Чирчик, Сергій.
    Структурні складові професійної компетентності дизайнера інтер'єру [Текст] / С. Чирчик // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2012. - № 7. - С. 83-104 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Дизайн-освіта
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- професійна компетентність -- зміст освіти -- навчальні технології
Анотація: У роботі представлено результати наукових розробок у визначенні та змістовому наповненні компетентісного підходу у вищій дизайн-освіті. Формулюються сучасні вимоги до випускників вищих навчальних закладів за напрямом "дизайн". Наведено структуру професійної компетентності дизайнера інтер'єру.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Чирчик, Сергій.
    Пізнавальний інтерес як методологічний аспект професійного становлення майбутнього дизайнера [Текст] / С. Чирчик // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2013. - № 2. - С. 73-79. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Дизайн-освіта
   Вища освіта--Професійна підготовка

   Вища освіта--Навчально-виховний процес

Кл.слова (ненормовані):
пізнавальна діяльність -- освітній процес -- дизайнер
Анотація: Проведено науково-педагогічні дослідження інтеграції пізнавального інтересу в освітній процес підготовки майбутніх дизайнерів. Визначається процес організації пізнавальної діяльності студента як основи формування інтересу до навчання.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Чирчик, Сергій.
    Структурно-логічна схема підготовки дизайнера інтер’єру / С. Чирчик // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2014. - № 10. - С. 71-82 : генеалогич. табл. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка
   Вища освіта--Освітні технології

   Вища освіта--Дизайн-освіта

Кл.слова (ненормовані):
дизайн-освіта -- дизайнер інтер’єру -- професійна підготовка -- структурно-логічна схема
Анотація: У статті представлені наукові пошуки у сфері методології дизайн-освіти в контексті компетентнісного підходу. Розглянута система професійної підготовки фахівців з дизайну інтер’єру, визначені пріоритетні освітні тенденції. Наведено детальний аналіз циклу професійної та практичної підготовки дизайнера інтер’єру. Пропонується структурно-логічна схема підготовки дизайнера інтер’єру.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Чирчик, Сергій.
    Дизайн-проектування в системі професійної підготовки майбутнього дизайнера середовища / С. Чирчик // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2016. - № 2. - С. 32-40 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Дизайн-освіта
Кл.слова (ненормовані):
дизайн-освіта -- проектування -- методологія -- дизайн-проект
Анотація: Розглядаються концептуальні засади професійної підготовки майбутніх дизайнерів. Досліджено методологію дисципліни "дизайн проектування" у вищому навчальному закладі. Наведено схему поетапного виконання навчального дизайн-проекту та пошукові ескізи й реалізовані об’єкти відомих архітекторів. Досліджено спрямування навчальних графічних робіт за вмістом і призначенням у сучасних ВНЗ архітектурно-дизайнерського спрямування. Аргументовано впровадження компетентінсного підходу у професійній підготовці майбутніх дизайнерів середовища.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Чирчик, Сергій.
    До питання становлення та розвитку поняття "інтер’єр" / С. Чирчик // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2018. - № 2. - С. 87-100 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Дизайн-освіта
   Всесвітня історія--Культура

   Історія України--історія культури

   Мистецтво--Архітектура

Кл.слова (ненормовані):
інтер’єр -- стиль -- декор -- мистецтво -- обладнання -- кельтська кераміка -- скіфський декор -- Велике переселення народів -- сарматське мистецтво -- стародавня епоха -- середні віки -- епоха Відродження -- стиль модерн -- стиль постмодерну
Анотація: Досліджено історичні періоди становлення та розвитку поняття "інтер’єр" на основі об’єктивного вивчення у розвитку і взаємозв’язку з конкретно-історичними умовами на основі єдності логічного та історичного, загального й особливого. Використано методики аналітичного та історіографічного аналізу. Визначено актуальність та методичну доцільність вивчення історичного контексту основних періодів розвитку поняття "інтер’єр", що визначається розвитком художніх стилів й оснащенням будинку. З’ясовано, що мистецтво декорування житла з’явилося одночасно із зародженням кульутри стародавніх людей і пройшло ті самі щаблі розвитку, що і світова кульутра людства.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Бровченко, Анатолій.
    Розгортання просторового мислення у майбутніх педагогів-дизайнерів у процесі проектно-художньої діяльності / А. Бровченко // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2019. - № 7. - С. 52-58. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Дизайн-освіта
   Вища освіта--Мистецька--Художня

Кл.слова (ненормовані):
просторове мислення -- образи -- ліва півкуля мозку -- права півкуля мозку -- простір -- образне мислення -- логічне мислення
Анотація: У статті розкривається провідна роль просторового мислення у практичній діяльності дизайнера, автор вказує на недостатню його вивченість у вітчизняній та зарубіжній психології. Однією з найважливіших характеристик образного мислення є здатність оперувати зоровими образами, які є його основною оперативною одиницею. Автор розкриває явище функціональної асиметрії мозку та пов’язану з ним специфіку сприйняття просторових зображень особистістю. Рзглядається специфіка розгортання просторових зорових образів у реальному фізичному просторі й концептуальному. Висвітлюється особливість сприймання правого й лівого зорового поля, котрі пов’язані з функціональною асиметрією мозку людини. Вказується на важливість врахування висновків науковців щодо професійних можливостей "лівопівкульних" і "правопівкульних особистостей або особистостей гармонійно розвинених (право-лівопівкульних). Висловлюється теоретичне положення про те, що ефективне навчання майбутніх педагогів-дизайнерів стає можливим лише коли гармонійно поєднується понятійно-логічна і образна сфери мислення майбутнього педагога.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Чирчик, Сергій.
    Професійна підготовка майбутніх дизайнерів як загалнопедагогічний феномен / С. Чирчик // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2019. - № 7. - С. 46-51. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка
   Вища освіта--Дизайн-освіта

Кл.слова (ненормовані):
дизайн -- дизайн-освіта -- професійна підготовка -- професійна компетентність
Анотація: У статті на основі наукового аналізу розкриваються особливості структури та змісту формування професійної компетентності майбутніх дизайнерів. Розглядаються концептуальні аспекти дослідження питань формування професійної компетентності майбутніх дизайнерів. З’ясування цих аспектів сприятиме як інтеграції професійних і особистісних якостей майбутніх фахівців, так і відповідній мотивації в оволодінні знаннями, цілеспрямованому їх застосуванні у плануванні та професійному становленні.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Чирчик, Сергій.
    Оптимізаційна модель діагностики якості вищої освіти / С. Чирчик // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2019. - № 9. - С. 71-77 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Дизайн-освіта
   Вища освіта--Професійна підготовка

Кл.слова (ненормовані):
дизайн-освіта -- професійна компетентність -- регресійна модель -- дисперсійний аналіз -- оптимізаційна модель
Анотація: У статті представлено оптимізаційну модель діагностики формування професійної компетентності майбутніх фахівців з дизайну. Використання цієї моделі дає можливість кількісно оцінити динаміку формування компетенцій у вирішенні типових задач професійної діяльності з метою забезпечення збалансованості структурних елементів педагогічної моделі їхньої професійної підготовки.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Шпак, Василь.
    Теорія рисунка як методика в опануванні основ образотворчого мистецтва / В. Шпак, О. Шпак // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2019. - № 10. - С. 89-95. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Дизайн-освіта
   Вища освіта--Мистецька--Художня

Кл.слова (ненормовані):
папір -- крапка -- лінія -- тон -- ритм -- контраст -- перспектива -- простір -- конструкція -- цілісність зображення
Анотація: У статті розглянуто методику створення зображення на площині засобами крапки, лінії, тону. Також визначено значення ритму контрастів у рисунку, які можуть викликати в зоровому сприйнятті певні асоціації згідно із задумом автора.


Дод.точки доступу:
Шпак, Ольга
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Дяченко, Алла.
    Структура наукової школи українського етнодизайну / А. Дяченко // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2019. - № 10. - С. 76-88 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Дизайн-освіта
Кл.слова (ненормовані):
освіта -- етнодизайн -- наукова школа -- фахівець -- методична система -- фахівець -- принцип
Анотація: В статті розкрито особливості та структура наукової школи українського етнодизайну. В статті уточнено сутність поняття "етнодизайн"; сформовано структуру наукової школи українського етнодизайну, виявлено особливості професійної підготовки фахівців з використанням етнодизайну.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Чирчик, Сергій.
    Теоретичні засади професійної підготовки майбутніх дизайнерів (огляд.) [Текст] / Сергій Чирчик // Вища школа. - 2020. - № 11-12. - С. 51-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вища освіта--Дизайн-освіта





    Кравченко, Ярослав
    Сучасні проблеми формування фахових компетентностей при підготовці графічних дизайнерів в Україні [Текст] / Ярослав Кравченко // Вища школа. - 2022. - № 1-2. - С. 84-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вища освіта--Дизайн-освіта
   Вища освіта--Майбутні дизайнери--Фахова підготовка