Шандрук, Сергій.
    Теоретична модель розвитку професійних творчих здібностей особистості практичного психолога [Текст] / С. Шандрук // Психологія і суспільство : укр. теорет.-метод. соціогуманіт. часоп. - 2015. - № 4. - С. 107-121 . - ISSN 1810-2131
Рубрики: Вища освіта--Психологічна
Кл.слова (ненормовані):
циклічно-вчинковий підхід -- творча особистість -- професійна креативність
Анотація: Творча діяльність студентів є одним із головних чинників ефективності освітнього процесу, котрий спрямований на підготовку фахівців, на становлення і розвиток творчої особистості професіонала. Традиційна система вищої освіти зорієнтована переважно на розвиток конвергентного мислення, себто на формування лише однієї позиції в оцінці явищ чи фактів, тоді як сучасне суспільство вимагає докорінного перегляду освітньої моделі наявної системи вищої школи. Відтак першочерговим завданням підготовки фахівців є розвиток професійних творчих здібностей студентів на нових концептуальних засадах. Саме тому у статті здійснено намагання рефлексивно реінтегрувати зміст принципів циклічно-вчинкового підходу на предметне поле дослідження ґенези професійних творчих здібностей особистості через застосування принципів учинковості, циклічності, метасистемності та синергійності, що повною мірою уможливлює на методологічному рівні визначити психологічний зміст етапів творчого процесу, фаз творчого діяння, стратегій і тактик зреалізування фахової продуктивної праці, рівнів креативної самоорганізації творчої індивідуальності майбутніх фахівців. У підсумку обґрунтовано авторську теоретичну модель розвитку професійних творчих здібностей особистості на засновках циклічно-вчинкового підходу, що утворює систему формування творчого потенціалу, становлення творчої особистості фахівця, розвитку його профкреативності.

Перейти до зовнішнього ресурсу: http://psm2000.ucoz.ua/_ld/0/66_4_2015-62-.pdf
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)