Ч-492 Біда, О. Посібники для підготовки студентів до здійснення народознавчого підходу при викладанні природознавства на сучасному етапі [Текст] : сборник научных трудов / О. Біда > // Наук. вісник Чернівец. ун-ту. - Чернівці, 2003. - Вип.176: Педагогіка та психологія: Зб.наук. пр. - С. 18-24.
Є примірники у відділах: 1 Інв.Б 487126 - 9.44 р. (вільний) |
Арцишевський, Р. "Я і Україна" (інтегрований курс). 4 клас [Текст] / Р. Арцишевський, С. Балашова> // Початкова школа. - 2005. - № 2. - С. 28-31. Рубрики: Природознавство--Вивчення і викладання Кл.слова (ненормовані): методика Анотація: "Я і Україна". Орієнтоване календарне планування (32 год.) Дод.точки доступу: Балашова, С. |
Відгуки вчителів на підручник "Я і світ", 1 клас (Автори Р.А.Арцишевський, С.П.Балашова) [Текст] / Т.І. Токар, Л. Пікула> // Початкова школа. - 2005. - № 2. - С. 31-32. Рец. на "Я і світ" Рубрики: Природничі науки--Природознавство Кл.слова (ненормовані): людина -- культура -- поведінка -- суспільство Дод.точки доступу: Токар, Т.І.; Пікула , Л. |
Дорошенко, Т. Музика у викладанні інтегрованого курсу "Навколишній світ" [Текст] / Т. Дорошенко> // Початкова школа. - 2005. - № 2. - С. 33-35. Рубрики: Природознавство--Вивчення і викладання--Міжпредметні зв`язки Кл.слова (ненормовані): інтегровані -- уроки -- людина -- суспільство -- культура -- планета -- екологія -- етика -- естетика |
Долгозвяга, С. Урок - аукціон знань з природознавства (3 клас) [Текст] : [Розробка уроку] / С. Долгозвяга> // Початкова школа. - 2005. - № 2. - С. 62. Рубрики: Природознавство--Початкові класи Анотація: Вода. Водойми. Узагальнення знань з теми |
Єресько, О. Методичні рекомендації щодо вивчення курсу "Природознавство" в 5-6 класах [Текст] / О. Єресько, В. Курсон> // Географія та основи економіки в школі. - 2005. - № 2. - С. 4-7. Рубрики: Природничі науки--Вивчення і викладання Кл.слова (ненормовані): знання -- розділ -- природа -- пізнавальні інтереси -- метод навчання -- оцінювання Анотація: Даються методичні рекомендації по вивченню курсу "Природознавство" у 5-6 класах Дод.точки доступу: Курсон, В. Є примірники у відділах: (12.05.2005р. (1 прим.) - Б.ц.) |
Природознавство. [Текст] : програма для 5-6 класів загальноосвітніх навчальних закладів / О.Г. Ярошенко, Т.Г. Гільберт, В.Р. Ільченко та ін.> // Географія та основи економіки в школі. - 2005. - № 2. - С. 8-13. Рубрики: Природознавство--Вивчення і викладання--Навчальні плани і програми Кл.слова (ненормовані): курс -- мета -- тема -- критерії оцінювання -- рівень підготовки Анотація: Розкривається зміст програми, мета якої: формування в учнів уявлень про цілісність прроди та місце людини в ній, засвоєння знань, що становлять основу подальшого вивчення систематичних курсів астрономії, біології, географії Перейти до зовнішнього ресурсу: Дод.точки доступу: Ярошенко, О.Г.; Гільберт, Т.Г.; Ільченко та ін., В.Р. Є примірники у відділах: (28.04.2005р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Єресько, Олег. Методичні рекомендації щодо вивчення предмета "Природознавство" [Текст] / О. Єресько, В. Курсон> // Біологія і хімія в школі. - 2005. - №3. - С. 6-10. Рубрики: Методика викладання природознавства--Навчальні програми Шкільне природознавство--Зміст освіти Інтегровані уроки Анотація: Значення навчального предмета "Природознавство" зумовлене його інтегрованим змістом і пропедевтичною спрямованістю. Інтеграція знань про природу - найближче оточення дитини - є одним із шляхів реалізації завдань шкільної освіти, яка має забезпечити різнобічний розвиток дитини на основі виявлення її задатків і здібностей, формування ціннісних орієнтацій, задоволення інтересів і потреб. Дод.точки доступу: Курсон, Валентина |
Природознавство [Текст] : програма для учнів 5-6 класів загальноосвітніх навчальних закладів / О. Ярошенко, Т. Гільберг, В. Ільченко та ін> // Біологія і хімія в школі. - 2005. - №3. - С. 11-16. Рубрики: Методика викладання природознавства--Навчальні програми Анотація: В статті подається програма шкільного курсу "Природознавство" для учнів 5-6 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Дод.точки доступу: Ярошенко, Ольга; Гільберг, Тетяна; Ільченко, Віра; Крячко, Іван; Курсон, Валентина; Сак, Тамара |
Остапенко, Н. Народний прогностик [Текст] / Н. Остапенко, Н. Голуб> // Українська мова і література в школі. - 2000. - N 6. - С. 19-22 . - Далі буде Рубрики: Природознавство--Методика викладання--Народні прикмети Дод.точки доступу: Голуб, Н. |
Сем'янів, О. Що де росте? [Текст] : [Посібник для дошкільнят] / О.Сем'янів> // Дошкільне виховання. - 2001. - № 5. - С. 28 Рубрики: Природознавство--Дошкільне виховання--Методика викладання |
Байбара, Т. Дослід у процесі навчання природознавства [Текст] / Т. Байбара> // Початкова школа. - 2001. - № 1. - С. 57-59 Рубрики: Природознавство--Методика викладання--Досліди |
Бібік, Н. Я і Україна [Текст] : програма для 1 класу з курсу " Людина і світ " / Н.Бібік> // Початкова школа. - 2001. - № 7 . - С. 20-22 Рубрики: Природознавство-- Методика викладання--Програми |
Ільченко, В. Навчальний курс " Я і Україна " ( 1-4 класи ) [Текст] / В.Ільченко> // Початкова школа. - 2001. - № 8 . - С. 20-24 Рубрики: Природознавство-- Методика викладання--Початкова школа Кл.слова (ненормовані): Людина і суспільство |
Бібік, Н. Я і Україна [Текст] : програма для 1 класу з курсу " Людина і світ " / Н.Бібік> // Початкова школа. - 2001. - № 7 . - С. 20-22 ; Початкова школа. - 2001. - № 9 . - С. 14-16 Рубрики: Природознавство-- Методика викладання--Програми Навколишній світ--Програма за 2 клас |
Бєскова, Н. Шкільна географія - складова освітньої галузі "Природознавство" [Текст] / Н. Бєскова> // Географія та основи економіки в школі. - 2002. - № 6. - С. 4-6 Рубрики: Географічна освіта--Україна |
Варакута, О. Система пізнавальних завдань для формування природничих понять [Текст] / О.Варакута> // Початкова школа. - 2002. - № 1. - С. 32-35 Рубрики: Початкова освіта--Природознавство |
Тарасенко, Г. Вчимо шанувати життя у природі [Текст] / Г.Тарасенко> // Початкова школа. - 2002. - № 1. - С. 35-37 Рубрики: Початкова освіта--Природознавство |
Князева, Т. Використання методів проблемного навчання на уроках природознавчтва [Текст] / Т.Князева> // Початкова школа. - 2002. - № 2. - С. 35-36 Рубрики: Початкова освіта--Природознавство |
Гриценко, І. Формування естетичного досвіду молодших школярів засобами природи [Текст] / І.Гриценко> // Початкова школа. - 2002. - № 3. - С. 40-41 Рубрики: Початкова освіта--Природознавство |