Шелехова, Г. Особливості технології уроків в розвитку мовлення в 6 класі (за новою програмою) [Текст] / Г. Шелехова> // Українська мова і література в школі. - 2006. - № 7. - С. 13-18. Рубрики: Українська мова--Методика Кл.слова (ненормовані): сучасні підходи -- особистісний -- комунікативно-діяльнісний -- соціокультурний -- розвиток зв'язного мовлення Анотація: Мета статті - розкрити особливості технології уроків з розвитку мовлення учнів 6 класу за новою програмою Є примірники у відділах: (15.12.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Сергієнко, А. А. Забезпечення емоційно-ціннісної змістової лінії на уроках української літератури [Текст] / А. А. Сергієнко> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2014. - N 12(грудень). - С. 10-13. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Українська література--Методика викладання Компетентнісний підхід--Українська література Кл.слова (ненормовані): література як мистецтво слова -- загальнокультурна компетентність -- ціннісні орієнтири -- емоційно-ціннісне ставлення -- сучасні підходи -- групові та інтерактивні методи -- Компетентнісно орієнтоване навчання Анотація: У статті пропонуються шляхи реалізації змістової емоційно-ціннісної лінії відповідно до літературного компонента освітньої галузі «Мови і літератури». |
Греб, М. Лінгводидактичні засади навчання лексикології і фразеології майбутніх учителів початкової школи в умовах вищого навчального закладу [Текст] / Марія Греб> // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 1/2. - С. 4-7. - Бібліогр.: 14 назв. Рубрики: Українська мова--Дидактика Українська мова--Початкове навчання Українська мова--Лексикологія--Методика Кл.слова (ненормовані): специфічні принципи навчання лексикології і фразеології -- майбутні вчителі початкової школи -- лексичні вправи -- сучасні підходи -- активні методи навчання Анотація: У статті обґрунтовано лінгводидактичні засади навчання лексикології і фразеології майбутніх учителів початкової школи з урахуванням логіки навчального процесу в сучасному педагогічному виші. Окреслено методичні орієнтири організації роботи студентів над лексичною теорією задля формування у них лексичної компетентності. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |