Дешко, Т. Пам'ять це міст, що єднає покоління [Текст] / Т. Дешко> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2006. - № 1. - С. 22-26. Рубрики: Українська мова--Методика--Класно-урочна система Українська мова--Методика--8 клас Кл.слова (ненормовані): усний твір-опис -- зв'язне висловлювання Дескриптори: ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА -- МОВОЗНАВСТВО -- УКРАЇНСЬКА МОВА -- МЕТОДИКА МОВИ -- УРОК МОВИ Анотація: Урок-екскурсія вулицями Одеси, метою якого є привчити дітей до системи у побудові усного висловлювання Є примірники у відділах: (05.05.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Федчун, Н. І кожне слово його - про Україну : система уроків-роздумів із мистецькими паралелями, документальними свідченнями та самостійними міркуваннями, присвяченими вивченню творчості Тараса Шевченка у 8 класі [Текст] / Н. Федчун> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2010. - № 2. - С. 10-24. Рубрики: Література--Методика--Українська--Урок Література--Нова--Персоналії--Українська Кл.слова (ненормовані): життя і творчість Т. Шевченка -- ідейно-художній аналіз поезій -- період заслання т. Шевченка -- філософська лірика -- розвиток мовлення -- усний твір-опис -- картина Т. Шевченка "Селянська родина" Анотація: Конспект п'яти уроків за творчістю Т. Г. Шевченка. Мета уроків - поглибити відомості учнів про життя Кобзаря, дати ідейно-художній аналіз поезій ("Минають дні, минають ночі", "Ой три шляхи широкії", "Думи мої, думи мої", "Мені однаково, чи буду..."), виховувати шанобливе ставлення до великого Кобзаря, інтерес до спадщини Шевченка-художника, формувати в учнів свідому громадянську позицію. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |