Кучерук, О.
    Формування риторичної компетентності старшокласників у процесі україномовної освіти [Текст] / Оксана Кучерук // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 1. - С. 9-14. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Українська мова--Зміст освіти
   Українська мова--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
риторична особистість -- риторична компетентність -- підходи до навчання -- принципи навчання -- методи навчання -- механізми реалізації риторичної компетенції
Анотація: У статті розглянуто проблему формування риторичної особистості старшокласника на засадах компетентнісного підходу. Шляхом аналізу і синтезу науково-методичних ідей визначено лінгводидактичні умови, що впливають на ефективність риторичної підготовки юного мовця. Описано модель формування риторичної компетентності старшокласників у процесі навчання української мови. Окреслено підходи до мовної освіти, принципи, на основі яких формується риторична компетентність учнівської молоді, приділено увагу системі методів навчання, завданням риторичного змісту. Подано лінгвометодичну інтерпретацію механізмів реалізації риторичної компетентності старшокласників крізь призму комплексу вмінь продуктивного і рецептивного мовлення.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Голуб, Ніна
    До проблеми експертизи підручників української мови [Текст] / Ніна Голуб // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 1. - С. 2-8.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Підручники для середньої школи
Кл.слова (ненормовані):
експертиза -- експертний висновок -- підходи до навчання -- підручник з української мови
Анотація: Порушено проблему якісної підготовки шкільних підручників, зокрема привернуто увагу до одного із етапів її - проведення експертизи. У статті проаналізовано висновки експертів про поданий на конкурс підручник "Українська мова" для учнів 7 класу (автори - Н. Голуб, Г. Шелехова, В. Новосьолова, А. Ярмолюк). Автор статті називає суттєві недоліки у змісті експертних висновків і вносить пропозиції щодо поліпшення якості підготовки підручників.

Утримувачі документа:
ВДПУ : м. Вінниця, вул. Острозького, 32

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗПЕРІОД (1)
Вільні: ЧЗПЕРІОД (1)




    Голуб, Ніна
    Контроль як важлива ланка процесу навчання української мови в школі [Текст] / Ніна Голуб // Українська мова і література в школі. - 2017. - № 3. - С. 2-6. - Бібліогр.: 8 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Перевірка і оцінка знань
Кл.слова (ненормовані):
контроль знань -- підходи до навчання -- особистісні характеристики
Анотація: У статті висвітлено різні аспекти проблеми контролю й оцінювання навчальних досягнень учнів з української мови як важливої ланки навчально-виховного процесу. Зокрема, наголошено на причинах, що визначають злободенність порушених питань. Автор пропонує привести у відповідність усі ланки навчального процесу, щоб уникнути перешкод на шляху реалізації поставлених освітніх завдань.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)