Пашнев, Б. К.
    Проективная психодиагностическая методика "Тест двенадцати животных" [Текст] / Б.К. Пашнев // Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - № 3. - С. 37-48 : табл. - Бібліогр. : 6 назв.
Рубрики: Психодіагностика--Тести
   Зоологічні символи--Тест 12 тварин

Анотація: Психологічний тест. "Тест 12-ти тварин". Методика.





    Пашнев, Б. К.
    Проективная психодиагностическая методика "Тест двенадцати животных" [Текст] / Б.К. Пашнев // Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - № 3. - С. 37-48 : табл. - Бібліогр. : 6 назв.
Рубрики: Психодіагностика--Тести
   Зоологічні символи--Тест 12 тварин

Анотація: Психологічний тест. "Тест 12-ти тварин". Методика.





    Лазаренко , Б.
    Символічний лад української культури [Текст] / Б. Лазаренко // Філософська думка. - 2005. - №2. - С. 154-156.
Рец. на кн.: Ковальчук Н.Д. Символічний лад української культури. - К.: Знання України, 2002. - 216 с. / Н.Д Ковальчук

Рубрики: Філософія культури України
   Українська культура--Символи

Анотація: Дослідження Н.Д. Ковальчук присвячене розкриттю та висвітленню символічного підгрунтя української культури, як воно виявлене у літературних текстах, народній творчості, образотворчому мистецтві тощо. Тут йдеться не просто про символ як знак або складову виражальних засобів, а про феномен буття та його семантичне поле.


Дод.точки доступу:
Сковорода, Г. \про нього\




    Кучеров, Ілля.
    Допоможіть учням опанувати біологічні поняття [Текст] / І. Кучеров // Біологія і хімія в школі. - 2005. - №3. - С. 24-25. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Методика викладання біології
   Методи навчання--Біологія

   Термінологія біологічна--Навчання

Кл.слова (ненормовані):
Опорний конспект -- Опорні знаки і символи
Анотація: Проблема формування й розвитку біологічних понять є найголовнішою під час навчання біології. Досвід засвідчив, що складання опорного конспекту за допомогою символів і знаків з підписами відповідних термінів і понять під час вивчення нового матеріалу, демонстрація його під час систематизації знань дає реальну можливість зробити процес формування понять цілісним і ефективним.





    Федорук, О.
    Символи мистецького духу подружжя сіробабів [Текст] / О.Федорук // Українська культура. - 2001. - № 3. - С. 20-21
Рубрики: Художники українські


Дод.точки доступу:
Сіробаб, Микола \про нього\; Сіробаб, Віра \про неї\




    Дмитренко, Ю.
    Орнітоморфні символи в поезії Василя Голобородька [Текст] / Ю.Дмитренко // Слово і час. - 2002. - № 7. - С. 71-74
Рубрики: Українська література, XX ст.--Голобородько В.--Творчість


Дод.точки доступу:
Голобородько, В. \про нього\




    Науменко, Н.
    Інтертекстуальність музичного символу в образній структурі тексту [Текст] / Н.Науменко // Слово і час. - 2002. - № 11. - С. 20-32
Рубрики: Українська література, XIX-XX ст.--І. Франко, О. Кобилянська, М. Яцків--Творчість--Музичні символи


Дод.точки доступу:
Франко, І. \про нього\; Кобилянська, О. \про неї\; Яцків, М. \про нього\




    Сахно, О.
    Символи оновлення [Текст] : писанка / О. Сахно // Українська культура. - 2003. - № 3-4. - С. 18
Рубрики: Писанка
   Декоративно-ужиткове мистецтво--Україна






    Кушнір, М.
    "Зелений розмай України" Біологічна вікторина [Текст] / М. Кушнір // Біологія і хімія в школі. - 2004. - № 4. - С. 31-33. - Бібліогр. : 3 назв.
Рубрики: Вікторини--Біологія
   Рослини--Символи

   Біологія--Вікторини






    Невгод, В.
    За другою заповіддю... [Текст] / В. Невгод // Людина і світ. - 2004. - № 3. - С. 60-64
Рубрики: Християнство--Символи
Кл.слова (ненормовані):
Атеїзм -- Іконоборство





    Лисюк, Н.
    Михайло Максимович про символіку назв в українському фольклорі [Текст] / Н. Лисюк // Народна творчість та етнографія. - 2004. - № 5. - С. 72-77
Рубрики: Вчені України--Максимович М.О.--Фольклорні дослідження
   Фольклор України--Рослини-символи

Кл.слова (ненормовані):
коди рослинні -- природа в фольклорі


Дод.точки доступу:
Максимович, М.О. \про нього\




    Мітяшкіна, Тетяна
    Символи у декоративно-прикладному мистецтві [Текст] / Тетяна Мітяшкіна // Початкова школа. - 2004. - № 2. - С. 55-57. - Бібліогр.: 7 назв
Рубрики: Початкова освіта--Мистецтво
   Декоративно-прикладне мистецтво України--Символи

Анотація: Ознайомлення дітей з ранніми формами художньої культури, з символікою українського народу, формування в них уявлення про традиції, звичаї та обряди, використання та розкриття змісту символів у декоративно-прикладному мистецтві, а також виховання національної гідності, естетичних, моральних і духовних цінностей.





    Віват, Г.
    Символи космологічного ряду в поетичній творчості Василя Стуса [Текст] / Г. Віват // Українська мова і література в школі . - 2004. - № 6. - С. 51-54
Рубрики: Символи космологічні
Кл.слова (ненормовані):
Символіка


Дод.точки доступу:
Стус Василь




   
    Символи [Электронный ресурс] : сборник // CHIP-CD. - 2000. - №8
Рубрики: Flash--Урок
   Робота з текстом

   Символи--Створення та редагування


Є примірники у відділах: всього 1 : ВА (1)
Вільні: ВА (1)




    Усатенко, Т.
    Символічне осягнення українського світу [Текст] / Т. Усатенко // Початкова школа. - 2005. - № 10. - С. 54-58. - Бібліогр.:8 назв.
Рубрики: Етнографія--Народи України
Кл.слова (ненормовані):
Символи, світотворення
Дескриптори: Культура. Наука. Освіта
Анотація: В статті йдеться про давню культову символіку українців

Є примірники у відділах:
(16.11.2005р. (1 прим.) - Б.ц.)




    Бандальєр, Г.
    Феномен міфу: Прадавні символи у сучасному інтер'єрі [Текст] / Г. Бандальєр // Вісник Національної академії наук України. - 2006. - № 1. - С. 83-89. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Психологія--Маніпулювання свідомістю--Міфи
Анотація: Важко перебільшити вплив міфів на масову свідомість, оскільки вони пронизують усе людське буття. Як невід'ємна частина колективного підсвідомого міфи прямо пов'язані з менталітетом народу. Міф є потужним джерелом масової енергії, він здатний підштовхнути цілі групи людей до певних дій - від здійснення релігійного ритуалу до виборів президента і купівлі нав'язаного рекламою продукту.





    Слоньовська, О.
    Ефект дзеркала: natura naturans i natura naturata [Текст] : один малодосліджений аспект літературних текстів з погляду міфу / О. Слоньовська // Українська література в загальноосвітній школі. - 2006. - № 2. - С. 7-14. - Бібліогр.: 28 назв
Рубрики: Міфологія
   Дзеркала--Художня література

   Символи--Дзеркала

Анотація: З винаходом дзеркала як неодмінного предмета інтер'єру чи побуту почалися проблеми, яких аж ніяк не очікували ні ті, хто його створив, ні ті, хто ставав їхнім власником. Негативний ефект дзеркала був дуже добре відомий багатьом стародавнім філософам, та й ближчі за часом до нас мудреці й проповідники до дзеркала завжди ставилися з певною пересторогою. Інфернальну сутність дзеркала дуже влучно підкреслив Г.-Х. Андерсен у казці "Снігова королева". Ефект дзеркала підсвідомо зрозумілий багатьом письменникам





    Сорока, І.
    Народознавче лото [Текст] / І. Сорока // Дошкільне виховання. - 2006. - № 5. - С. 29.
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання
Кл.слова (ненормовані):
Досвід ДНЗ № 14м.Києва -- українські символи-народн, державніі -- Тризуб державний -- національний одяг -- українська хата -- посуд -- іграшки
Дескриптори: ОСВІТА. ПЕДАГОГІЧНА НАУКА,ДОШКІЛЬНЕ ВИХОВАННЯ. ДОШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА
Анотація: Ознайомлення з посібником, який закріплює і уточнює знання дітей про українські символи.





    Малюта, І.
    Як уроки з орнаменту [Текст] : [Універсальні символи] / І. Малюта // Українська культура. - 2006. - № 5-6. - С. 34 : рис.
Рубрики: Орнаментика--Україна





    Зінченко, А.
    Великі символи Рігведи [Текст] / А. Зінченко // Пам'ять століть. - 2006. - № 3-4. - С. 231-240.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Всесвітня історія--Історія стародавнього світу
   Світова література--Індійська

   Азія--Індія
Кл.слова (ненормовані):
"Веда" - священне знання -- Давня Індія -- арії -- Ригведи
Дескриптори: ІСТОРІЯ. ІСТОРИЧНІ НАУКИ -- ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ -- ДАВНІЙ СВІТ -- ДАВНІЙ СХІД
Анотація: Антологія гімнів, звернених до богів. Про племена аріїв.

Є примірники у відділах:
(03.10.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1