Логвиненко, Т. О. Особливості організації соціальної роботи в Італії: структурно-змістовий аспект / Т. О. Логвиненко> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2011. - № 1. - С. 88-94. - бібліогр.: с. 94 4 назв Рубрики: Соціальна педагогіка за кордоном Кл.слова (ненормовані): соціальна політика -- соціальний працівник -- соціальне середовище -- принципи діяльності -- мета соціальної роботи Анотація: У статті розглянуто структурно-змістовий аспект соціальної роботи в Італії: проаналізовано зміст соціальної роботи з дітьми та молоддю, моделі організації соціальних служб та їх функції; висвітлено роль громадських організацій у роботі з різними категоріями населення. Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 Є примірники у відділах: (11.05.2011р. - Б.ц.) (вільний) |
Богданова, Н. Проблема формування творчої особистості [Текст] / Наталія Богданова> // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 1. - С. 53-57. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Педагогіка--Виховання творчої особистості Кл.слова (ненормовані): творчий процес -- всебічний розвиток особистості -- індивід -- соціальне середовище -- естетика -- культура -- аспектний підхід -- духовний світ Анотація: У статті досліджено основні чинники формування та існування творчої особистості, підкреслено роль соціального середовища, культури, навчального процесу, виховання та самовиховання. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Лавренко, О. Соціальна активність підлітків / О. Лавренко> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 5. - С. 11 Рубрики: Виховання--Соціальне Педагогіка--Спадщина Сухомлинського Кл.слова (ненормовані): соціальне середовище -- активність особистості Анотація: Автор ділиться досвідом формування соціальної активності підлітків через використання спадщини В. Сухомлинського. Є примірники у відділах: (22.05.2012р. - Б.ц.) (вільний) |
Безпалько, О. В. Вектори розвитку соціальної педагогіки в Україні [Текст] / О. В. Безпалько> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2012. - № 3. - С. 14-21. - Бібліогр.: с. 20-21 (14 назв) . - ISSN 1817-3764 Рубрики: Соціальна педагогіка--Україна Кл.слова (ненормовані): соціальна педагогіка -- соціальне виховання -- соціальність -- соціальне середовище -- об'єкт -- предмет -- дисератція -- навчальна дисципліна Анотація: У статті розглянуто питання об'єкта, предмета, завдань соціальної педагогіки як галузі педагогічної науки в контексті сучасної парадигми соціального виховання. Проаналізовано теми дисертаційних робіт за шифром 13.00.05, зміст навчальної дисципліни "Соціальна педагогіка", підручників та навчальних посібників українських авторів. Є примірники у відділах: (17.10.2012р. - ) (вільний) |
Шушпанов, Д. Значення соціального середовища для здоров'я населення [Текст] / Д. Шушпанов> // Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України. - 2012. - Вип. 17. - С. 92-96 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Демографія--Смертність населення Кл.слова (ненормовані): соціальне середовище -- здоров'я населення |
Дяченко, М. Д. Особливості соціалізації майбутніх журналістів у процесі підготовки до професійно-творчої діяльності [Текст] / М. Д. Дяченко> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2013. - № 1. - С. 45-55. - Бібліогр.: с. 53-54 (28 назв) . - ISSN 1817-3764 Рубрики: Соціалізація особистості Кл.слова (ненормовані): журналіст -- професійна самосвідомість -- соціальна адаптація -- соціальна активність -- соціальна роль -- соціальне самовизначення особистості -- соціальне середовище -- соціально-професійний портрет журналіста Анотація: У статті здійснено спробу розкрити сутність понять "соціалізація" та "соціальна адаптація", висвітлено наукові погляди на проблему соціалізації майбутніх журналістів у процесі підготовки до професійно-творчої діяльності, окреслено умови для підготовки майбутнього журналіста до професійної та соціальної адаптації. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Сєдова, Т. Д. Соціалізація шкільного середовища - запорука мобільного входження особистості в інформаційне та культурне соціальне оточення / Т. Д. Сєдова, І. В. Чепіга, Л. П. Ампілогова> // Виховна робота в школі : наук.-метод. журн. - 2016. - № 4(Квіт.). - С. 2-8 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Виховання--Організація виховної роботи Кл.слова (ненормовані): соціально зорієнтоване виховне середовище -- соціалізація -- шкільне середовище -- соціальне середовище Анотація: У статті подано ознаки соціально зорієнтованої системи виховання, моделі управління процесами розвитку соціально зорієнтованих навичок в учнів, інформування їх про життєві установки соціального устрою та значення соціалізації в подальшому житті. Дод.точки доступу: Чепіга, І. В.; Ампілогова, Л. П. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Добрянська, О. В. Роль самооцінки у формуванні здоров'я осіб різного віку [Текст] / О. В. Добрянская, О. В. Волощук> // Довкілля та здоров'я. - 2020. - № 1. - С. 19-25 : рис. - Бібліогр.: с. 24-25
Кл.слова (ненормовані): віково-статеві групи -- соціальне середовище -- стан здоров'я -- анкетування -- індекс самооцінки здоров'я Анотація: Визначено роль самооцінки у формуванні здоров'я людей різного віку. У роботі використано соціологічні, психологічні та математичні методи дослідження. Було розроблено анкету з вивчення самооцінки здоров'я. Проанкетовано респондентів різних вікових груп. Дод.точки доступу: Волощук, О. В. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Томаржевська, Інна. Профілактика та корекція емоційно-поведінкових порушень у молодшому шкільному віці [Текст] / Інна Томаржевська> // Початкова школа. - 2020. - № 5/6. - С. 40-43. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Дитяча психологія--Молодші школярі Кл.слова (ненормовані): агресивність -- емоційні стани -- агресивна поведінка -- емоційно-поведінкові порушення -- емоційні порушення -- дезадаптація -- психокорекція -- емоційно-особистісні порушення -- страх -- тривога -- соціальне середовище -- молодші школярі Анотація: У статті розглянуто провідні емоційно-особистісні і поведінкові порушення у молодших школярів, зокрема тривогу, страх і агресію. |