Нищета, В. Принципи вивчення риторики в загальноосвітній школі [Текст] / Володимир Нищета> // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 1. - С. 16-20. Рубрики: Риторика--Методика Кл.слова (ненормовані): шкільна риторична освіта -- принципи шкільної риторики -- риторична компетентність Анотація: У статті окреслено низку специфічних принципів шкільної риторики, цілеспрямована реалізація яких в поєднанні із загальнодидактичними та методичними (частково дидактичними) принципами стане запорукою формування риторичної компетентності школярів. У дослідженні також проілюстровано комплексну (дидактичну, діалектичну, стнергетичну, когерентну) взаємодію принципів вивчення риторики в загальноосвітній школі. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Нищета, В. Формуємо риторичні вміння та риторичну компетентність [Текст] : програма дослідно-експериментального навчання української мови / Володимир Нищета> // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 7/8. - С. 66-73. - Бібліогр.: 4 назви. Рубрики: Риторика--Методика Українська мова--Плани і програми Кл.слова (ненормовані): мета дослідно-експериментального навчання -- проблемний проектний та риторичний підходи -- принципи шкільної риторики -- етапи навчання -- програма навчання -- 5-9 класи -- мовленнєва змістова лінія Анотація: Запропоновано програму дослідно-експериментального навчання української мови, метою якого є комплекс риторичних вмінь і риторична компетентність школярів. Охарактеризовано значення та структуру поняття риторичної компетентності, підходи до навчання, принципи шкільної риторики. Надано планування етапів і програму навчання, з наступною характеристикою мовленнєвої змістової лінії у цій програми. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |