Сусська, Ольга
    Методологічні преференції та дифузії в сучасній соціології мас-медіа [Текст] / Ольга Сусська // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2017. - № 2. - С. 119-130 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Соціологія масових комунікацій
Кл.слова (ненормовані):
масова комунікація -- методологія -- комунікативна стратегія -- соціокультурний аналіз -- інформаційне поле
Анотація: У соціології масових комунікацій методологічні інтерференції та варіативність використання наукових підходів ведуть своє походження від другої половини XX ст. й набувають нових рис у поточний період. Нові виклики радше не породжують нові методи, а відкривають шляхи до суміщення, іноді “дифузного” використання, іноді інтерференції методологічних підходів, схрещення раціональних та постмодерністських тлумачень симулятивної природи мас-медійної комунікації. Так вибудовується картина достатньо проявленої “дифузії” наукових підходів і напрямів. Стає дедалі вагомішим поширення ан- тропоцентричних та соціокультурних візій. Використання згаданих підходів надає широкі можливості у вивченні комунікативних стратегій та дозволяє осягнути максимально різнобічно медіа-комунікативну діяльність, зокрема в дослідженні комунікативних дій персоніфікованого суб'єкта, спрямованих на формування власного інформаційного поля.

Є примірники у відділах:
(вільний)