Богдан , В. Використання астрономічних моделей під час візуальних астрономічних спостережень у школі [Текст] : (міжнародний рік астрономії - 2009) / В. Богдан ; Т. Богдан, В. Марченко> // Фізика та астрономія в школі. - 2009. - № 3. - С. 11-12 : мал. Рубрики: Астрономія--вивчення в школі Кл.слова (ненормовані): астрономічні спостереження Анотація: Проведення спостережень зоряного неба неозброєним оком допомагає підготувати учнів до спостережень з використанням оптичних приладів, не тільки розвиватимуть інтирес учнів до астрономії, а й спонукатимуть до творчої діяльності. |
Загреба, А. Фрагменти ігрових форм роботи на уроках астрономії [Текст] / А. Загреба> // Фізика та астрономія в школі. - 2009. - № 3. - С. 6-10 : кросворди Рубрики: Астрономія--вивчення в школі Кл.слова (ненормовані): ІГРОВІ форми роботи Анотація: Стаття присвячена ігровим формам роботи що все частіше застосовуються в сучасній школі на уроках астрономії. |
Середюк, Н. Астрономічна освіта в школі очима вчителів [Текст] / Н. Середюк; М. Коваленко> // Фізика та астрономія в школі. - 2009. - № 5. - С. 8-10 : діагр. Рубрики: Астрономія--вивчення в школі Кл.слова (ненормовані): АСТРОНОМІЧНА освіта Анотація: В статті йдеться про те, що одним із найважливіших завдань шкільної освіти є формування глибоких і міцних знань з основ природничо-математичних наук і наукового світогляду учнів. |
Хоменко, О. Основні результати Всеукраїнського моніторингу формування в учнів світоглядних і загальнокультурних уявлень про небесні тіла та Всесвіт [Текст] : офіційна інформація / О. Хоменко> // Фізика та астрономія в школі. - 2009. - № 5. - С. 3-8. Рубрики: Астрономія--вивчення в школі Кл.слова (ненормовані): ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ моніторинг Анотація: 7 квітня 2009 року був проведений Всеукраїнський моніторинг астрономічної освіти серед учнів 5 і 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Про результати моніторингу йдеться в даній статті. |
Панченко, Т. Особливості формування в учнів умінь та навичок роботи зі шкільними астрономічними приладами [Текст] / Т. Панченко> // Фізика та астрономія в школі. - 2010. - № 1. - С. 24-29 : мал. - бібліолгр. в кінці ст. Рубрики: Астрономія--вивчення в школі Кл.слова (ненормовані): АСТРОНОМІЧНІ ПРИЛАДИ Анотація: Курс астрономії у шкільній програмі покликаний показати розвиток уявлень про будову Всесвіту як одного з найважливіших аспектів тривалого і складного шляху пізнання людством навколишньої природи і свого місця в ній.В статті зосереджена увага на фонрмувані основних вмінь та навичок роботи учнів зі шкільними астрономічними приладами. |
Осауленко, Л. Вивчення особливостей руху небесних тіл під час виконання практичних робіт [Текст] / Л. Осауленко> // Фізика та астрономія в школі. - 2010. - № 1. - С. 22-24. - бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Астрономія--вивчення в школі Кл.слова (ненормовані): НЕБЕСНІ ТІЛА Анотація: Метою запропонованих практичних робіт є поглиблення знань та вдосконалення практичних навичок учнів під час вивчення інших небесних тіл . |
Крячко, І. Дидактичні принципи відбору змісту навчального матеріалу курсу астрономії [Текст] / І. Крячко> // Фізика та астрономія в школі. - 2010. - № 6. - С. 26-29. - бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Астрономія--вивчення в школі Кл.слова (ненормовані): АСТРОНОМІЧНА освіта Анотація: Запропоновані дидактичні принципи, а також загальнодидактичні критерії, що описані в статті з позиції відбору змісту астрономічної освіти, допоможуть створити гідні сучасного рівня освіти і науки курси астрономії для середньої школи. |
Панченко, Т. Використання екваторіального сонячного годинника під час вивчення астрономії в старшій школі (рівень стандарту) [Текст] / Т. Панченко; В. Нижник> // Фізика та астрономія в школі. - 2010. - № 9. - С. 31-34 : мал. - бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Астрономія--вивчення в школі Кл.слова (ненормовані): СОНЯЧНИЙ годинник Анотація: Історія сонячного годиника є однією із захоплюючих сторінок боротьби людського генія за розуміння сил природи і спроб приборкання їх. В статті йдеться про те. як використовують екваторіальний сонячний годинник під час вивчення астрономіїї в старшій школі. |
Крячко, І. Генералізація навчального матеріалу курсу астрономії [Текст] / І. Крячко> // Фізика та астрономія в школі. - 2010. - № 9. - С. 29-31 : табл. - бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Астрономія--вивчення в школі Кл.слова (ненормовані): Генералізація Анотація: В статті йдеться про те, що важливою задачею в процесі вивчення курсу астрономії є застосування відомого дидактичного принципу - генералізація навчального матеріалу курсу астрономії. На сьогодні у вітчизняній педагогічній науці цьому приділено мало уваги. |
Кичижиєва , Марина. Організація літньої астрономічної школи [Текст] / М. Кичижиєва ; Н. Шац> // Фізика та астрономія в школі. - 2011. - № 4. - С. 30-32. - бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Астрономія--Вивчення в школі Кл.слова (ненормовані): Астрономічна школа, Космос, Галактика Анотація: Астрономія як наука немислима у відриві від спостертежень. Учні повинні відчути глибину і загадковість Космосу, мати можливість на власні очі спостерігати дивовижний світ небесних світил і явищ. В даній статті йдеться про літню астрономічну школу, завданням якої є ознайомлення учнів з різними методами астрономічних досліджень. |
Хоменко, Олена. Перша Всеукраїнська учнівська олімпіада з астрономії [Текст] / О. Хоменко> // Фізика та астрономія в школі. - 2011. - № 5. - С. 37-39 : фото Рубрики: Астрономія--Вивчення в школі Кл.слова (ненормовані): Олімпіади, конкурси Анотація: В статті йдеться про те, як проходила І Всеукраїнська учнівська олімпіада з астрономії, що проходила з 27 березня по 1 квітня 2011 року у Львові. |
Крячко, Іван. Цілі та задачі навчання астрономії в старшій загальноосвітній школі [Текст] / І. Крячко> // Фізика та астрономія в школі. - 2011. - № 5. - С. 23-26 : схема. - бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Астрономія--Вивчення в школі Кл.слова (ненормовані): Ієрархія цілей астрономічної освіти, цілі, задачі Анотація: В статті розглянуто загальні підходи до формування предметних цілей навчання астрономії у старшій загальноосвітній школі, сформульовано рівневі цілі в рамках компетентнісного підходу, а також запропоновано правила для змістовного наповнення та формулювання модульних цілей заняття. |
Панченко, Тетяна. Урок-лекція : "Відносність руху Сонця, Землі, Місяця та повязані з цим небесні явища" [Текст] / Т. Панченко> // Фізика та астрономія в школі. - 2011. - № 5. - С. 6-9 : мал. - бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Астрономія--Вивчення в школі Кл.слова (ненормовані): Небесні тіла, небесні явища Анотація: В статті подано урок-лекцію "відносність руху Сонця, Землі, Місяця та повязані з цим небесні явища". Метою уроку є демонстрація відносності руху трьох небесних тіл, поглиблення знань учнів про Всесвіт. |
Хоменко, Олена. Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення астрономії в 2011 / 2012 навчальному році [Текст] / О. Хоменко> // Фізика та астрономія в школі. - 2011. - № 5. - С. 5. Рубрики: Астрономія--вивчення в школі Кл.слова (ненормовані): Рекомендації Анотація: В статті подано інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення астрономії в школі. |
Хоменко, Олена. Перша Всеукраїнська учнівська олімпіада з астрономії [Текст] / О. Хоменко> // Фізика та астрономія в школі. - 2011. - № 6. - С. 41-47 : мал. Рубрики: Астрономія--Вивчення в школі Кл.слова (ненормовані): Олімпіади, конкурси Анотація: Дана стаття є продовженням статті опублікованої в журналі "Фізика та астрономія в школі" №5 2011. |
Параніч, Геннадій. Проект "Ми - громадяни Сонячної системи" [Текст] / Г. Параніч> // Фізика та астрономія в школі. - 2011. - № 6. - С. 24- 29 : мал., табл. Рубрики: Астрономія--Вивчення в школі Кл.слова (ненормовані): Учнівська презентація, учнівський веб-сайт Анотація: Про успішне використання на уроках астрономії презентацій, слайдів та інших матеріалів проекту під час вивчення обєктів Сонячної системи та на уроках природознавства. |
Кузьменков, Сергій. Застосування закону збереження моменту імпульсу під час навчання астрономії [Текст] / Сергій Кузьменков> // Фізика та астрономія в сучасній школі. - 2012. - № 6. - С. 30-35. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Астрономія--Вивчення в школі Астрономія--Розв'язування задач Анотація: У статті обгрунтовується доцільність ширшого застосування закону збереження моменту імпульсу під час навчання фізики та астрономії. Наводяться приклади розв'язування деяких астрофізичних задач за допомогою цього закону. |