Залежні від техніки [Текст] : научно-популярная литература / За мат. FREE ТАЙМ, Салон-Пресс підгот. В. Нечерда // Науковий світ. - 2007. - № 11. - С. 17.
Рубрики: Психологія--Психічні розлади
Кл.слова (ненормовані):
гаджетоманія, шопінг-залежність
Анотація: Про один із різновидів шопінг-залежності - гаджетоманію. Людина, підвладна цій пристрасті, не може втриматися від придбання нової електроніки.





   
    Допитливий кур’єр 2 [Текст] // Науковий світ. - 2010. - № 4. - С. 13. - Зміст: Давні майя користувалися водогоном ; Старі зірки забирають масу в слабших ; Шопінг замість спортзалу ; Хаос у побутових електроприладах ;





    Расходов, Павло.
    Digital-маркетинг: вперед у майбутнє [Текст] / П. Расходов // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1. - С. 23-24.
Рубрики: Інтернет-маркетинг
   Мобільний Інтернет

   Реклама--Соціальні мережі

Кл.слова (ненормовані):
Соціальний шопінг -- Персоналізований контент -- Привабливий контент
Анотація: У статті надано прогноз подальшого розвитку Інтернет-маркетингу, а саме виділено такі напрями, як віртуальні вітрини супермаркетів, смартфони з доступом до мережі, просування товарів і послуг через соціальні мережі і т. ін.





    Мельник, Тетяна.
    Креативні тенденції відеореклами у соціальних мережах [Текст] / Тетяна Мельник // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 2. - С. 8-25 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 25. - Дод. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Реклама--Маркетинг--Комунікація--Соціальні мережі
Кл.слова (ненормовані):
інформаційні технології -- шопінг -- анкетування -- торговельні мережі
Анотація: Стаття виконана в межах проведення Всеукраїнського конкурсу наукових дослідницьких робіт студентів "Молодь опановує маркетинг імені Ігоря Ткаченка". Розвиток інформаційних технологій має значний вплив на повсякденне життя людини. Соціальні мережі значно розвинулися як в кількості користувачів, так і в можливостях сервісу.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)