543.31
С 914


    Сухомлинов, А. Б.
    Применение аналитического оборудования Shimadzu для контроля химического состава питьевой, природной и технологической воды [Текст] / А. Б. Сухомлинов // Вода і водоочисні технології. - 2008. - № 6 (30). - С. . 57-60
УДК
Рубрики: Питна вода--Технологія очищення--Якість води--Україна
Кл.слова (ненормовані):
Інструментальний аналіз -- Показники -- Органічні токсиканти -- Визначення вмісту -- Якість води
Анотація: Аналіз питної води помітно відрізняється за номенклатурою показників від аналізу природної води (у тому числі і необхідністю контролювати вміст сполук, які з'являються в ній після санітарної обробки), а різноманітність видів технологічної води призводить до різноманітності показників, характерних лише для конкретної галузі.





    Федоненко, О. В.
    Сезонна динаміка трофо-сапробіологічних показників води середньої частини Запорізького (Дніпровського) водосховища [Текст] / О. В. Федоненко, О. В. Слабоспицька // Проблеми екології та охорони природи техногенного регіону. - 2011. - № 1. - С. 111-121 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Гідрологія--Хімічні властивості води
Кл.слова (ненормовані):
якість води -- гідрохімічні показники -- рівні забруднення


Дод.точки доступу:
Слабоспицька, О. В.




   
    Роль воды для птицы [Текст] // Ефективне птахівництво. - 2013. - № 9. - С. 16-20 : табл.; рис
Рубрики: Птахівництво--Курівництво--Догляд
   Питна вода

Кл.слова (ненормовані):
сільськогосподарська птиця -- продуктивність курей -- якість води -- довкілля
Анотація: Вода более важна для функционирования организма птицы и обменных процессов, чем корм. Так, масса птицы на 70 % и больше состоит из воды.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


CUKK-VDPU
У 450


   Україна. Міністерство освіти і науки .

   
    Про використання інструктивно-методичних матеріалів з питань безпеки під час навчання з плавання в басейнах загальноосвітніх навчальних закладів : лист МОН України № 1/9-457 від 26.06.2013 року. [Текст] // Фізичне виховання в школах України. - 2014. - № 6. - С. 9-13
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Спорт--Законодавство
Кл.слова (ненормовані):
плавання в басейнах -- улаштування плавальних басейнів -- якість води -- правила безпеки у басейні
Анотація: Подано інструктивно-методичні матеріали "Вимоги безпеки під час навчання з плавання в басейнах загальноосвітніх навчальних закладів"


Дод.точки доступу:
Україна. Міністерство освіти і науки




    Нестробчук, І. М.
    Геоекологічний стан басейну річки Луга [Текст] / І. М. Нестробчук // Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки. Географічні науки. - 2011. - № 9. - С. 176-182 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Земельні ресурси--Антропогенне навантаження
   Гідрологія--Басейни річок--Україна

Кл.слова (ненормовані):
басейн малої річки -- критерій -- якість води





    Ястрєбов, К. Ю.
    Вакцинація птиці "per os" шляхом випоювання: практичні поради [Текст] / К. Ю. Ястрєбов // Ефективне птахівництво. - 2016. - № 3. - С. 29-31 : ілюстр.
Рубрики: Птахівництво --Ветеринарія--Вакцинація
Кл.слова (ненормовані):
питна вода -- вакцини -- живі вакцини -- якість води -- пташники -- проведення вакцинації птиці
Анотація: Вакцинація живими вакцинами через питну воду - розповсюджена практика, що застосовується протягом десятиліть для імунізації поголів'я сільськогосподарської птиці проти основних збудників інфекційних захворювань.Такий вид вакцинації, особливо при великій кількості промислової птиці, може становити значну економію праці і часу в порівнянні з іншими формами застосування вакцин. Іншими перевагами вакцинації через питну воду є те, що вона не викликає стрес у тварин і, як правило, не призводить до локальних реакцій на вакцину.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Лотоцька, О. В.
    Гігієнічні проблеми водопостачання У Тернопільській області [Текст] / О. В. Лотоцька, В. А. Кондратюк, В. О. Паничев // Довкілля та здоров'я. - 2018. - № 1. - С. 36-40 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 39-40
УДК
Рубрики: Водопостачання--Гігієнічна оцінка--Тернопільська область (Україна)
Кл.слова (ненормовані):
якість води -- централізоване водопостачання -- децентралізоване водопостачання -- санітарні норми -- санітарно-хімічні показники -- водогони -- зони санітарної охорони -- технічна база системи водопостачання
Анотація: Проведено гігієнічну оцінку стану господарсько-питного водопостачання у Тернопільській області та аналіз динаміки якості питної ваги за 2013-2016 роки із джерел централізованого та децентралізованого водопостачання.


Дод.точки доступу:
Кондратюк, В. А.; Паничев, В. О.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




   
    Антропогенні та природні чинники ризику водопостачання в Азово-Дніпровському регіоні [Текст] / М. П. Гребняк, Р. А. Федорченко, Є. О. Тулушев, Г. С. Черненко // Довкілля та здоров'я. - 2017. - № 3. - С. 55-60 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 59-60
УДК
Рубрики: Водопостачання--Питна вода--Якість--Запорізька область (Україна)
   Вода--Якість--Здоров'я населення

Кл.слова (ненормовані):
джерела водопостачання -- якість води -- санітарно-хімічні показники -- мікробіологічні показники
Анотація: Визначено антропогенні та природні чинники для здоров'я населення Азово-Дніпровського регіону, зумовлені джерелами питного водопостачання.


Дод.точки доступу:
Гребняк, М. П.; Федорченко, Р. А.; Тулушев, Є. О.; Черненко, Г. С.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Бойко, Марія.
    Вивчення якості води річки Дніпро у м. Києві [Текст] / Марія Бойко // Початкова школа. - 2018. - № 11. - С. 59. : фото. кол. на обкл.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Природознавство--Метод проектів
Кл.слова (ненормовані):
екологічне виховання -- творчий проект -- проектна діяльність -- екологічна культура -- збереження навколишнього середовища -- забруднення водойм -- очищення водойм -- якість води -- початкова школа
Анотація: У статті представлено проект екологічного спрямування для учнів початкових класів, завдання якого - залучення учнів до вирішення проблеми забруднення водойм; реалізація міжпредметних екологічних зв’язків; формування активної позиції школярів щодо питання навколишнього середовища.