання Кл.слова (ненормовані): освітній простір школярів -- педагогічне моделювання -- навчальна література Анотація: У статті розкриваються особливості моделювання освітнього простору молодших школярів з позиції особистісного підходу як дієвого механізму підвищення ефективності їхньої навчальної взаємодії з навчальними посібниками. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Мартинова, М. Упровадження вітагенних технологій компетентнісного навчання на уроках словесності з використанням інтелектуально-психологічного потенціалу учня [Текст] : педагогічне моделювання / Марина Мартинова> // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 10. - С. 31-34. Рубрики: Українська мова--Процес навчання Кл.слова (ненормовані): вітагенна технологія -- педагогічне моделювання -- децелерація -- телегонія -- фрустрація -- вітагенне натхнення -- голографічна проекція Анотація: Мета моделювання: розроблення змісту уроку із застосуванням вітагенної технології і його апробація. Завдання: ознайомити вчителів з теоретичними засадами вітагенного навчання; показати на практиці процес застосування прийомів вітагенного навчання; змоделювати їх з учасниками майстер-класу. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Ващенко, Лдія. Моніторинг рівнів сформованості предметної біологічної компетентності учнів [Текст] / Лдія Ващенко> // Біологія і хімія в рідній школі. - 2019. - № 3. - С. 31-36. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Методика навчання--Біологія Кл.слова (ненормовані): модель моніторингу -- педагогічне моделювання -- моніторинг -- предметна біологічна компетентність Анотація: У статті представлено комплексну педагогічну модель моніторингу рівнів сформованості предметної біологічної компетентності учнів старшої профільної школи. Запропоновано структурно-функціональну модель, яка складається з двох підсистем, що відтворюють порядок організації моніторингу та структуру предметних біологічних компетентностей. |