Логвиненко, Т. О.
    Особливості організації соціальної роботи в Італії: структурно-змістовий аспект / Т. О. Логвиненко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2011. - № 1. - С. 88-94. - бібліогр.: с. 94 4 назв
Рубрики: Соціальна педагогіка за кордоном
Кл.слова (ненормовані):
соціальна політика -- соціальний працівник -- соціальне середовище -- принципи діяльності -- мета соціальної роботи
Анотація: У статті розглянуто структурно-змістовий аспект соціальної роботи в Італії: проаналізовано зміст соціальної роботи з дітьми та молоддю, моделі організації соціальних служб та їх функції; висвітлено роль громадських організацій у роботі з різними категоріями населення.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Є примірники у відділах:
(11.05.2011р. - Б.ц.) (вільний)




    Богданова, Н.
    Проблема формування творчої особистості [Текст] / Наталія Богданова // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 1. - С. 53-57. - Бібліогр.: 10 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Виховання творчої особистості
Кл.слова (ненормовані):
творчий процес -- всебічний розвиток особистості -- індивід -- соціальне середовище -- естетика -- культура -- аспектний підхід -- духовний світ
Анотація: У статті досліджено основні чинники формування та існування творчої особистості, підкреслено роль соціального середовища, культури, навчального процесу, виховання та самовиховання.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Лавренко, О.
    Соціальна активність підлітків / О. Лавренко // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 5. - С. 11
Рубрики: Виховання--Соціальне
   Педагогіка--Спадщина Сухомлинського

Кл.слова (ненормовані):
соціальне середовище -- активність особистості
Анотація: Автор ділиться досвідом формування соціальної активності підлітків через використання спадщини В. Сухомлинського.

Є примірники у відділах:
(22.05.2012р. - Б.ц.) (вільний)




    Безпалько, О. В.
    Вектори розвитку соціальної педагогіки в Україні [Текст] / О. В. Безпалько // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2012. - № 3. - С. 14-21. - Бібліогр.: с. 20-21 (14 назв) . - ISSN 1817-3764
Рубрики: Соціальна педагогіка--Україна
Кл.слова (ненормовані):
соціальна педагогіка -- соціальне виховання -- соціальність -- соціальне середовище -- об'єкт -- предмет -- дисератція -- навчальна дисципліна
Анотація: У статті розглянуто питання об'єкта, предмета, завдань соціальної педагогіки як галузі педагогічної науки в контексті сучасної парадигми соціального виховання. Проаналізовано теми дисертаційних робіт за шифром 13.00.05, зміст навчальної дисципліни "Соціальна педагогіка", підручників та навчальних посібників українських авторів.


Є примірники у відділах:
(17.10.2012р. - ) (вільний)




    Шушпанов, Д.
    Значення соціального середовища для здоров'я населення [Текст] / Д. Шушпанов // Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України. - 2012. - Вип. 17. - С. 92-96 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Демографія--Смертність населення
Кл.слова (ненормовані):
соціальне середовище -- здоров'я населення





    Дяченко, М. Д.
    Особливості соціалізації майбутніх журналістів у процесі підготовки до професійно-творчої діяльності [Текст] / М. Д. Дяченко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2013. - № 1. - С. 45-55. - Бібліогр.: с. 53-54 (28 назв) . - ISSN 1817-3764
Рубрики: Соціалізація особистості
Кл.слова (ненормовані):
журналіст -- професійна самосвідомість -- соціальна адаптація -- соціальна активність -- соціальна роль -- соціальне самовизначення особистості -- соціальне середовище -- соціально-професійний портрет журналіста
Анотація: У статті здійснено спробу розкрити сутність понять "соціалізація" та "соціальна адаптація", висвітлено наукові погляди на проблему соціалізації майбутніх журналістів у процесі підготовки до професійно-творчої діяльності, окреслено умови для підготовки майбутнього журналіста до професійної та соціальної адаптації.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Сєдова, Т. Д.
    Соціалізація шкільного середовища - запорука мобільного входження особистості в інформаційне та культурне соціальне оточення / Т. Д. Сєдова, І. В. Чепіга, Л. П. Ампілогова // Виховна робота в школі : наук.-метод. журн. - 2016. - № 4(Квіт.). - С. 2-8 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Виховання--Організація виховної роботи
Кл.слова (ненормовані):
соціально зорієнтоване виховне середовище -- соціалізація -- шкільне середовище -- соціальне середовище
Анотація: У статті подано ознаки соціально зорієнтованої системи виховання, моделі управління процесами розвитку соціально зорієнтованих навичок в учнів, інформування їх про життєві установки соціального устрою та значення соціалізації в подальшому житті.


Дод.точки доступу:
Чепіга, І. В.; Ампілогова, Л. П.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Добрянська, О. В.
    Роль самооцінки у формуванні здоров'я осіб різного віку [Текст] / О. В. Добрянская, О. В. Волощук // Довкілля та здоров'я. - 2020. - № 1. - С. 19-25 : рис. - Бібліогр.: с. 24-25
УДК
Рубрики: Здоров'я населення--Самооцінка--Дослідження
Кл.слова (ненормовані):
віково-статеві групи -- соціальне середовище -- стан здоров'я -- анкетування -- індекс самооцінки здоров'я
Анотація: Визначено роль самооцінки у формуванні здоров'я людей різного віку. У роботі використано соціологічні, психологічні та математичні методи дослідження. Було розроблено анкету з вивчення самооцінки здоров'я. Проанкетовано респондентів різних вікових груп.


Дод.точки доступу:
Волощук, О. В.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Томаржевська, Інна.
    Профілактика та корекція емоційно-поведінкових порушень у молодшому шкільному віці [Текст] / Інна Томаржевська // Початкова школа. - 2020. - № 5/6. - С. 40-43. - Бібліогр.: 6 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Дитяча психологія--Молодші школярі
Кл.слова (ненормовані):
агресивність -- емоційні стани -- агресивна поведінка -- емоційно-поведінкові порушення -- емоційні порушення -- дезадаптація -- психокорекція -- емоційно-особистісні порушення -- страх -- тривога -- соціальне середовище -- молодші школярі
Анотація: У статті розглянуто провідні емоційно-особистісні і поведінкові порушення у молодших школярів, зокрема тривогу, страх і агресію.