Карпенко, О.
    Професійно-статусна характеристика соціального працівника [Текст] / О. Карпенко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2005. - № 2. - С. 54-59. - Бібліогр.:18 назв.
Рубрики: Соціальний працівник--Професійна компетентність
   Соціальний статус--Критерії

Кл.слова (ненормовані):
Престиж -- Соціальна система -- Професійна діяльність





    Малиновський , А. С.
    Відродження кадрового потенціалу в контексті аграрної освіти (регіон радіоактивного забруднення) [Текст] / А.С. Малиновський // Економіка АПК. - 2006. - № 11. - С. 107-112. - Бібліогр. у прим.
Рубрики: Сільське господарство--Кадрове забезпечення
   Людські ресурси--Сучасний стан--Україна

Кл.слова (ненормовані):
Управлінці -- Керівники -- Спеціалісти -- Професійна діяльність
Анотація: Досліджується питання кадрово-управлінського потенціалу сільського населення України. Автор зупинився на деяких аспектах діяльності Державного агроекологічного університету м. Житомира.





    Бойченко, Е. Б.
    До питання визначення та обгрунтування ознак форм трудової мобільності [Текст] / Е.Б. Бойченко // Регіональна економіка. - 2007. - № 4. - С. 69-79. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Ринок праці--Робоча сила--Міграція
   Зайнятість населення--Донецька область

Кл.слова (ненормовані):
Робоче місце -- Професійна діяльність -- Міжпрофесійна мобільність
Анотація: Проаналізовані потоки трудової мобільності, які складаються із сукупності одиничних актів трудових переміщень прицівників. Запропонована класифікація форм трудової мобільності. Досліджені чинники, які впливають на інтенсивність і напрям потоків трудової мобільності.





    Пабат , В. В.
    Індивідуалізація процесу підготовки фахівців-економістів світового рівня на заняттях з української словесності [Текст] / В.В. Пабат // Економіка АПК. - 2008. - № 5. - С. 134-137. - Бібліогр. у прим.
Рубрики: Навчальний процес--Методичні прийоми
   Освіта--Методика навчання--Україна

Кл.слова (ненормовані):
Здібності -- Мова -- Професійна діяльність
Анотація: Розкрито принцип індивідуалізації навчального процесу під час опанування курсу української словесності. Проаналізовано ставлення студентів до навчання при застосуванні даного принципу.





    Кузнєцова, Галина.
    Педагогічна практика у професійному становленні вчителя-словесника [Текст] / Г. Кузнєцова // Українська мова і література в школі. - 2008. - № 5. - С. 59-62.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Вища освіта--Педагогічна практика
Кл.слова (ненормовані):
вчитель-словесник -- професійна діяльність -- семінар
Анотація: 17-18 квітня2008 р. в Глухівському державному педагогічному університеті відбувся Всеукраїнський науково-практичний семінар"Формування професійної компетенції майбутніх учителів-словесників у процесі неперервної педагогічної практики"

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Шугай, Т. Й.
    Професійне становлення соціального педагога [Текст] / Т. Й. Шугай // Виховна робота в школі. - 2009. - № 5. - С. 10-13.
Рубрики: Соціальна педагогіка--Соціальний педагог
Кл.слова (ненормовані):
професіоналізм -- професійна діяльність
Анотація: Автор розкриває особливості сфери, напрямів та функцій професійної діяльності соціального педагога.





    Вовчук, І.
    Що робити з підвищенням кваліфікації вчителів? [Текст] / І. Вовчук // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2010. - № 2. - С. 10-11.
Рубрики: Особистість педагога--Професія вчителя
   Педагогіка--Педагогічна майстерність

Кл.слова (ненормовані):
ефективність навчання -- кваліфікаційні вимоги до вчителя -- професійна діяльність -- підвищення кваліфікації
Анотація: Автор піднімає проблему професійної підготовки вчителя.





    Надвинична, Т.
    Соціальний менеджмент: перспектива технологізації / Т. Надвинична // Психологія і суспільство. - 2011. - № 1. - С. 114-121. - Бібліогр.: 16 назв.
Рубрики: Психологія управління
Кл.слова (ненормовані):
соціогуманітарна сфера -- соціальна робота -- менеджмент -- професійна діяльність
Анотація: У статті обгрунтована нагальна потреба технологізації як соціального менеджменту в цілому, так і менеджменту соціальної роботи зокрема, змістом якого є повноцінна професійна діяльність соціального працівника, що гарантує її повноцінний результат, а можливість здійснення якої міститься у структурі самої людської діяльності.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Є примірники у відділах:
(18.05.2011р. - Б.ц.) (вільний)




    Кравчук, Г. Т.
    Формування готовності до використання інформаційних технологій - важлива складова професійної підготовки фахівців банківської справи [Текст] / Г. Т. Кравчук // Регіональна економіка. - 2011. - № 3. - С. 181-185. - Бібліогр.: с. 185-186
Рубрики: Освіта економічна--Україна
   Економіка освіти--Підготовка фахівців--Україна

   Освіта--Інформаційні технології

Кл.слова (ненормовані):
Професійна діяльність -- Інноваційні процеси -- Банківська діяльність
Анотація: Проаналізовано сутність професійної підготовки фахівців банківської справи, запропоновано підходи до формування майбутніх фахівців до праці в умовах інформатизації фінансово-кредитної системи.





    Панасюк, Олег Терентійович.
    "А судді хто?": методологічне есе щодо трудо-правового статусу [Текст] / О. Т. Панасюк // Держава і право. - 2013. - Вип. 61. - С. 215-225. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики: Трудове право
Кл.слова (ненормовані):
професійна діяльність -- статус суддів -- зловживання трудовими правами
Анотація: На прикладі професійних суддів як спеціального суб’єкта розглянута тенденція формування особливого способу встановлення та захисту трудових прав.





    Фурман, Анатолій.
    Психологічна служба університету: від моделі до технології / А. Фурман, Т. Надвинична // Психологія і суспільство : укр. теорет.-метод. соціогуманіт. часоп. - 2013. - № 2. - С. 80 . - ISSN 1810-2131
Рубрики: Психологія вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
ВНЗ -- психологічна служба університету -- професійна діяльність -- інноваційна модель діяльності -- психологічне практикування -- психологізація педагогічної свідомості -- інноваційно-психологічний клімат
Анотація: Дослідження презентує теоретичні та емпіричні напрацювання авторів в осмисленні і повсякденному пошуковому зреалізуванні мети, завдань, функцій, напрямів, узмістовлення, форм, способів, прийомів і засобів діяльності психологічної служби як важливого підрозділу сучасного університету.


Дод.точки доступу:
Надвинична, Тетяна
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Філатова, Н.
    Поняття та ознаки саморегулівних організацій [Текст] / Н. Філатова // Вісник Академії правових наук України. - 2013. - № 1. - С. 280-290. - Бібліогр.:14 назв.
Рубрики: Саморегулівні організації--Правовий аспект--Україна
Кл.слова (ненормовані):
саморегулювання -- делеговане саморегулювання -- підприємницька діяльність -- професійна діяльність
Анотація: У статті розглядаються особливості правового регулювання саморегулівних організацій у чинному законодавстві України і зарубіжних країн. Автором досліджено специфічні ознаки саморегулівних організацій , які дають можливість виокремити їх з-поміж інших подібних їм організацій у системі непідприємницьких товариств. На основі проведеного аналізу запропоновано шляхи вдосконалення законодавчого унормування діяльності саморегулівних організацій в Україні.





    Потай, Инна.
    Оценка качества подготовки специалистов в вузе [Текст] / Инна Потай // Економіст. - 2014. - № 5. - С. 23-27. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Вища освіта--Підготовка спеціалістів--Оцінка якості--Україна
Кл.слова (ненормовані):
цільові орієнтири -- професійна діяльність -- необхідні ресурси -- організація учбового процесу -- контроль якості -- математичні моделі
Анотація: Проаналізовано механізми управління якістю освіти у ВНЗ, що дозволяють оцінювати складність і неоднорідність всіх структурних компонентів Системи управління якістю підготовки фахівців, що дало можливість розробити узагальнену математичну модель оцінки якості підготовки випускників ВНЗ, що дозволяє формалізувати систему оцінки знань, умінь, навичок студентів з метою забезпечення необхідного рівня їх підготовки.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Коруля, І.
    Роль керівника як організатора управління в ОВС [Текст] / І. Коруля // Юридичний вісник. - 2014. - № 2. - С. 69-74. - Бібліогр.: 11 назв.
Рубрики: Органи внутрішніх справ--Управління
Кл.слова (ненормовані):
керівна робота -- професійна діяльність -- принципи управління
Анотація: Стаття присвячена дослідженню ролі керівника в органах внутрішніх справ як організатора управління. Виділено основні вимоги та принципи діяльності керівника органів внутрішніх справ. Розкрито форми управління персоналом.





    Діордіца, Ігор.
    Кваліфікаційні вимоги до компетенцій фахівців із кібербезпеки [Текст] / Ігор Діордіца // Підприємництво, господарство і право. - 2017. - № 2. - С. 215-219. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інформаційна безпека--Професійна діяльність--Кваліфікаційні вимоги
Кл.слова (ненормовані):
підготовка і відбір кадрів -- професійна діяльність -- стандарти
Анотація: Стаття присвячена визначенню сутності поняття «кваліфікаційні вимоги» та встановленню характеру репрезентації цих вимог до компетенцій фахівців із кібернетичної безпеки. Семантичний аналіз ключового поняття виявив чотири його складника: науковий концепт, елемент стандартів професійної діяльності, елемент стандартів освіти, компетентнісні умови для претендентів на посади. Відстежено алгоритм розроблення кваліфікаційних вимог в аспекті освітньої діяльності. На підставі досвіду кадрової роботи Національної поліції України виділені кваліметричні індикатори вимог, визначені шляхи вдосконалення роботи з підбору персоналу.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Shebanin, V. S.
    Dual form of education in the training of hiqhly gualified specialists for the aqrarian sphere of Ukraine [Text] / V. S. Shebanin // Економіка АПК. - 2018. - № 3. - С. 13-23 : табл. - англ. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Аграрна освіта--Підготовка спеціалістів--Україна
   Дуальна освіта

Кл.слова (ненормовані):
дуальна форма здобуття освіти -- агропромисловий комплекс -- університет -- інтеграція -- соціалізація -- професійна діяльність -- консорціум -- кадровий потенціал
Анотація: Мета статті - розкрити сутність і значення дуальної форми здобуття освіти у професійній підготовці висококваліфікованих фахівців з урахуванням досвіду його впровадження у Миколаївському національному аграрному університеті.





    Шебанін, В. С.
    Дуальна форма освітньої підготовки висококваліфікованих фахівців для аграрної сфери України [Текст] / В. С. Шебанін // Економіка АПК. - 2018. - № 7. - С. 5-15 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вища аграрна освіта--Інтеграційні процеси
   Дуальна освіта

Кл.слова (ненормовані):
дуальна форма здобуття освіти -- агропромисловий комплекс -- університет -- інтеграція -- соціалізація -- професійна діяльність -- консорціум -- кадровий потенціал
Анотація: Мета статті - розкрити сутність і значення дуальної форми здобуття освіти у професійній підготовці висококваліфікованих фахівців з урахуванням досвіду його впровадження у Миколаївському аграрному університеті.





    Буяджи, Ганна.
    Особливості управління цінними паперами в Україні [Текст] / Ганна Буяджи // Підприємництво, господарство і право. - 2018. - № 5. - С. 9-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Цінні папери--Управління--Правове регулювання--Україна
Кл.слова (ненормовані):
управління майном -- довірча власність -- емісійні та неемісійні цінні папери -- професійна діяльність -- ринок -- торговець
Анотація: Стаття присвячена дослідженню специфіки управління емісійними та неемісійними цінними паперами в Україні. Виходячи з положень чинного законодавства України, автор аналізує характерні риси договорів управління цінними паперами та доводить, що ці договори є алеаторними, а відносини, що виникають на їх підставі, – фідуціарними правовідносинами.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Савош, Валентин.
    Дитячо-юнацька освіта в системі неперервної освіти [Текст] / Валентин Савош // Початкова школа. - 2018. - № 10. - С. 45-47.
Рубрики: Освіта--Неперервна освіта
Кл.слова (ненормовані):
неперервна освіта -- дитячо-юнацька освіта -- освіта дорослих -- професійне становлення -- освіта впродовж життя -- професійна діяльність -- самореалізація
Анотація: У статті розглянуто два підходи реалізації системи неперервної освіти, які позначаються лексемами "освіта впродовж життя" та "дитячо-юнацька освіта" й "освіта дорослих". Розкриття ґенези дитячо-юнацької освіти здійснено на основі виокремлення віх її становлення й розвитку. Сучасний етап розвитку дитячо-юнацької освіти розглянуто в контексті законодавчої та нормативно-інструктивної бази. Також проаналізовано дані анкет, у яких старшокласники засвідчили: власне розуміння феномена "система неперевної освіти"; мотиви, які спонукають їх навчатися тепер і в майбутньому.





    Гекало, Любов.
    Розвиток творчого потенціалу педагога [Текст] / Любов Гекало // Початкова школа. - 2018. - № 12. - С. 1-3. - Бібліогр.: 5 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Вчитель
Кл.слова (ненормовані):
творчість вчителя -- творчий потенціал -- професійна діяльність -- педагог-професіонал -- творча особистість -- педагогічна креативність -- професійне зростання
Анотація: У статті розровідається про формування висококваліфікованого творчого вчителя школи. Творчий вчитель – це особистість, яка характеризується високим рівнем педагогічної креативності, неабияким рівнем знань предмета, який він викладає, набутими психолого-педагогічними знаннями, вміннями та навичками.