Горяна, Л. Г.
    Оцінювання вчителем власних методичних досягнень щодо активізації пізнавальної діяльності учнів під час навчання ОБЖД [Текст] / Л.Г. Горяна // Безпека життєдіяльності. - 2005. - № 2. - С. 43-44 : табл.
Рубрики: Педагогіка--Педагогічна діяльність
Кл.слова (ненормовані):
Тест -- Самооцінка -- АНАЛІЗ
Анотація: Подається тест для самооцінки педагогічної діяльності вчителів





   
    Самооцінка особистості [Текст] : [ Тест ] // Персонал. - 2005. - № 3. - С. 71-73
Рубрики: Психологія особистості--Практична психологія --Тести





    Пеньковська, Н.
    Роль самооцінки у формуванні особистості дитини [Текст] / Н.Пеньковська // Початкова школа. - 2002. - № 10. - С. 5-8
Рубрики: Початкова освіта--Духовний розвиток--Самооцінка





    Балютіна, Катерина.
    Засоби формування у школярів самооцінних суджень [Текст] / Катерина Балютіна // Початкова школа. - 2004. - № 7. - С. 25-26
Рубрики: Початкова освіта--Оцінювання--Самооцінка
Анотація: Засоби формування самооцінних суджень школярів, взаємоцінка навчальних досягнень однокласників. Стимулювання учнів до само- та взаємооцінних суджень.





    Поважный, С. Ф.
    Управление качеством высшего образования методом самоаттестации [Текст] / С. Ф. Поважный, Шутов М. М., Дорофинко В. В, // Актуальні проблеми економіки. - 2005. - № 5. - С. 89 - 92. - Библиогр.: с.92 ( 10 назв.). - Рис.
Рубрики: Вища освіта--Самооцінка рівня знань студентів
Анотація: Розглянуто деякі питання якості вищої освіти з допомогою нової технології самооцінки рівня знань студентів.


Дод.точки доступу:
Шутов М. М., Дорофинко В. В,




    Ларіонова , Н.
    Місце рефлексії у формуванні професійної готовності майбутніх соціальних педагогів [Текст] / Н. Ларіонова // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2005. - № 3. - С. 85-89. - Бібліогр.:7 назв.
Рубрики: Педагогічна освіта --Соціальний педагог
   Соціальна педагогіка--Підготовка кадрів

Кл.слова (ненормовані):
Рефлексивна готовність -- Професійна самооцінка





    Пеньковська, Наталія .
    Розвиток здатності до самоаналізу у процесі особистісного становлення молодшого школяра [Текст] / Н. Пеньковська // Психологія і суспільство. - 2006. - № 1. - С. 113-120. - Бібліогр.:6 назв.
Рубрики: Вікова психологія --Молодші школярі
   Шкільна педагогіка --Виховання

Кл.слова (ненормовані):
Рефлексія -- Самооцінка -- Самопізнання -- Самосвідомість





    Москаленко, В. В.
    Скаутська група як фактор формування самооцінки [Текст] / В. В. Москаленко // Практична психологія та соціальна робота. - 2006. - № 7. - С. 7-9
Рубрики: Скаутські групи--Ігрові групи--Спілкування
   Підлітки--Самооцінка--Скаутські групи

Анотація: Підлітки, особливо важливе значення у процесі становлення самооцінки у підлітковому віці мають особливості взаємин у групі, до складу якої належить підліток.Група однолітків стає основною формою включення індивіда до світу дорослих. Спілкування на основі довіри здійснює найбільший вплив на сферу самопізнання підлітка, а через неї формується самооцінка.





    Попелюшко, Р. П.
    Аналіз вивчення проблеми формування самооцінки у студентської молоді [Текст] / Р.П. Попелюшко // Практична психологія та соціальна робота. - 2006. - № 7. - С. 72-75 : табл. - Бібліогр. : 7 назв.
Рубрики: Студенти--Самооцінка
   Вищі навчальні заклади--Проблеми

Анотація: В статті наведено результати дослідження самооцінки в юнацькому віці та запровадження певної системи прав, спрямованих на корекцію негативних рис особистості.



CUKK-VDPU
Г95


    Гуріна, З.
    Допоможемо малюкові зростати самостійним [Текст] / З. Гуріна // Дошкільне виховання. - 2006. - № 11. - С. 7-9.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Ранній вік
Кл.слова (ненормовані):
самостійність дитини -- незалежність -- ініціативність -- самооцінка -- відповідальність
Анотація: Про важливість і необхідність виховання самостійності у ранньому дитячому віці. Пропонуються різноманітні ігри з предметами, які сприяють вихованню самостійності.



CUKK-VDPU
М69


    Михида, Сергій
    Таємниці божого провидіння... [Текст] : теоретичні аспекти створення психопортрета Лесі Українки / Сергій Михида // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях,ліцеях та колегіумах . - 2006. - № 9-10. - С. 103-111.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література українська--Персоналії--Леся Українка
Кл.слова (ненормовані):
мегатекст митця -- самооцінка -- мотивація -- модерністка
Анотація: Сучасна рецепція творчості Лесі Українки спрямована у бік психоаналітичного осягнення її постаті

Є примірники у відділах:
(05.03.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Байзетінова, Г. В.
    Особливості Я-концепції підлітків, батьки яких тривалий час перебувають за кордоном [Текст] / Г.В. Байзетінова, О.В. Григор'єва // Практична психологія та соціальна робота. - 2007. - № 5. - С. 56-58 : табл. - Біюліогр. : 6 назв.
Рубрики: Підлітки--Самооцінка--Дослідження
   Підлітки--Батьків заробітчан

Анотація: У статті подані результати дослідження самооцінки підлітків, батьки яких тривалий час перекбувають за кордоном на заробітках. Виявлено зміни у суб'єктивному сприйнятті ролі батьків та найближчих родичів підлітками, батьки яких виїхали з країни. Показано, що ролі батьків частково заміщуються іншими членами родини.


Дод.точки доступу:
Григор'єва, О.В.


CUKK-VDPU
Б21


    Балютіна, К.
    Формування у молодших школярів самооцінних суджень за допомогою діаграм [Текст] / К. Балютіна // Початкова школа. - 2007. - № 7. - С. 7-9.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Методика початкового навчання--Зміст навчання--Перевірка і оцінка знань
Кл.слова (ненормовані):
самооцінка -- діаграма -- контроль -- самоперевірка
Анотація: Про роль взаємо- і самоперевірки у процесі навчання молодших школярів.

Є примірники у відділах:
(11.07.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Вітюк, О. Ю.
    Міжособистісна атракція як основа рівня самооцінки особистості [Текст] / О.Ю. Вітюк // Практична психологія та соціальна робота. - 2007. - № 8. - С. 55-60
Рубрики: Особистість--Самооцінка--Учні
   Тренінги--Особистість --Самооцінка

Анотація: Тренінг у шкільному колективі про підвищення самооцінки учнів. В статті подано програму яка надасть змогу класним керівникам посилити свій вплив на дітей,тісніше згуртувати класний колектив.





    Лук'янова, М.
    Розвиток контрольно-оцінних здібностей учнів [Текст] / М. Лук'янова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 2. - С. 39-42
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання
   Самооцінка і самоконтроль--Перевірка і оцінка знань--Процес навчання

Кл.слова (ненормовані):
самоконтроль -- самооцінка
Анотація: Одна з важливих задач школи полягає в тому, щоб формувати сприйняття дитиною освітнього процесу не тільки як зовнішньої стосовно її діяльності, а й результату своєї власної діяльності, турботи, особистої відповідальності за створення, розвиток себе, своєї індивідуальності. В статті йдеться про залучення самих учнів у оцінку своєї навчальної діяльності, умови навчання школярів самоконтролю.

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Зубченко, О. В.
    Взаємозв'язок самооцінки підлітків із їх соціометричним статусом у групі однолітків [Текст] / О.В. Зубченко // Практична психологія та соціальна робота. - 2008. - № 5. - С. 54-57 : табл. - Бібліогр. : 14 назв.
Рубрики: Підлітки--Самооцінка--Дослідження
Анотація: У статті представлені результати теоретичного аналізу та експериментального дослідження проблеми взаємоз'язку самооцінки підлітків із їх соціометричним статусом у групі однолітків. Аналізуються поняття самооцінки, взаємин, спілкування та соціометричного статусу.





    Рингач, Н.
    Самооцінка стану здоров"я: використання у державному управлінні охороною громадського зоров"я [Текст] / Н. Рингач // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. - 2008. - № 2. - С. 289-298 : рис. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Охорона здоров"я--Державне управління
Анотація: Висвітлюється сучасна ситуація стосовно оцінки власного здоров"я різними соціальними групами населення в Україні. Наголошується на важливості використання даних щодо самооцінки здоров"я для отримання достовірної інформації про стан громадського здоров"я та прийняття обгрунтованих управлінських рішень.





    Ковчин, Наталя.
    Диференційоване навчання та комплексне дослідження ефективності дидактичного процесу [Текст] / Наталя Ковчин // Вища школа. - 2008. - № 8. - С. 42-48 : фото. - Бібліогр.: 10 назв.
Рубрики: Вища школа--Методи навчання
   Вища школа--Диференційоване навчання

   Вища школа--Дидактичний процес

   Вища школа--Педагогічна практика

Кл.слова (ненормовані):
інтелект -- працездатнісь -- самооцінка
Анотація: Аналіз ефективності дидактичного процесу шляхлм його комплексного дослідження розглядається як важливий етап у процесі впровадження диференційованого навчання в педагогічну практику





    Ревасевич, І.
    Вікова динаміка розвитку структурних компонентів особистісної адаптованості у системі фундаментального експерименту [Текст] / І. Ревасевич // Психологія і суспільство. - 2008. - № 2 . - С. 105-115. - Бібліограф.: 30 назв.
Рубрики: Психологія--Вікова
   Психологія--Педагогічна

Кл.слова (ненормовані):
особистісна адаптованість -- модульно-розвивальна система навчання А. В. Фурмана -- фундаментальний соціально-психологічний експеримент -- психічний образ -- внутрішнє прийняття -- самоприйняття -- прийняття інших -- оцінка -- самооцінка -- психологічна ситуація
Анотація: Мова йде про те, що розвитковий перебіг особистісної адаптованості учнів шкільного віку зумовлений не лише їхньою зовнішньою поведінкою і вчинками, взаємовідносинами у складноструктурованому вітакультурному просторі, а й специфікою внутрішнього психодуховного світу, котрий характеризується індивідуальною унікальністю та своєрідністю психоформ і рівнів пристосованості. Відтак максимально повна реалізація школярами розумового, соціального, креативного і духовного потенціалу, стимулювання їхнього особистісного зростання, самовдосконалення і самоактуалізації вимагає реформування наявної освітньої моделі у напрямку істотного оновлення.





    Ніколаєєва, О. М.
    Програми соціально-комунікативного розвитку особистості учнів 7-9-х класів [Текст] / О. М. Ніколаєєва, Т. А. Голосенко, І. М. Стрельнікова // Виховна робота в школі. - 2008. - № 12. - С. 3-18. - Бібліогр.: 7 назв. - Зміст: Програма "Я - особистість" ; Програма"Моделювання міжсуб'єктної взаємодії" ; Програма "Ми - однокласники" ; Програма "Подолання невпевненості. Розвиток особистої цілеспрямованості"
Рубрики: Виховання--Розвиток особистості учня
Кл.слова (ненормовані):
спілкування -- особистість -- конфлікт -- колектив -- самооцінка -- щастя
Анотація: У статті розглядаються елементи системи психолого-педагогічного проектування соціального розвитку особистості на основі участі у програмі дослідно-експериментальної роботи (автор В.О. Киричук). Використовуючи нові підходи й методики в розвитку особистості, подані програми дозволяють усувати конфліктні ситуації, розв'язувати соціально-психологічні проблеми. У контексті соціально-орієнтованого навчання та виховання такий підхід дає змогу подолати вади особистісного розвитку, підвищити рівень сформованості та інтеграції класного колективу.


Дод.точки доступу:
Голосенко, Т.А.; Стрельнікова, І.М.