Дешко, Т.
    Пам'ять це міст, що єднає покоління [Текст] / Т. Дешко // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2006. - № 1. - С. 22-26.
Рубрики: Українська мова--Методика--Класно-урочна система
   Українська мова--Методика--8 клас

Кл.слова (ненормовані):
усний твір-опис -- зв'язне висловлювання
Дескриптори: ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА -- МОВОЗНАВСТВО -- УКРАЇНСЬКА МОВА -- МЕТОДИКА МОВИ -- УРОК МОВИ
Анотація: Урок-екскурсія вулицями Одеси, метою якого є привчити дітей до системи у побудові усного висловлювання

Є примірники у відділах:
(05.05.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Федчун, Н.
    І кожне слово його - про Україну : система уроків-роздумів із мистецькими паралелями, документальними свідченнями та самостійними міркуваннями, присвяченими вивченню творчості Тараса Шевченка у 8 класі [Текст] / Н. Федчун // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2010. - № 2. - С. 10-24.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література--Методика--Українська--Урок
   Література--Нова--Персоналії--Українська

Кл.слова (ненормовані):
життя і творчість Т. Шевченка -- ідейно-художній аналіз поезій -- період заслання т. Шевченка -- філософська лірика -- розвиток мовлення -- усний твір-опис -- картина Т. Шевченка "Селянська родина"
Анотація: Конспект п'яти уроків за творчістю Т. Г. Шевченка. Мета уроків - поглибити відомості учнів про життя Кобзаря, дати ідейно-художній аналіз поезій ("Минають дні, минають ночі", "Ой три шляхи широкії", "Думи мої, думи мої", "Мені однаково, чи буду..."), виховувати шанобливе ставлення до великого Кобзаря, інтерес до спадщини Шевченка-художника, формувати в учнів свідому громадянську позицію.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД