Омельчук, С. Навчання учнів основної школи діалогічного мовлення: мотиваційний, змістовий і методичний аспекти [Текст] / Сергій Омельчук> // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 2. - С. 3-8. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: Українська мова--Розвиток мовлення Українська мова--Урок Кл.слова (ненормовані): діалогічне мовлення -- процес діалогізації -- мовленнєво-комунікативні вміння -- урок мовленнєвого розвитку -- 7 клас -- діалоги дискусійного характеру -- інтерв'ю в публіцистичному стилі -- робота з текстами Анотація: У статті визначено мотиваційний, змістовий і методичний аспекти формування в учнів основної школи діалогічного мовлення на прикладі уроків мовленнєвого розвитку в 7 й 8 класах. Запропоновано методичний інструментарій до складанння й розігрування діалогів дискусійного характеру, діалогів, що доповнюють почутий або прочитаний текст, відповідно до запропонованої ситуації спілкування, пов'язаної з характеристикою людей. Також визначено методику складання інтерв'ю в публіцистичному стилі з урахуванням змін, внесених до змісту чинної програми з української мови для основної школи. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Комплексні завдання для вивчення української мови [Текст] : 5 кл.> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2019. - № 25-27. - С. 55-63. - Бібліогр. наприкінці ст. Рубрики: Загальноосвітня школа--Навчальні предмети--Українська мова Українська мова--Частини мови Кл.слова (ненормовані): тексти -- робота з текстами -- міжпредметні зв‘язки -- внутрішньопредметні звязки -- українська мова Анотація: Комплексні завдання передбачають післятекстові запитання та мовленнєві, мовні, супровідні, перспективні завдання, які сприятимуть формуванню в учнів ключових та предметних компетентностей з української мови. |