Чулісова, К. О. Рівноправність чоловіків і жінок. Урок гендерної грамотності [Текст] / К.О. Чулісова> // Виховна робота в школі. - 2010. - № 1. - С. 52-55. Рубрики: Виховання--Гендерне Кл.слова (ненормовані): рівноправність -- фемінізм -- гендер -- гендерна рівність Анотація: Урок гендерної освіти. |
Шабаєва, Н. С. Педагогічні технології гендерної соціалізації студентів коледжу [Текст] / Н. С. Шабаєва> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2012. - N 1. - С. 57-61. - Бібліогр.: с. 61 (5 назв) . - ISSN 1817-3764 Рубрики: Соціалізація особистості Виховання--Гендерне Кл.слова (ненормовані): гендерна соціалізація -- педагогічна технологія -- гендерна рівність -- позанавчальна діяльність Анотація: У статті обгрунтовано вибір педагогічних технологій гендерної соціалізації студентів коледжу, спрямованих на формування в них здатності самостійного конструювання власного життя на основі ідеї гендерної рівності. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Калько, І. В. Гендерна освіта й виховання студентської молоді як психолог-педагогічна проблема [Текст] / І. В. Калько> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2012. - № 4. - С. 26-30. - Бібліогр.: с. 29-30 (11 назв) . - ISSN 1817-3764 Рубрики: Виховання--Гендерне Освіта--Гендерна Соціальна педагогіка--Робота з дітьми та молоддю Кл.слова (ненормовані): гендер -- гендерна освіта -- студентська молодь Анотація: У статті здійснено психолого-педагогічний аналіз наукової літератури з проблеми гендерної освіти й виховання студентської молоді, виявлено три основні напрямки, за якими можна її класифікувати. Доведено недостатню вивченість і необхідність проведення грунтовного дослідження проблеми гендерної освіти й виховання студентської молоді. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Проноза, О. В. Вплив гендера на формування уявлень образу ідеального партнера / О. В. Проноза> // Виховна робота в школі : наук.-метод. журн. - 2013. - № 3(березень). - С. 11-20. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Виховання--Гендерне Кл.слова (ненормовані): гендер -- стать -- гендерна самосвідомість Анотація: Метою дослідження стало виявлення гендерних стереотипів, виражених у розумінні того, як мають діяти, існувати та поводитися представники протилежних статей у ситуації спілкування, зумовленої пошуком партнера та укладанням шлюбу; визначення типового набору якостей особистості, які повинен мати ідеальний хлопець (дівчина). Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |