Фуріна, О. Здоров’язберігаючі технології / О. Фуріна> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 12. - С. 19-21 Рубрики: Педтехнології--Здоров’язберігальні Кл.слова (ненормовані): здорова дитина -- психічне здоров’я Анотація: В статті представлено досвід роботи школи з використання здоров’язберігаючих технологій в навчально-виховному процесі. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Третьякова, Вікторія Григорівна. Міжнародно-правові аспекти профілактики та забезпечення психічного здоров’я людства як глобальної біоетичної проблеми [Текст] / В. Г. Третьякова> // Держава і право. - 2013. - Вип. 62. - С. 357-363. - Бібліогр. наприкінці ст. Рубрики: Психічні хвороби--Глобальні проблеми Кл.слова (ненормовані): психічне здоров’я -- психотерор -- глобальний -- біоетичний Анотація: Погіршення психічного здоров’я населення планети набуває в сучасному світі небезпечно-масового і загрозливого для суспільства й подальшого існування людського генофонду характеру, перетворюючись на глобальну біоетичну проблему, яка вимагає від міжнародних організацій і законодавців різних країн. |
Болтівець, Сергій. Дух неопалимої купини [Текст] / С. Болтівець> // Психологія і суспільство : укр. теорет.-метод. соціогуманіт. часоп. - 2015. - № 3. - С. 6-11 Рец. на Хайрулін О. М. Психологія професійного вигорання військовослужбовців: монографія / О. М. Хайрулін. - Тернопіль: ТНЕУ. - 2015. - 220 с. . - ISSN 1810-2131 Рубрики: Рецензії на книги з психології Психологія галузева Кл.слова (ненормовані): особистість військовослужбовця -- вигоряння військовослужбовців -- професійна деформація -- психічне здоров’я -- військова психологія Анотація: Розкрито методологічні засади, зміст та обгрунтування структурно-функціональної моделі психологічної профілактики професійного вигоряння прикордонників, представлені в монографічному дослідженні О. М. Хайруліна "Психологія професійного вигорання військовослужбовців". Наведено широкий контекст систематизації причинності професійного вигоряння персоналу прикордонного відомства, здійснений автором, а також висвітлено зміст довідкових і методичних матеріалів, призначених для застосування військовими психологами. Визначено перспективи подальшої дослідницької і практичної роботи у царині протидії професійним стрес-шкідливостям військовослужбовців, які фахово спеціалізуються у справі сухопутної і морської охорони державного кордону України. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Лякішева, Анна. Материнське виховання у творчості Яна Амоса Коменського / А. Лякішева> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2018. - № 10. - С. 101-108. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Педагогіка--Історія Кл.слова (ненормовані): материнське виховання -- фізичне здоров’я -- психічне здоров’я -- релігійне виховання -- педагогічна освіта для батьків Анотація: Вивчаючи проблеми жіночої освіти, багато видатних вітчизняних суспільних діячів, педагогів, психологів XIX ст. зверталися у своїх працях і до її впливу на реалізацію материнського призначення. Одним із перших, хто запропонував програму материнського виховання з перших днів життя і наголошував при цьому на необхідності духовного розвитку жінки, є видатний чеський педагог-гуманіст Ян Амос Коменський, котрий присвятив цій темі окремий розділ у "Великій дидактиці", а також написав твір під назвою "Материнська школа", що став справжньою програмою педагогічного всеобучу для батьків з методичними рекомендаціями, які не втратили своєї актуальності і на сучасному етапі. В статті проаналізовано програму материнського виховання у творчості видатного педагога. Дод.точки доступу: Коменський, Ян Амос (чеськ. мислитель, педагог, письменник ; 1592-1670) Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Флярковська, Ольга. Безпечна школа як трансфер психічного здоров’я здобувача освіти [Текст] / О. Флярковська> // Психологія і суспільство : укр. теорет.-метод. соціогуманіт. часоп. - 2019. - № 1. - С. 109-115 . - ISSN 1810-2131 Рубрики: Психологія--Педагогічна Кл.слова (ненормовані): психічне здоров’я Анотація: У статті йдеться про часопростір закладу освіти, який прискрорює формування фізично, соціально і психічно здорової особистості, котра вміє навчатися впродовж життя, критично мислити, ствити цілі та досягати їх, працювати в команді, спілкуватися і конструктивно діяти в багатокультурному довкіллі. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Тюріна, Ірина. Педагог НУШ - ресурсна особистість [Текст] / Ірина Тюріна> // Початкова школа. - 2020. - № 2. - С. 1-2. Рубрики: Педагогіка--Вчитель Психологія--Педагогічна Кл.слова (ненормовані): вчителі початкових класів -- психологія вчителів -- психологічний практикум -- психологічний супровід -- психічне здоров’я -- психолого-педагогічна культура -- стресостійкість вчителя -- емоційний стан -- емоційне вигорання -- врівноваженість -- емоційне навантаження Анотація: У статті представлено розробку психологічного практикуму для вчителів Нової української школи за темою "Вчитель НУШ – ресурсна особистість", мета якого - підвищення рівня стресостійкості вчителів; розвиток уміння керувати власними емоціями; формування позитивного емоційного стану, завдяки відкриттю ресурсних якостей особистості; профілактика емоційного вигорання. |