Горяна, Л. Г. Оцінювання вчителем власних методичних досягнень щодо активізації пізнавальної діяльності учнів під час навчання ОБЖД [Текст] / Л.Г. Горяна> // Безпека життєдіяльності. - 2005. - № 2. - С. 43-44 : табл. Рубрики: Педагогіка--Педагогічна діяльність Кл.слова (ненормовані): Тест -- Самооцінка -- АНАЛІЗ Анотація: Подається тест для самооцінки педагогічної діяльності вчителів |
Самооцінка особистості [Текст] : [ Тест ] > // Персонал. - 2005. - № 3. - С. 71-73 Рубрики: Психологія особистості--Практична психологія --Тести |
Пеньковська, Н. Роль самооцінки у формуванні особистості дитини [Текст] / Н.Пеньковська> // Початкова школа. - 2002. - № 10. - С. 5-8 Рубрики: Початкова освіта--Духовний розвиток--Самооцінка |
Балютіна, Катерина. Засоби формування у школярів самооцінних суджень [Текст] / Катерина Балютіна> // Початкова школа. - 2004. - № 7. - С. 25-26 Рубрики: Початкова освіта--Оцінювання--Самооцінка Анотація: Засоби формування самооцінних суджень школярів, взаємоцінка навчальних досягнень однокласників. Стимулювання учнів до само- та взаємооцінних суджень. |
Поважный, С. Ф. Управление качеством высшего образования методом самоаттестации [Текст] / С. Ф. Поважный, Шутов М. М., Дорофинко В. В,> // Актуальні проблеми економіки. - 2005. - № 5. - С. 89 - 92. - Библиогр.: с.92 ( 10 назв.). - Рис. Рубрики: Вища освіта--Самооцінка рівня знань студентів Анотація: Розглянуто деякі питання якості вищої освіти з допомогою нової технології самооцінки рівня знань студентів. Дод.точки доступу: Шутов М. М., Дорофинко В. В, |
Ларіонова , Н. Місце рефлексії у формуванні професійної готовності майбутніх соціальних педагогів [Текст] / Н. Ларіонова > // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2005. - № 3. - С. 85-89. - Бібліогр.:7 назв. Рубрики: Педагогічна освіта --Соціальний педагог Соціальна педагогіка--Підготовка кадрів Кл.слова (ненормовані): Рефлексивна готовність -- Професійна самооцінка |
Пеньковська, Наталія . Розвиток здатності до самоаналізу у процесі особистісного становлення молодшого школяра [Текст] / Н. Пеньковська> // Психологія і суспільство. - 2006. - № 1. - С. 113-120. - Бібліогр.:6 назв. Рубрики: Вікова психологія --Молодші школярі Шкільна педагогіка --Виховання Кл.слова (ненормовані): Рефлексія -- Самооцінка -- Самопізнання -- Самосвідомість |
Москаленко, В. В. Скаутська група як фактор формування самооцінки [Текст] / В. В. Москаленко> // Практична психологія та соціальна робота. - 2006. - № 7. - С. 7-9 Рубрики: Скаутські групи--Ігрові групи--Спілкування Підлітки--Самооцінка--Скаутські групи Анотація: Підлітки, особливо важливе значення у процесі становлення самооцінки у підлітковому віці мають особливості взаємин у групі, до складу якої належить підліток.Група однолітків стає основною формою включення індивіда до світу дорослих. Спілкування на основі довіри здійснює найбільший вплив на сферу самопізнання підлітка, а через неї формується самооцінка. |
Попелюшко, Р. П. Аналіз вивчення проблеми формування самооцінки у студентської молоді [Текст] / Р.П. Попелюшко> // Практична психологія та соціальна робота. - 2006. - № 7. - С. 72-75 : табл. - Бібліогр. : 7 назв. Рубрики: Студенти--Самооцінка Вищі навчальні заклади--Проблеми Анотація: В статті наведено результати дослідження самооцінки в юнацькому віці та запровадження певної системи прав, спрямованих на корекцію негативних рис особистості. |
Г95 Гуріна, З. Допоможемо малюкові зростати самостійним [Текст] / З. Гуріна> // Дошкільне виховання. - 2006. - № 11. - С. 7-9. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Ранній вік Кл.слова (ненормовані): самостійність дитини -- незалежність -- ініціативність -- самооцінка -- відповідальність Анотація: Про важливість і необхідність виховання самостійності у ранньому дитячому віці. Пропонуються різноманітні ігри з предметами, які сприяють вихованню самостійності. |
М69 Михида, Сергій Таємниці божого провидіння... [Текст] : теоретичні аспекти створення психопортрета Лесі Українки / Сергій Михида> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях,ліцеях та колегіумах . - 2006. - № 9-10. - С. 103-111. Рубрики: Література українська--Персоналії--Леся Українка Кл.слова (ненормовані): мегатекст митця -- самооцінка -- мотивація -- модерністка Анотація: Сучасна рецепція творчості Лесі Українки спрямована у бік психоаналітичного осягнення її постаті Є примірники у відділах: (05.03.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Байзетінова, Г. В. Особливості Я-концепції підлітків, батьки яких тривалий час перебувають за кордоном [Текст] / Г.В. Байзетінова, О.В. Григор'єва> // Практична психологія та соціальна робота. - 2007. - № 5. - С. 56-58 : табл. - Біюліогр. : 6 назв. Рубрики: Підлітки--Самооцінка--Дослідження Підлітки--Батьків заробітчан Анотація: У статті подані результати дослідження самооцінки підлітків, батьки яких тривалий час перекбувають за кордоном на заробітках. Виявлено зміни у суб'єктивному сприйнятті ролі батьків та найближчих родичів підлітками, батьки яких виїхали з країни. Показано, що ролі батьків частково заміщуються іншими членами родини. Дод.точки доступу: Григор'єва, О.В. |
Б21 Балютіна, К. Формування у молодших школярів самооцінних суджень за допомогою діаграм [Текст] / К. Балютіна> // Початкова школа. - 2007. - № 7. - С. 7-9. Рубрики: Методика початкового навчання--Зміст навчання--Перевірка і оцінка знань Кл.слова (ненормовані): самооцінка -- діаграма -- контроль -- самоперевірка Анотація: Про роль взаємо- і самоперевірки у процесі навчання молодших школярів. Є примірники у відділах: (11.07.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Вітюк, О. Ю. Міжособистісна атракція як основа рівня самооцінки особистості [Текст] / О.Ю. Вітюк> // Практична психологія та соціальна робота. - 2007. - № 8. - С. 55-60 Рубрики: Особистість--Самооцінка--Учні Тренінги--Особистість --Самооцінка Анотація: Тренінг у шкільному колективі про підвищення самооцінки учнів. В статті подано програму яка надасть змогу класним керівникам посилити свій вплив на дітей,тісніше згуртувати класний колектив. |
Лук'янова, М. Розвиток контрольно-оцінних здібностей учнів [Текст] / М. Лук'янова> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 2. - С. 39-42 Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання Самооцінка і самоконтроль--Перевірка і оцінка знань--Процес навчання Кл.слова (ненормовані): самоконтроль -- самооцінка Анотація: Одна з важливих задач школи полягає в тому, щоб формувати сприйняття дитиною освітнього процесу не тільки як зовнішньої стосовно її діяльності, а й результату своєї власної діяльності, турботи, особистої відповідальності за створення, розвиток себе, своєї індивідуальності. В статті йдеться про залучення самих учнів у оцінку своєї навчальної діяльності, умови навчання школярів самоконтролю. Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Зубченко, О. В. Взаємозв'язок самооцінки підлітків із їх соціометричним статусом у групі однолітків [Текст] / О.В. Зубченко> // Практична психологія та соціальна робота. - 2008. - № 5. - С. 54-57 : табл. - Бібліогр. : 14 назв. Рубрики: Підлітки--Самооцінка--Дослідження Анотація: У статті представлені результати теоретичного аналізу та експериментального дослідження проблеми взаємоз'язку самооцінки підлітків із їх соціометричним статусом у групі однолітків. Аналізуються поняття самооцінки, взаємин, спілкування та соціометричного статусу. |
Рингач, Н. Самооцінка стану здоров"я: використання у державному управлінні охороною громадського зоров"я [Текст] / Н. Рингач> // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. - 2008. - № 2. - С. 289-298 : рис. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Охорона здоров"я--Державне управління Анотація: Висвітлюється сучасна ситуація стосовно оцінки власного здоров"я різними соціальними групами населення в Україні. Наголошується на важливості використання даних щодо самооцінки здоров"я для отримання достовірної інформації про стан громадського здоров"я та прийняття обгрунтованих управлінських рішень. |
Ковчин, Наталя. Диференційоване навчання та комплексне дослідження ефективності дидактичного процесу [Текст] / Наталя Ковчин> // Вища школа. - 2008. - № 8. - С. 42-48 : фото. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Вища школа--Методи навчання Вища школа--Диференційоване навчання Вища школа--Дидактичний процес Вища школа--Педагогічна практика Кл.слова (ненормовані): інтелект -- працездатнісь -- самооцінка Анотація: Аналіз ефективності дидактичного процесу шляхлм його комплексного дослідження розглядається як важливий етап у процесі впровадження диференційованого навчання в педагогічну практику |
Ревасевич, І. Вікова динаміка розвитку структурних компонентів особистісної адаптованості у системі фундаментального експерименту [Текст] / І. Ревасевич> // Психологія і суспільство. - 2008. - № 2 . - С. 105-115. - Бібліограф.: 30 назв. Рубрики: Психологія--Вікова Психологія--Педагогічна Кл.слова (ненормовані): особистісна адаптованість -- модульно-розвивальна система навчання А. В. Фурмана -- фундаментальний соціально-психологічний експеримент -- психічний образ -- внутрішнє прийняття -- самоприйняття -- прийняття інших -- оцінка -- самооцінка -- психологічна ситуація Анотація: Мова йде про те, що розвитковий перебіг особистісної адаптованості учнів шкільного віку зумовлений не лише їхньою зовнішньою поведінкою і вчинками, взаємовідносинами у складноструктурованому вітакультурному просторі, а й специфікою внутрішнього психодуховного світу, котрий характеризується індивідуальною унікальністю та своєрідністю психоформ і рівнів пристосованості. Відтак максимально повна реалізація школярами розумового, соціального, креативного і духовного потенціалу, стимулювання їхнього особистісного зростання, самовдосконалення і самоактуалізації вимагає реформування наявної освітньої моделі у напрямку істотного оновлення. |
Ніколаєєва, О. М. Програми соціально-комунікативного розвитку особистості учнів 7-9-х класів [Текст] / О. М. Ніколаєєва, Т. А. Голосенко, І. М. Стрельнікова> // Виховна робота в школі. - 2008. - № 12. - С. 3-18. - Бібліогр.: 7 назв. - Зміст: Програма "Я - особистість" ; Програма"Моделювання міжсуб'єктної взаємодії" ; Програма "Ми - однокласники" ; Програма "Подолання невпевненості. Розвиток особистої цілеспрямованості" Рубрики: Виховання--Розвиток особистості учня Кл.слова (ненормовані): спілкування -- особистість -- конфлікт -- колектив -- самооцінка -- щастя Анотація: У статті розглядаються елементи системи психолого-педагогічного проектування соціального розвитку особистості на основі участі у програмі дослідно-експериментальної роботи (автор В.О. Киричук). Використовуючи нові підходи й методики в розвитку особистості, подані програми дозволяють усувати конфліктні ситуації, розв'язувати соціально-психологічні проблеми. У контексті соціально-орієнтованого навчання та виховання такий підхід дає змогу подолати вади особистісного розвитку, підвищити рівень сформованості та інтеграції класного колективу. Дод.точки доступу: Голосенко, Т.А.; Стрельнікова, І.М. |