Бех, І.
    Учинок у морально-духовному розвитку особистості [Текст] / І. Бех // Дошкільне виховання. - 2005. - №4. - С. 3-5.
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання
Кл.слова (ненормовані):
сенс життя -- вчинок
Дескриптори: Педагогіка, дошкільне виховання
Анотація: Про формування моральних вчинків. Вчинок - унікальне особистісне утворення, оскільки репрезентує цілісність людської свідомості, самосвідомості й практичної дії

Є примірники у відділах:
(26.05.2005р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Кальба, Я.
    Вчинковий потенціал особистості учня як предмет психологічного аналізу / Я. Кальба // Психологія і суспільство. - 2011. - № 2. - 148-163. . - Бібліогр.: 37 назв.
Рубрики: Психологія--Педагогічна
Кл.слова (ненормовані):
ОСОБИСТІСТЬ -- виховний процес -- учинок -- учинковий потенціал -- компоненти учинкового потенціалу -- семантика вчинку -- вчинкова сензитивність
Анотація: У статті розкриваються можливості запровадження вчинкового підходу, фундатором якого є В. А. Роменець, у систему освіти. Висвітлено зміст та обсяг поняття "вчинковий потенціал особистості учня". Розроблено й обгрунтовано психолого-педагогічну методику дослідження вчинкового потенціалу старшокласника, до головних критеріїв оцінки якого віднесені когнітивне та емоційне прийняття учнями значущості вчинкової активності, суб’єктивні та об’єктивні стимули і можливості її актуалізації, суб’єктивний досвід вчинкового діяння у різних сферах життєздійснення особистості.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Шульга, В.
    Суб’єктно-вчинковий вимір виховання особистості / В. Шульга // Психологія і суспільство. - 2011. - № 2. - С. 164-169. - Бібліогр.: 15 назв.
Рубрики: Психологія--Педагогічна
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- сучасна психологія виховання -- суб’єктно-вчинкова парадигма -- спільний учинок
Анотація: У статті висвітлюються результати дослідження можливостей застосування у практиці освітнього процесу суб’єктно-вчинкового підходу до виховання особистості учня. Викладено основи психолого-педагогічної технології виховання на засадах спільного вчинку дорослих та дітей.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Ставецький, В. І.
    Довга дорога до вчинку (семінар заступників диркторів із виховної роботи) / В. І. Ставецький // Виховна робота в школі. - 2011. - № 10. - С. 29-31
Рубрики: Виховні заходи--Морально-етичне виховання
Кл.слова (ненормовані):
вчинок -- професійна честь -- учинок-вдячність -- учинок-чуйність -- учинок-самовідданість -- учинок-скромність -- учинок-втішання -- учинок-догоджання -- учинок-примирення -- учинок-щирість -- учинок-великодушність -- учинок-милосердя
Анотація: В основу заняття покладено матеріали, розроблені під керівництвом Івана Беха, директора Інституту проблем виховання АПН України, дійсного члена АПН України, доктора психологічних наук, професора.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Є примірники у відділах:
(31.10.2011р. - Б.ц.) (вільний)




    Алієв, Шамсутдін.
    Вчинкова природа практики (філософсько-психологічна інтерпретація творчого діалогу В. А. Роменця із М. М. Бахтіним) / Ш. Алієв, П. М’ясоїд, А. Фурман // Психологія і суспільство : укр. теорет.-метод. соціогуманіт. часоп. - 2012. - № 3. - С. 20-37 : фот. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-2131
Рубрики: Психологія--Історія розвитку
   Психологія--Видатні психологи

Кл.слова (ненормовані):
філософія -- історія -- психологія -- історична психологія -- учинок -- діяльність -- практика -- істина -- людина -- світ -- буття -- життя -- повсякдення
Анотація: Досліджується діалог В. А. Роменця із М. М. Бахтіним, присвячений осмисленню вчинкової природи практики як специфічногоспособу людського буття. Розкривається методологічна значущість положення про вчинкову природу практики для психології, критично оцінюються концепції, які апелюють до людської суб’єктивності, до людини, як суб’єкта власної життєдіяльності і власного психічного розвитку. Серед інших питань характеризуєься "робота" естетичного витоку у вчинковому освоєнні людиною дійсності. Простежено місце і роль учинку в самовизначенні і самоствердженні людини зі світом та із буттям загалом.


Дод.точки доступу:
М’ясоїд, Петро; Фурман, Анатолій
Є примірники у відділах:
(17.10.2012р. - Б.ц.) (вільний)




    Марцинковська, Тетяна.
    Вчинок як запорука наукового безсмертя (пам’яті Володимира Роменця) / Т. Марцинковська // Психологія і суспільство : укр. теорет.-метод. соціогуманіт. часоп. - 2012. - № 3. - С. 43-48 . - ISSN 1810-2131
Рубрики: Психологія--Історія розвитку
Кл.слова (ненормовані):
ІСТОРІЯ ПСИХОЛГІЇ -- Роменець В. А. -- методологія історико-психологічного дослідження -- природничо-наукова психологія -- методологічна криза в науці -- позитивізм у психології -- гуманітарна наука -- сенс життя -- смерть -- творчість -- культура -- національна самосвідомість -- мистецтво -- художня творчість -- культурна детермінація -- діяльність -- учинок -- особистість -- духовність
Анотація: В контексті висвітлення переваг і недоліків природничо-наукової психології аналізуються творчі здобутки В. А. Роменця як одного з фундаторів історії формування психологічної науки від найдавніших часів до завершення XX ст., що створена ним на засадах учинкового принципу як методологічного інструменту пізнавальної творчості та систематизації психологічного знання. Стверджується, що власна логіка розвитку психології як фундаментальної людинознавчої науки вимагає здолання позитивізму, наближення до філософії, грунтовної методологічної рефлексії гуманітарної складової, осмислення творчості вченого в контексті культур.

Є примірники у відділах:
(17.10.2012р. - Б.ц.) (вільний)




    Роменець, Володимир.
    Предмет і принципи історико-психологічного дослідження / В. Роменець // Психологія і суспільство : укр. теорет.-метод. соціогуманіт. часоп. - 2013. - № 2. - С. 6-28 . - ISSN 1810-2131
Рубрики: Психологія--Методологія психологіїї
Кл.слова (ненормовані):
історія всесвітньої психології -- історичний плюралізм -- культура -- учинок -- історико-психологічний процес -- вчинковий логічний осередок -- історико-психологічне знання -- вчинковий принцип у психології -- логічна структура вчинку -- конфліктна ситуація -- колізійна ситуація -- гуманістична психологія
Анотація: У пропонованому фундаментальному дослідженні логіко-методологічній реконструкції подана історія всесвітньої психології (ІВП) як взаємодоповнювальний перебіг еволюції, розвитку, формування та ущільнення суперечливої системи психологічних знань від найдавніших часів до кінця XX ст, котра охоплює не тільки узмістовлення психологічної творчості і будь-якого миследіяльного практикування в різних сферах духовного життя людства (філософія, культура, релігія, мистецтво, наука, політика тощо), а й присутність цих знань у фольклорі, медицині, праві, природничих і суспільних науках, діловому і неформальному повсякденні.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Теслюк, Ірина.
    Обгрунтування проблематики відповідальності особистості у соціогуманітарній науці / І. Теслюк // Психологія і суспільство : укр. теорет.-метод. соціогуманіт. часоп. - 2013. - № 2. - С. 105-113 . - ISSN 1810-2131
Рубрики: Психологія--Соціальна
   Психологія--Особистість

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- відповідальність -- безвідповідальність -- самовідповідальність -- свобода -- совість -- учинок -- ініціативність -- відповідальна поведінка -- компоненти відповідальності -- особистісна відповідальність
Анотація: У статті з теоретико-психологічної позиції проаналізовані основні віхи становлення категорії відповідальності у працях відомих філософів і психологів протягом тривалого відрізку історичного часу - від давньогрецької філософії і до сучасної психологічної науки.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)