Чирчик, Сергій.
    Освітлення як функціонально-художній засіб візуалізації / С. Чирчик // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2018. - № 5/6. - С. 16-33. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Мистецька
Кл.слова (ненормовані):
світлодизайн -- освітлення -- світлотехнічні засоби -- дизайн-проектування
Анотація: Мета пропонованої статті полягає у дослідженні апсектів використання світлотехнічних засобів як засобів художньої виразності предметно-просторового середовища та акцентуванні уваги на базових питаннях світлодизайну в інтер’єрі. Розглянуті базові питання світлотехнічного конструювання та основ проектування освітлення, що можуть оптимізувати процес проектування у роботі світлодизайнера. Проведені дослідження практичного використання світлотехнічних засобів у дизайні можуть бути використані у роботі дизайнерів-практиків, фахівців споріднених спеціальностей, викладачів цієї навчальної дисципліни чи споріднених з нею, а також аспірантів, які працюють у цьому напрямі.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Забашта, Галина.
    Становлення спеціалізації "Художнє моделювання костюма" / Г. Забашта // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2018. - № 10. - С. 18-24 . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--ВНЗ--Україна
   Вища освіта--Мистецька

Кл.слова (ненормовані):
підготовка фахівців -- костюм -- моделювання -- сценічний костюм
Анотація: В статті описано особливості становлення спеціалізації в Київській державній академії декоративно-прикладного мистецтва і дизайну імені Михайла Бойчука.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Владимирова, Олена.
    Основні засади і методи викладання на кафедрі монументально-декоративного і станкового мистецтва Київської академії імені Михайла Бойчука / О. Владимирова, О. Осадча, М. Данченко // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2018. - № 10. - С. 42-52 . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--ВНЗ--Україна
   Вища освіта--Мистецька

Кл.слова (ненормовані):
педагогічний метод викладання -- монументально-декоративне мистецтво -- синтетичний метод викладання -- реконструктивний метод викладання -- образотворчий метод викладання -- композиційне мислення -- технології монументально-декоративного мистецтва -- технології станкового мистецтва
Анотація: У статті розкрито педагогічні методи і принципи викладання на кафедрі монументально-декоративного і станкового мистецтва Київської академії декоративно-прикладного мистецтва і дизайну імені Михайла Бойчука. Окреслено три основні педагогічні методи викладання, на основі яких базується викладання фахових дисциплін на кафедрі. Охарактеризовано специфіку цих методів викладання.


Дод.точки доступу:
Осадча, Олена; Данченко, Микола; Бойчук, Михайло (укр. художник); Малевич, Казимир (художник)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Мельник, Мирослав.
    Костюм у контексті декоративно-прикладного мистецтва і дизайну / М. Мельник // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2018. - № 10. - С. 53-60. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Мистецька
Кл.слова (ненормовані):
дизайн -- арт-дизайн -- художня творчість -- художній костюм
Анотація: Розглядається місце костюма в контексті художніх практик. Уточнюється поняття "дизайн" і "арт-дизайн", "модель" і "серійна річ". Розглядається еволюція парадигми дизайну XX ст. та передумови виникнення концепції "арт-дизайну". Оцінюється доречність використання терміна "дизайн" для позначення традиційних видів художньої творочсті, результати яких не призначені для подальшого промислового відтворення та тиражування.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Майданець-Баргилевич, Олена.
    Художній текстиль у Київській академії імені Михайла Бойчука / О. Майданець-Баргилевич // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2018. - № 10. - С. 61-68. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Мистецька
   Вища освіта--ВНЗ--Україна

Кл.слова (ненормовані):
декоративне мистецтво -- художній текстиль -- національні традиції -- сучасна інтерпретація
Анотація: У статті розглядається в історичному аспекті педагогічна діяльність колективу зі спеціалізації "Художній текстиль" в Академії імені Михайла Бойчука, який упродовж багатьох років розробляє і вдосконалює програми та творчо-методологічні засади підготовки та формування митця-професіонала у галузі художнього текстилю.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Тининика, Анастасія.
    Витоки екологічного дизайну в генезисі соціокультури / А. Тининика // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2019. - № 4. - С. 67-78. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Мистецька
   Культура--Мистецтво

Кл.слова (ненормовані):
дизайн -- культура -- екологія -- середовище -- архітектура
Анотація: У статті представлена спроба градуювати витоки екологічного дизайну за трьома напрямами: естетичним, матеріалістичним (природничим) і гуманітарним, серед яких можна знайти детермінанти екологічного підходу відповідно до різних тенденцій проектної творчості і науки.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Балабан, Олександр.
    Розкиток креативних індустрій та управління у сфері мистецтва (арт-менеджменту) / О. Балабан, М. Юр, О. Опанасик // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2019. - № 5. - С. 70-77. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Мистецька
   Мистецтво

Кл.слова (ненормовані):
мистецька освіта -- арт-менеджмент -- креативні індустрії -- арт-індустрії -- мистецтво
Анотація: Стаття розкриває необхідність і можливість розвитку креативних індустрій та управління з метою забезпечення фахової мистецької освіти в умовах глобалізації та ринковості. Поставлено завдання створення інноваційного освітнього середовища, яке грунтується на ідеях забезпечення фахових та освітніх потреб студента творчої спеціальності (актора, режисера). Досвід взаємодії вітчизняних ЗВО із організаторами бізнес-діяльності у сфері мистецтва, підприємцями, продюсерами, антрепренерами, імпресаріо, промоутерами, агентами, арт-дилерами тщо.


Дод.точки доступу:
Юр, Маргарита; Опанасик, Оксана
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Церклевич, Вікторія.
    Модерні можливості візуального методу та віртуальний музейний простір як платформа для студентських дослідницьких практик / Вікторія // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2019. - № 8. - С. 20-41 . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Науково-дослідницька діяльність
   Вища освіта--Мистецька

Кл.слова (ненормовані):
візуальний метод -- віртуальний музей -- віртуальна екскурсія
Анотація: У статті представлено результати теоретичного обгрунтування і практичної апробації сучасних можливостей використання візуального (музейно-екскурсійного) методу на прикладі викладання дисципліни "Історія економіки і економічної думки". Обґрунтовано еволюцію поглядів на коло джерел з дослідження історичних процесів. Представлене сучасне розуміння "візуального повороту" в історичних дослідженнях. Розглянуто віртуальний музей як інформаційний ресурс, мультимедійний феномен, економічно ефективну модель музейного простору. Вивчено освітній досвід країн ЄС, пов’язаний із сучасними методиками роботи з музейними експозиціями для формування економічного мислення. Обґрунтовано необхідність зміни традиційної парадигми музею як осередку збереження історичних цінностей на майданчик навчальної інтерактивної взаємодії студента-екскурсанта з предметами музейної колекції.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Жорнова, Олена.
    Науково-дослідна практика у мистецьких закладах вищої освіти: від ad libitum до інсайту / О. Жорнова, О. Жорнова // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2019. - № 8. - С. 7-19 . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Мистецька
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- мистецькі заклади вищої освіти -- магістерські програми -- науково-лослідна робота -- педагогічні функції науково-дослідної практики
Анотація: Проаналізовано науково-дослідну практику в мистецьких закладах вищої освіти. Описано функції науково-дослідної практики. Охаврактеризовано особливості здійснення науково-дослідної практики в умовах нелінійного розгортання педагогічного процесу, який автори статті назвали ad libitum. Визначено, що сумарні зусилля з укладання тимчасової партикулярної конвенції уможливлюють відновлення втраченої рівноваги, заабезпечуючи перехід від ad libitum до лінійного педагогічного процесу з новою якістю.


Дод.точки доступу:
Жорнова, Ольга
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)