Залежні від техніки [Текст] : научно-популярная литература / За мат. FREE ТАЙМ, Салон-Пресс підгот. В. Нечерда> // Науковий світ. - 2007. - № 11. - С. 17. Рубрики: Психологія--Психічні розлади Кл.слова (ненормовані): гаджетоманія, шопінг-залежність Анотація: Про один із різновидів шопінг-залежності - гаджетоманію. Людина, підвладна цій пристрасті, не може втриматися від придбання нової електроніки. |
Расходов, Павло. Digital-маркетинг: вперед у майбутнє [Текст] / П. Расходов> // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1. - С. 23-24. Рубрики: Інтернет-маркетинг Мобільний Інтернет Реклама--Соціальні мережі Кл.слова (ненормовані): Соціальний шопінг -- Персоналізований контент -- Привабливий контент Анотація: У статті надано прогноз подальшого розвитку Інтернет-маркетингу, а саме виділено такі напрями, як віртуальні вітрини супермаркетів, смартфони з доступом до мережі, просування товарів і послуг через соціальні мережі і т. ін. |
Мельник, Тетяна. Креативні тенденції відеореклами у соціальних мережах [Текст] / Тетяна Мельник> // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 2. - С. 8-25 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 25. - Дод. . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Реклама--Маркетинг--Комунікація--Соціальні мережі Кл.слова (ненормовані): інформаційні технології -- шопінг -- анкетування -- торговельні мережі Анотація: Стаття виконана в межах проведення Всеукраїнського конкурсу наукових дослідницьких робіт студентів "Молодь опановує маркетинг імені Ігоря Ткаченка". Розвиток інформаційних технологій має значний вплив на повсякденне життя людини. Соціальні мережі значно розвинулися як в кількості користувачів, так і в можливостях сервісу. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |