Виховуємо чуйність, справедливість, доброту [Текст] : урок громадянської освіти у 3 класі // Початкова школа. - 2005. - №4. - С. 58.
Рубрики: Педагогіка--Загальноосвітня школа--теорія і методика виховання
Кл.слова (ненормовані):
добро -- зло -- делікатність
Анотація: В статті показано на прикладі урока в 3 класі як засобами слова вчитель розвиває уявлення учнів про чуйність, справедливість, доброту

Є примірники у відділах:
(12.05.2005р. (1 прим.) - Б.ц.)




    Зінченко, Г.
    Виховна година на тему "Подорож до країни доброти" [Текст] / Г. Зінченко // Початкова школа. - 2005. - № 1. - С. 41, 44.
Рубрики: Педагогіка--Шкільна--Виховання
Кл.слова (ненормовані):
словниковий запас -- чуйність -- образні вирази
Дескриптори: ПЕДАГОГІКА,ШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА
Анотація: Виховання любові до тварин. Розвивання зв`язного мовлення, творче та логічне мислення

Є примірники у відділах:
(31.03.2005р. Інв.1574 (1 прим.) - Б.ц.)




    Бех, І.
    Вчинок у морально-духовному розвитку особистості [Текст] / І. Бех // Початкова школа. - 2006. - № 3. - С. 1-4.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Психологія--Особистості--Поведінка
Кл.слова (ненормовані):
Вчинок-вдячність -- вчинок-чуйність -- вчинок-самовідданість
Дескриптори: ПСИХОЛОГІЯ. ПСИХОЛОГІЧНІ НАУКИ. -- ПСИХОЛОГІЯ -- ПСИХОЛОГІЯ ОСОБИСТОСТІ
Анотація: В статті розглядається психологія поняття "вчинок" як акт людської поведінки, який є основним показником морально-духовного розвитку особистості.

Є примірники у відділах:
(31.03.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Руденко, М. Г.
    Чуйність(оповідання з життя) [Текст] / М. Г. Руденко // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2009. - № 28. - С. 34-38.
Рубрики: Художня література--Проза





    Свідерська , Г. М.
    Тренінгова програма розвитку чуйності у старшокласників "Я - чуйна людина" [Текст] / Г. М. Свідерська // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - № 3. - С. 71-78
Рубрики: Тренінгові програми--Чуйність
   Старшокласники--Тренінгова програма--Чуйність

Анотація: У статті вказується на важливість дослідження морально - психологічного феномену чуйності та подається зміст апробованої автором тренінгової програми розвитку чуйності у ранньому юнацькому віці.





    Ставецький, В. І.
    Довга дорога до вчинку (семінар заступників диркторів із виховної роботи) / В. І. Ставецький // Виховна робота в школі. - 2011. - № 10. - С. 29-31
Рубрики: Виховні заходи--Морально-етичне виховання
Кл.слова (ненормовані):
вчинок -- професійна честь -- учинок-вдячність -- учинок-чуйність -- учинок-самовідданість -- учинок-скромність -- учинок-втішання -- учинок-догоджання -- учинок-примирення -- учинок-щирість -- учинок-великодушність -- учинок-милосердя
Анотація: В основу заняття покладено матеріали, розроблені під керівництвом Івана Беха, директора Інституту проблем виховання АПН України, дійсного члена АПН України, доктора психологічних наук, професора.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Є примірники у відділах:
(31.10.2011р. - Б.ц.) (вільний)




    Ладивір, Світлана
    Родинні джерела духовності [Текст] / Світлана Ладивір // Дошкільне виховання. - 2012. - № 5. - С. 9-13 . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Моральне
Кл.слова (ненормовані):
чуйність -- лагідність -- добро -- щирість -- громадянське виховання -- гідність -- емоційна пам'ять
Анотація: В статті висвітлюється тема духовного виховання дітей, йдеться про людські цінності, які треба прищепити дитині змалку та про роль сім'ї, родинних традицій у цьому.





    Ладивір, Світлана
    Родинні джерела духовності [Текст] / Світлана Ладивір // Дошкільне виховання. - 2012. - № 5. - С. 9-13 . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Моральне
Кл.слова (ненормовані):
чуйність -- лагідність -- добро -- щирість -- громадянське виховання -- гідність -- емоційна пам'ять
Анотація: В статті висвітлюється тема духовного виховання дітей, йдеться про людські цінності, які треба прищепити дитині змалку та про роль сім'ї, родинних традицій у цьому.





    Рибак, Любов.
    Доброта – це краса людської душі / Любов Рибак // Початкова школа. - 2018. - № 4. - С. 63–64.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Метод проектів
Кл.слова (ненормовані):
моральне виховання -- учнівський проект -- проектна діяльність -- доброта -- добро -- чуйність -- людська порядність -- початкова школа -- 3 клас
Анотація: У статті представлено колективний проект морального спрямування для учнів 3 класів, мета якого - розвивати пізнавальні здібності учнів, уявлення про чуйність, доброту, справедливість, дати змогу відчути радість від добрих справ; виховувати духовні цінності, почуття людяності, пробуджувати та стимулювати в учнів бажання творити добро.





    Стадник, Альона
    Казку ми пригадаємо й про тваринок подбаємо : комплексне заняття з розвитку мовлення для дітей молодшої групи за змістом української народної казки "Рукавичка" [Текст] / Альона Стадник // Дошкільне виховання. - 2019. - № 10. - С. 22-23 . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
розвиток зв'язного мовлення -- моральне виховання -- чуйність -- виховання засобами казки
Анотація: Подано приклад заняття з переказом літературних творів. Мета заняття - вчити дітей відтворювати зміст казки "Рукавичка" засобами драматизації її уривків; продовжувати вчити передавати повтори, образні звертання; відпрацьовувати навички інтонаційної виразності мовлення; збагачувати словник образно-поетичними художніми висловами; розвивати здатність емоційно сприймати зміст казки, виховувати чуйність та ін.

Утримувачі документа:
ВДПУ : м. Вінниця, вул. Острозького, 32

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗПЕРІОД (1)
Вільні: ЧЗПЕРІОД (1)




    Кізян, Ольга.
    Людина починається з добра [Текст] : виховна година / Ольга Кізян // Початкова школа. - 2020. - № 7. - С. 58-59.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Позакласна робота
Кл.слова (ненормовані):
моральне виховання -- виховні заходи -- сценарій заходу -- добро -- чуйність -- доброзичливість -- правила поведінки -- початкова школа
Анотація: У статті представлено сценарій виховного заходу морального спрямування в початковій школі, мета якого - формувати почуття чуйності й доброзичливості; узагальнювати знання учнів про правила поведінки.