Аліфанова, І.
    Який іспит витримав клас? [Текст] : урок читання в 2 класі за "Читанкою" О.Я. Савченко / І. Аліфанова // Початкова школа. - 2005. - №3. - С. 50-51.
Рец. на кн. "Логіка у 4 класі"

Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання
Кл.слова (ненормовані):
свідоме читання -- вміння висловитись
Анотація: Дана стаття допоможе вчителю удосконалювати у учнів навичку правильного читання та вміння висловлюватись

Є примірники у відділах:
(19.04.2005р. Інв.67 (1 прим.) - Б.ц.)




    Пахолок, З.
    Така непроста "найпростіша" стилістична фігура [Текст] : про свідоме і несвідоме використання тавтологіі / З.Пахолок // Дивослово. - 2002. - № 9. - С. 11-14
Рубрики: Українська мова--Стилістика--Тавтологія





    Донченко, Олена.
    Колективне психічне у соціальному повсякденні / Олена Донченко // Соціальна психологія. - 2008. - № 1. - С. 3-14. - Зміст: Основні функції колективного психічного ; Структура колективного психічного ; Форми прояву колективного несвідомого
Рубрики: Психологія суспільства--Колективне психічне
   Громадська думка--Психологія

Кл.слова (ненормовані):
колективне свідоме -- колективне несвідоме -- ідентичність -- соціальні рухи
Анотація: В статті розглядається феномен колективного психічного , як основа соціального життя.

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Донченко, Олена.
    Феномен містичної співпричастності як психоінстинктивний чинник групового структурування [Текст] / Олена Донченко // Соціальна психологія. - 2009. - № 4. - С. 3-20. - Бібліогр.: 13 назв.
Рубрики: Соціальна психологія--Групове структурування
   Соціологія суспільства--Соціально-психологічні конфлікти--Україна

   Психіка людини--Буття

   Психологія особистості

Кл.слова (ненормовані):
Психосоціальне життя -- когнитивна перцепція -- види людей -- психіка -- нумінозний -- свідоме -- несвідоме -- політична ідеологія
Анотація: Розглядаються архетипові джерела психології "своїх" і "чужих", феномен містичної співпроичастності, психосоціальне структурування суспільства.





    Зіганшина, Лариса.
    Незалежність як життєтворчість за умови абсолютної необхідності за вченням П. Іванова [] / Лариса Зіганшина // Філософські обрії : науково-теоретичний часопис. - 2009. - № 21. - С. 82-97. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Філософія--Духовна філософія--Свобода
Кл.слова (ненормовані):
незалежність -- необхідність -- свобода -- боголюдина -- гармонія -- свідомість -- свідоме терпіння -- Святий Дух -- теорія


Дод.точки доступу:
П., Іванов




    Кушнір, В.
    Формування інтегративних знань з позицій структури навчальної дільності [Текст] / Василь Кушнір, Григорій Кушнір // Математика в сучасній школі. - 2012. - № 2. - С. 35-42. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Математика--Методика
Кл.слова (ненормовані):
діяльність -- види і предмет діяльності -- дії -- операції -- навчальна проблема -- мотив -- живі знання -- свідоме навчання -- інтегральний образ навчальної проблеми -- розв'язування квадратних рівнянь


Дод.точки доступу:
Кушнір, Григорій
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Іванова, Євгенія.
    Проблемні питання кримінальної відповідальності за свідоме поставлення іншої особи в небезпеку зараження вірусом імунодефіциту людини / Є. Іванова // Підприємництво, господарство і право. - 2012. - № 2. - С. 130-133. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: ВІЛ-інфекція--Кримінальна відповідальність--Створення абстрактної небезпеки--Профілактичні заходи--Антиретровірусна терапія
Кл.слова (ненормовані):
кримінальне право
Анотація: У статті досліджуються проблемні питання за свідоме поставлення іншої особи в небезпеку зараження вірусом імунодефіциту людини, аналізується законодавство.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Синячёв, И.
    Самоуправление и управление в УВК [Текст] / Игорь Синячёв // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2012. - № 4. - С. 77-79 : рис.
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Управління
Кл.слова (ненормовані):
школа як соціальна система -- свідоме управління -- підсистеми школи -- система рівнів -- роль директора
Анотація: Вопросы самоуправления и управления беспокоят практически каждого директора, заместителя директора школы, в меньшей степени классного руководителя, учителя, ученика школы. При этом им хочется, чтобы их деятельность была целенаправленной и упорядоченной, есть желание достичь целей образования. Зная, что идеальных людей нет, а есть только идеальные мысли, они (участники учебно-воспитательного процесса) осознано или неосознано осуществляют ежедневную деятельность к достижению целей образования.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Бондарчук, Л. І.
    Бджільництво України - мої турботи і прагнення, все моє свідоме життя [Текст] / Л.І. Бондарчук; розмову вів М. І. Халимоненко // Пасіка. - 2013. - № 1. - С. 2-7 : ілюстр.
Рубрики: Бджільництво--Наукові установи--Видатні особи--Ювілеї
Анотація: Напередодні 75-ї річниці з дня народження Л. І. Бондарчук коротко поділився спогадами про той період свого життя, коли був створений Національний науковий центр "Інститут бджільництва ім. П. І. Прокоповича", Національий музей бджільництва та розповів про деякі проблеми розвитку галузі бджільництва в Україні.


Дод.точки доступу:
Халимоненко, М.І. \розмову вів.\; Бондарчук, Леонід Іванович (Президент Спілки пасічників України,голова Асоціації "Укрбджолопром") \про нього\; \про нього\; \про нього\
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДПСГ (1)
Вільні: ВДПСГ (1)




    Яценко, Тамара.
    Пізнання індивідуальної неповторності архетипної символіки у процесі глибинної корекції / Т. Яценко // Психологія і суспільство : укр. теорет.-метод. соціогуманіт. часоп. - 2013. - № 1. - С. 75-85. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-2131
Рубрики: Психологія--Методологія психологіїї
Кл.слова (ненормовані):
архетип -- діагностика -- корекція -- свідоме -- символ -- несвідоме -- психодинамічна теорія -- цілісність психічного
Анотація: Стаття презентує психодинамічний погляд на проблему архетипної символіки у процесі її індивідуалізації. Виявлена роль суб’єктнення архетипної символіки, що має вияв у його полізначності та смисловій неповторності. Закцентовано увагу на пізнанні категорії дорефлексивного досвіду, що вказує на синтез слідів витіснень як передумови формування базових форм психологічних захистів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Арнаут, В.
    Пошук оптимальних шляхів вироблення якісних читацьких навичок у сучасних освітніх умовах [Текст] / Вікторія Арнаут // Початкова школа. - 2013. - № 10. - С. 17-20. - Бібліогр.: 20 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Навчання читання
Кл.слова (ненормовані):
швидке читання -- правильне читання -- виразне читання -- свідоме читання
Анотація: В статті наведено роздуми щодо вироблення якісних читацьких навичок у молодших школярів в умовах особистісно зорієнтованого навчання і виховання.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




   
    Динаміка становлення глибинної психології в Україні [Текст] / Л. Галушко [та ін.] // Психологія і суспільство : укр. теорет.-метод. соціогуманіт. часоп. - 2014. - № 2. - С. 6-22. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-2131
Рубрики: Психологія--Історія розвитку
   Психологія--Психоаналіз

Кл.слова (ненормовані):
психодинамічна теорія -- глибинна психологія -- несвідоме -- свідоме -- психіка -- психологічний захист -- спонтанність поведінки -- невимушеність поведінки -- позитивна дезінтеграція -- вторинна інтеграція
Анотація: Стаття висвітлює новий підхід у психології академіка НАПН України Т. С. Яценко стосовно низки феноменів і фактів: психічного в закономірній єдності статики й динаміки; перспектив пізнання психічного з опорою на спонтанну активність респондента; презентації нового підходу до розуміння єдності теорії та практики у розв’язанні проблем латентного перекодування психіки в процесі візуалізованої самопрезентації суб’єкта та передумов ефективності її процесно-діалогічної експлікації; психологічного захисту як дисфункціонального і водночас системного утворення, що підлягає психокорекції, а також щодо осмислення перспектив удосконалення психодинамічної методології та теорії.


Дод.точки доступу:
Галушко, Любов; Дметерко, Наталія; Євтушенко, Ірина; Максименко, О.; Педченко, О.; Поляничко, О.; Туз, Л.; Усатенко, О.; Фройд, Зігмунд; Яценко, Тамара
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




   
    «Бджола – це все моє свідоме життя». Пам`яті Л.І.Боднарчука присвячується [Текст] // Пасіка. - 2015. - № 4. - С. 1-9 : фот. - Зміст: Щирий друг редакції ; Батьки Леоніда Івановича - щирі українці ; За заповітами П.І. Прокоповича ; Леонід Іванович любив свій інститут / В. А. Боднарчук. Я завжди відчуваю тепло батькової душі / Г. Боднарчук. Дідусь - нам рідна і дорога людина / А. Боднарук, О. Боднарук. Пам'яті шанованого професора ; Нас об'єднала й здружила бджола і любов до рідного краю / О. О. Омельченко. Музей бджільництва створено Леонідом Боднарчуком / М. І. Халимоненко.
Рубрики: Бджільництво--Наукові центри України--Музеї
   Бджільництво--Видатні вчені України

Анотація: Л.І. Боднарчук - член-кореспондент Національної академії аграрних наук України, професор, який все своє життя присвятив бджільництву, майже чверть віку віддав створеному ним Національному центру "Інститут бджільництва імені П.І. Прокоповича" та Національному музею бджільництва.


Дод.точки доступу:
Боднарчук, Леонід Іванович (1938-2015) \про нього\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Акопян, Анна.
    Завдання на перевірку прочитаного під час застосування методичної системи "Щоденні 5" [Текст] / Анна Акопян, Орина Колосовська // Початкова школа. - 2019. - № 11. - С. 14-16.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Навчання читання
Кл.слова (ненормовані):
свідоме читання -- навчання читання й письма -- картки із завданнями -- методична система Daily 5
Анотація: У статті запропоновано розробку карток із завданнями, над якими учні працюватимуть після "Читання для себе", "Читання з другом", "Слухання".


Дод.точки доступу:
Колосовська, Орина
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД