Шкільна географічна освіта у 2010/11 навчальному році [Текст] / Н. Бєскова, Т. Гільберг, Л. Паламарчук // Географія та основи економіки в школі. - 2010. - № 7-8. - С. 2-9.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Географія--Методика--Зміст освіти
Кл.слова (ненормовані):
якісна освіта -- навчання на рівні стандарту -- профільне навчання
Анотація: Про процес модернізації та реформування географічної освіти. Школа не тільки надає учням певну суму знань, а й формує у них потребу в безперервному самостійному і творчому підході до оволодіння новими знаннями, створює можливості для самореалізації та самовдосконалення.


Дод.точки доступу:
Бєскова, Н.; Гільберг, Т.; Паламарчук, Л.; Уварова, Г.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Ляшенко, О.
    Українська школа на шляху до якісної освіти [Текст] / Олександр Ляшенко // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2011. - № 4. - С. 60-63 : табл. - Бібліогр.: с. 63
Рубрики: Освіта--Якість--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
якісна освіта -- стратегія навчання -- освітній стандарт -- зміст навчання
Анотація: Автор аналізує участь українських школярів у міжнародних моніторінгах, результати проведення ЗНО, виокремлює проблеми, які постали перед сучасною освітою. Звертається увага на формальне засвоєння програмного матеріалу, а не на компетентнісний підхід до навчання, як це має місце у світовій освітній практиці передових країн.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Петрикова, Н.
    Оптимальні умови розвитку якісної освіти / Н. Петрикова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 12. - С. 8-11
Рубрики: Освіта--Якість освіти
   Освіта--Модернізація

   Педагогіка--ЗНЗ

Кл.слова (ненормовані):
якість навчання -- якісна освіта -- сучасна школа -- мотивація -- система навчання
Анотація: В статті окреслено характерні риси для сучасної школи, сучасні вимоги до вчителя і процесу його підготовки, висвітлено питання щодо оптимальних умов навчання для розвитку якісної освіти.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Є примірники у відділах:
(13.12.2011р. - Б.ц.) (вільний)




   
    Будівничі нової української школи: автори-герої 8-ї сторінки проекту "Педагоги новатори в Україні" [Текст] : реферат. огляд інновац. досвіду / уклад.: Ольга Виговська, Тетяна Годецька, Олексій Виговський // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2012. - № 6. - С. 17-47. - Зміст: Школа "Культури життєвого самовизначення" / Маріанна Босенко. Школа "Емоційного інтелекту" / Олександр Остапчук. Акмеологічна школа: авторська система / Ганна Сазоненко.
Рубрики: Педагоги-новатори--Всеукраїнський проект--Інновації--Досвід--Україна
Кл.слова (ненормовані):
інноваційний навчальний заклад -- концепція -- програма -- модель -- технологія -- нова методологія навчально-виховного процесу -- психологічний комфорт -- особистість -- індивідуальний підхід -- взаєморозуміння -- якісна освіта -- науково-дослідницька робота -- соціальна позиція учнів -- самореалізація учнів -- акмеологічна школа -- школа культури життєвого самовизначення -- школа емоційного інтелекту
Анотація: Реферативний огляд презентує інноваційний досвід директорів гімназії та ліцеїв, які у 2012 році стали авторами-героями 8-ї сторінки Всеукраїнського проекту НАПН і журналу "Педагоги-новатори в Україні". У статті представлено три авторські школи: акмеологічна школа, школа культури життєвого самовизначення, школа емоційного інтелекту. Якнайповніше розкрито зреалізовані (або апробовані) авторські концепції розвитку закладів нового типу в сучасних соціально-педагогічних умовах, пріоритетні напрями їх діяльності, зокрема, різні аспекти роботи з обдарованими дітьми, що притаманні саме таким навчальним закладам. Висвітлено ефективний досвід закладів нового типу з плекання успішних громадян успішної країни. Автори, герої Проекту, діляться власним доробком програм, моделей, технологій, що прислужаться вченим як випереджаючий практичний досвід і всім керівникам, хто захоче свою школу зробити сучасною, інноваційною, такою, якою її хочуть бачити діти, батьки й самі вчителі.


Дод.точки доступу:
Виговська, Ольга \уклад.\; Годецька, Тетяна \уклад.\; Виговський, Олексій \уклад.\; Босенко, Маріанна Іванівна \про неї\; Остапчук, Олександр Миколайович \про нього\; Сазоненко, Ганна Стефанівна \про неї\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Поперенко, Леонід.
    Виклики, що стоять перед вищою освітою в галузі природничих і технічних наук, та можливі шляхи їх подолання / Леонід Поперенко // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2018. - № 11. - С. 31-48. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Фізико-математична
Кл.слова (ненормовані):
природничі науки -- фізика -- оптика -- якісна освіта -- освітній бар’єр -- фахові рівні навчання -- організаційно-наукова діяльність -- мобільність студентів -- громадські міжнародні товариства фахового спрямування -- грантова підтримка навчання -- міжнародні наукові студентські конференції -- наукові проекти молодих учених
Анотація: На прикладі навчального процесу на кафедрі оптики фізичного факультету КНУ ім. Т. Шевченка розглянуті можливі шляхи вирішення проблеми якісної освіти в галузі природничих і технічних наук.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)