Штейнбук, Ф. М. Досягнення сучасного літературознавства - у шкільну практику [Текст] / Ф.М. Штейнбук> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 1. - С. 51-54. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: Всесвітня література--Методика викладання Літературознавство--ВИВЧЕННЯ В ШКОЛІ Кл.слова (ненормовані): мімесис, тілесність, наратологія Анотація: Наративна організація художніх творів через призму феноменів мімесису та тілесності. |
Костенко, Ю. В. Резонанс. У математичному вимірі [Текст] : інтегрований урок з вивчення роману М.Булгакова "Майстер і Маргарита". 11 клас. / Ю.В. Костенко> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 1. - С. 32-34. - Зміст: "Майстер і Маргарита" Рубрики: Російські письменники, 20 ст. Всесвітня література--Методика викладання Уроки літератури--Форми проведення--ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК Дод.точки доступу: Булгаков, Михайло Афанасійович (письменник російський) \про нього\ |
Уліщенко, В. В. Асоціативне моделювання сприйняття старшокласниками художнього твору [Текст] / В.В. Уліщенко> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 1. - С. 48-50. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: Всесвітня література--Методика викладання Художній текст--ВИВЧЕННЯ В ШКОЛІ Анотація: Методи та прийоми дослідження літературного твору на сучасному етапі повинні розвивати філософічність та асоціативність мислення учнів -така основна думка статті. |
Мащенко , Є. М. Вивчення повісті "Біле Ікло" Джека Лондона на літературознавчій основі [Текст] : 8 клас / Є.М. Мащенко > // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2004. - № 8. - С. 12-14 Рубрики: Всесвітня література--Методика викладання Американські письменники, 20 ст.--Творчість Дод.точки доступу: Лондон, Джек \про нього\ |
Скобельська, О. І. Шляхами мандрів Рицаря Сумного Образу [Текст] : літературна екскурсія за романом Мігеля де Сервантеса "Премудрий гідальго Дон Кіхот з Ламанчі" / О.І. Скобельська> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2004. - № 12. - С. 17-18. - Зміст: Премудрий гідальго Дон Кіхот з Ламанчі Рубрики: Іспанські письменники Всесвітня література--Методика викладання Позанавчальна виховна робота--Форми позакласних заходів--Літературні екскурсії Літературні герої Дод.точки доступу: Сервантес, Мігель де Сааведра \про нього\; Дон, Кихот-літературний герой \про нього\ |
Мірошниченко, Л. Ф. Актуальні проблеми методики викладання світової літератури [Текст] / Л.Ф. Мірошниченко> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 6. - С. 5-8 Рубрики: Всесвітня література--Методика викладання Анотація: Розглянуто основні проблеми викладання курсу "Зарубіжна література" в школах України: методологія предмету, програмне забезпечення, шляхи аналізу художнього твору. |
Ситченко, А. Технологізація вивчення літератури як засіб підвищення його ефективності [Текст] : основи такого вивчення / А. Ситченко> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 12. - С. 4-8. - Бібліогр.: 16 назв. Рубрики: Педагогічні технології Всесвітня література--Методика викладання Навчання--Розвивальне--МЕТОДОЛОГІЯ Твір--Літературний--Аналіз Анотація: Розглядаються педагогічні технології викладання літератури у школі, технології навчання аналізу художнього твору. Вимоги до діяльності педагога-технолога. |
Пашкурна, О. Тільки ті знання, які добуваються самостійно, а не подаються в готовому вигляді [Текст] : з практики застосування інтерактивних форм навчання / О. Пашкурна> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 12. - С. 9-12 Рубрики: Всесвітня література--Методика викладання Навчання--Самостійне Навчання--Інтерактивне--Зарубіжна література Анотація: Автор статті пропонує прийоми інтерактивного навчання зарубіжної літератури. Впровадження їх у навчальному процесі робить урок ефективним, бо ставить учнів перед необхідністю мислити, самостійно шукати шляхи вирішення навчальних завдань. |
Ковальчук, О. Мислення починається зі здивування [Текст] : прийоми його активізації / О. Ковальчук> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 12. - С. 12-13 Рубрики: Всесвітня література--Методика викладання Мислення--Логічне Анотація: В статті розглядаються методи викладання всесвітньої літератури. Розвиток творчого і логічного мислення школярів. |
К89 Кузіва, Л. Б. Літературна освіта в школі [Текст] / Л.Б. Кузіва> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2007. - №4. - С. 2-6. - Библиогр. в конце ст.: 11 назв. Рубрики: Всесвітня література--Методика викладання Розвиток--Здібності--Творчі Розвиток--Мовлення--Зв'язного Кл.слова (ненормовані): РОБОТА -- ПОЗАКЛАСНА -- ГУРТКОВА -- ФАКУЛЬТАТИВНА |
Гукова, О. Пізнавальне значення світової літератури. Вступні уроки : 6 клас / О. Гукова> // Зарубіжна література в школах України. - 2007. - № 8. - С. 56-58 Рубрики: Всесвітня література--Методика викладання Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Шалагінов, Борис. Мотивація читання як методична проблема [Текст] / Борис Шалагінов> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2010. - № 2. - С. 2-5 Рубрики: Всесвітня література--Методика викладання Культура читання--Виховання Анотація: Автор статті порушує проблему перетворення серйозного читання на індивідуальну цінність для дитини.Яким чином закомпонувати у шкільні програми ціннісну мотивацію до читання. |
Соколова, Тетяна. Організація полікультурного простору літературної освіти на уроці та в позаурочний час [Текст] / Тетяна Соколова> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2010. - № 2. - С. 14-15 Рубрики: Всесвітня література--Методика викладання Проектна діяльність--Шкільна --Література Кл.слова (ненормовані): полікультурна компетентність -- культура учнів -- літературна освіта Анотація: В статті порушено проблему оволодіння особистістю досягненнями світової культури, виховання у неї жити в полікультурному середовищі. Поважати людей іншої раси, політичних уподобань, релігії. формування мислення учнів через усвідомлення себе частиною свого етносу, громадянина власної держави. |
Шалагінов, Борис. Мотивація читання як методична проблема [Текст] / Борис Шалагінов> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2010. - № 2. - С. 2-5 Рубрики: Всесвітня література--Методика викладання Культура читання--Виховання Анотація: Автор статті порушує проблему перетворення серйозного читання на індивідуальну цінність для дитини.Яким чином закомпонувати у шкільні програми ціннісну мотивацію до читання. |
Соколова, Тетяна. Організація полікультурного простору літературної освіти на уроці та в позаурочний час [Текст] / Тетяна Соколова> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2010. - № 2. - С. 14-15 Рубрики: Всесвітня література--Методика викладання Проектна діяльність--Шкільна --Література Кл.слова (ненормовані): полікультурна компетентність -- культура учнів -- літературна освіта Анотація: В статті порушено проблему оволодіння особистістю досягненнями світової культури, виховання у неї жити в полікультурному середовищі. Поважати людей іншої раси, політичних уподобань, релігії. формування мислення учнів через усвідомлення себе частиною свого етносу, громадянина власної держави. |
Зазимко, Світлана. Як зробити урок літератури цікавим і змістовним [Текст] / Світлана Зазимко> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2010. - № 3. - С. 3-6 Рубрики: Всесвітня література--Методика викладання Анотація: В статті описано досвід роботи Хмельницької ЗСШ №24 щодо проведення уроків Всесвітньої літератури в школі. |
Ісаєва, Олена. Про основні парадигми шкільної літературної освіти [Текст] / Олена Ісаєва> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 1. - С. 2-4. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Особистісно орієнтована парадигма літературної освіти ; Читацькоцентрична парадигма літературної освіти ; Компетентністна парадигма літературної освіти ; Культурологічна парадигма шкільної літературної освіти Рубрики: Всесвітня література--Методика викладання Літературна освіта--Методика навчання учнів Анотація: В статті йде мова про основні складові уроку літератури. |
Прадійчук, Олена. Забезпечити співтворчість учителя й учня [Текст] : Методичні прийоми вивчення новели Р. Бредбері "Усмішка"; 6 клас / Олена Прадійчук> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 3. - С. 28-31. - Зміст: "Усмішка" Рубрики: Письменники американські, 20 ст. Всесвітня література--Методика викладання Анотація: В статті подано розробку уроку з вивчення новели Р. Бредбері "Усмішка". Дод.точки доступу: Бредбері, Рей \про твір\ |
Уроки компаративного аналізу - вимога часу [Текст]> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 6. - С. 5-11 Рубрики: Компаративістика--Літературна Уроки всесвітньої літератури--Розробка уроків Всесвітня література--Методика викладання Анотація: В статті містяться листи вчителів, в яких вони висвітлюють свої думки, щодо компаративнтго аналізу. |
Ковальчук, Р. Калина і сакура. У співавторстві з красою: урок компаративного аналізу творів М.Басьо і Т.Шевченка. 5 клас [Текст] / Р. Ковальчук> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 6. - С. 24-25 Рубрики: Всесвітня література--Методика викладання Уроки всесвітньої літератури--Розробка уроків Компаративістика--Літературна |