Большакова, І. Проблеми психологічної готовності дитини до школи [Текст] / І. Большакова> // Початкова школа. - 2005. - №4. - С. 4-7. Рубрики: Психологія--Дитяча Кл.слова (ненормовані): психологічна готовність -- мотивація навчання Анотація: В статті готовність до навчання розглядається з точки зору відповідності рівня розвитку дитини вимогам навчання Перейти до зовнішнього ресурсу: Є примірники у відділах: (12.05.2005р. (1 прим.) - Б.ц.) |
Смирнова, О. П. Підприємництво: філософсько-психологічний аспект [Текст] / О. П. Смирнова> // Економіка та держава. - 2005. - № 11. - С. 30-32. - Бібліогр.: с. 32 Рубрики: Підприємництво в Україні--ФІЛОСОФСЬКО-ПРАВОВИЙ АСПЕКТ Кл.слова (ненормовані): ЗАЙНЯТІСТЬ НАСЕЛЕННЯ -- ПСИХОЛОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ Анотація: Стаття присвячена пошуку відповіді на питання щодо взаємозв'язку суспільних перетворень, зокрема в економічній сфері, з психологією людей. Є примірники у відділах: (13.12.2005р. - Б.ц.) (вільний) |
Панченко, Т. Формування психологічної готовності студентів з обмеженими фізичними можливостями до самостійної навчальної діяльності / Т. Панченко> // Психологія і суспільство. - 2011. - № 1. - С. 145-150 Рубрики: Психологія вищої школи Кл.слова (ненормовані): психологічна готовність -- самостійна навчальна діяльність -- студенти з обмеженими фізичними можливостями Анотація: У статті подані результати формувального експерименту із розвитку психологічної готовності студентів з обмеженими фізичними можливостями до самостійної навчальної діяльності. здійснено порівняльний аналіз показників прояву компонентів зазначеної готовності у студентів експериментальної групи "до" і "після" реалізації програми її формування. Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 Є примірники у відділах: (19.05.2011р. - Б.ц.) (вільний) |
Богуш, А. Головні аспекти підготовки дітей до школи. Педагогічна спадщина В. К. Котирло [Текст] / Алла Богуш> // Дошкільне виховання. - 2011. - № 10. - С. 2-4 . - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Підготовка дошкільника Психологія--Дитяча Кл.слова (ненормовані): розумова підготовка -- готовність до навчання -- вольова готовність -- психологічна готовність Анотація: Статтю присвячено Вірі Кіндратівні Котирло (1931-1989) - відомому українському психологу, автору багатьох наукових праць, учениці і послідовниці академіка О. Запорожця, Г. Костюка. Велику цінність, зокрема, становлять її дослідженнгя що стосуються проблеми підготовки дітей до школи. Дод.точки доступу: Котирло, Віра Кіндратівна (відомий український психолог, досліджувала проблеми підготовки дітей до школи ; 1931-1989 рр.) \про неї\ Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Іванова, Наталія. Психологічне супроводження навчально-виховного процесу в Національній академії СБ України [Текст] / Н. Іванова> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2012. - № 9. - С. 118-127 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--Юридична Психологія вищої школи Кл.слова (ненормовані): психологічне супроводження -- індивідуальна професійна концепція -- психологічна готовність -- індивідуальний стиль діяльності Анотація: У статті розглядаються мета, завдання, стуктура та система психолого-педагогічних заходів психологічного супроводження навчально-виховного процесу в Національній академії Служби безпеки України. Описуються результати їх впливу на професійне становлення курсантів, слухачів. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Юхно, Н. Подолання стресу під час ДПА та ЗНО : тренінгове заняття з учнями / Н. Юхно> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 5. - С. 43-47 Рубрики: Психічні стани та явища Кл.слова (ненормовані): стрес -- стерсові ситуації -- інтелектуальна готовність -- психологічна готовність Анотація: Заняття розроблене з метою здійснення профілактики перед ДПА та ЗНО, психологічний супровід і підтримка випускників навчальних закладів у період підготовки та здачі ДПА, ЗНО; підвищення психологічної грамотності, формування в учнів орієнтації та збереження свого психічного здоров’я, тренування вмінь виражати свій емоційний стан, проявляти й усвідомлювати свої почуття, досягати емоційної рівноваги. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Савчук, Зоряна. Психологічна готовність учителя до роботи в інклюзивному просторі: теоретичний аспект / З. Савчук, Л. Москалюк> // Особлива дитина: навчання і виховання : наук., навч., інформ. журнал. - 2017. - № 2. - С. 42-47. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Спеціальна педагогіка--Підготовка спеціалістів Кл.слова (ненормовані): інклюзивний простір -- інноваційна діяльність -- психологічна готовність -- діти з особливими освітніми потребами Анотація: Проаналізовано теоретичні аспекти психологічної готовності вчителя загальноосвітнього навчального закладу до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання. Основна увага приділена визначенню ключових показників професійної та психологічної готовності педагога в інклюзивному просторі. Розглянуто інклюзивну освіту як інноваційну діяльність. Дод.точки доступу: Москалюк, Лілія Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |