Ревасевич, І.
    Вікова динаміка розвитку структурних компонентів особистісної адаптованості у системі фундаментального експерименту [Текст] / І. Ревасевич // Психологія і суспільство. - 2008. - № 2 . - С. 105-115. - Бібліограф.: 30 назв.
Рубрики: Психологія--Вікова
   Психологія--Педагогічна

Кл.слова (ненормовані):
особистісна адаптованість -- модульно-розвивальна система навчання А. В. Фурмана -- фундаментальний соціально-психологічний експеримент -- психічний образ -- внутрішнє прийняття -- самоприйняття -- прийняття інших -- оцінка -- самооцінка -- психологічна ситуація
Анотація: Мова йде про те, що розвитковий перебіг особистісної адаптованості учнів шкільного віку зумовлений не лише їхньою зовнішньою поведінкою і вчинками, взаємовідносинами у складноструктурованому вітакультурному просторі, а й специфікою внутрішнього психодуховного світу, котрий характеризується індивідуальною унікальністю та своєрідністю психоформ і рівнів пристосованості. Відтак максимально повна реалізація школярами розумового, соціального, креативного і духовного потенціалу, стимулювання їхнього особистісного зростання, самовдосконалення і самоактуалізації вимагає реформування наявної освітньої моделі у напрямку істотного оновлення.