Штейнбук, Ф. М.
    Досягнення сучасного літературознавства - у шкільну практику [Текст] / Ф.М. Штейнбук // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 1. - С. 51-54. - Бібліогр.: 11 назв.
Рубрики: Всесвітня література--Методика викладання
   Літературознавство--ВИВЧЕННЯ В ШКОЛІ

Кл.слова (ненормовані):
мімесис, тілесність, наратологія
Анотація: Наративна організація художніх творів через призму феноменів мімесису та тілесності.





    Костенко, Ю. В.
    Резонанс. У математичному вимірі [Текст] : інтегрований урок з вивчення роману М.Булгакова "Майстер і Маргарита". 11 клас. / Ю.В. Костенко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 1. - С. 32-34. - Зміст: "Майстер і Маргарита"
Рубрики: Російські письменники, 20 ст.
   Всесвітня література--Методика викладання

   Уроки літератури--Форми проведення--ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК



Дод.точки доступу:
Булгаков, Михайло Афанасійович (письменник російський) \про нього\




    Уліщенко, В. В.
    Асоціативне моделювання сприйняття старшокласниками художнього твору [Текст] / В.В. Уліщенко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 1. - С. 48-50. - Бібліогр.: 9 назв.
Рубрики: Всесвітня література--Методика викладання
   Художній текст--ВИВЧЕННЯ В ШКОЛІ

Анотація: Методи та прийоми дослідження літературного твору на сучасному етапі повинні розвивати філософічність та асоціативність мислення учнів -така основна думка статті.





    Мащенко , Є. М.
    Вивчення повісті "Біле Ікло" Джека Лондона на літературознавчій основі [Текст] : 8 клас / Є.М. Мащенко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2004. - № 8. - С. 12-14
Рубрики: Всесвітня література--Методика викладання
   Американські письменники, 20 ст.--Творчість



Дод.точки доступу:
Лондон, Джек \про нього\




    Скобельська, О. І.
    Шляхами мандрів Рицаря Сумного Образу [Текст] : літературна екскурсія за романом Мігеля де Сервантеса "Премудрий гідальго Дон Кіхот з Ламанчі" / О.І. Скобельська // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2004. - № 12. - С. 17-18. - Зміст: Премудрий гідальго Дон Кіхот з Ламанчі
Рубрики: Іспанські письменники
   Всесвітня література--Методика викладання

   Позанавчальна виховна робота--Форми позакласних заходів--Літературні екскурсії

   Літературні герої



Дод.точки доступу:
Сервантес, Мігель де Сааведра \про нього\; Дон, Кихот-літературний герой \про нього\




    Мірошниченко, Л. Ф.
    Актуальні проблеми методики викладання світової літератури [Текст] / Л.Ф. Мірошниченко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 6. - С. 5-8
Рубрики: Всесвітня література--Методика викладання
Анотація: Розглянуто основні проблеми викладання курсу "Зарубіжна література" в школах України: методологія предмету, програмне забезпечення, шляхи аналізу художнього твору.





    Ситченко, А.
    Технологізація вивчення літератури як засіб підвищення його ефективності [Текст] : основи такого вивчення / А. Ситченко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 12. - С. 4-8. - Бібліогр.: 16 назв.
Рубрики: Педагогічні технології
   Всесвітня література--Методика викладання

   Навчання--Розвивальне--МЕТОДОЛОГІЯ

   Твір--Літературний--Аналіз

Анотація: Розглядаються педагогічні технології викладання літератури у школі, технології навчання аналізу художнього твору. Вимоги до діяльності педагога-технолога.





    Пашкурна, О.
    Тільки ті знання, які добуваються самостійно, а не подаються в готовому вигляді [Текст] : з практики застосування інтерактивних форм навчання / О. Пашкурна // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 12. - С. 9-12
Рубрики: Всесвітня література--Методика викладання
   Навчання--Самостійне

   Навчання--Інтерактивне--Зарубіжна література

Анотація: Автор статті пропонує прийоми інтерактивного навчання зарубіжної літератури. Впровадження їх у навчальному процесі робить урок ефективним, бо ставить учнів перед необхідністю мислити, самостійно шукати шляхи вирішення навчальних завдань.





    Ковальчук, О.
    Мислення починається зі здивування [Текст] : прийоми його активізації / О. Ковальчук // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 12. - С. 12-13
Рубрики: Всесвітня література--Методика викладання
   Мислення--Логічне

Анотація: В статті розглядаються методи викладання всесвітньої літератури. Розвиток творчого і логічного мислення школярів.



74.268.3(0)
К89


    Кузіва, Л. Б.
    Літературна освіта в школі [Текст] / Л.Б. Кузіва // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2007. - №4. - С. 2-6. - Библиогр. в конце ст.: 11 назв.
ББК 74.268.3(0)
Рубрики: Всесвітня література--Методика викладання
   Розвиток--Здібності--Творчі

   Розвиток--Мовлення--Зв'язного

Кл.слова (ненормовані):
РОБОТА -- ПОЗАКЛАСНА -- ГУРТКОВА -- ФАКУЛЬТАТИВНА





    Гукова, О.
    Пізнавальне значення світової літератури. Вступні уроки : 6 клас / О. Гукова // Зарубіжна література в школах України. - 2007. - № 8. - С. 56-58
Рубрики: Всесвітня література--Методика викладання

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Шалагінов, Борис.
    Мотивація читання як методична проблема [Текст] / Борис Шалагінов // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2010. - № 2. - С. 2-5
Рубрики: Всесвітня література--Методика викладання
   Культура читання--Виховання

Анотація: Автор статті порушує проблему перетворення серйозного читання на індивідуальну цінність для дитини.Яким чином закомпонувати у шкільні програми ціннісну мотивацію до читання.





    Соколова, Тетяна.
    Організація полікультурного простору літературної освіти на уроці та в позаурочний час [Текст] / Тетяна Соколова // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2010. - № 2. - С. 14-15
Рубрики: Всесвітня література--Методика викладання
   Проектна діяльність--Шкільна --Література

Кл.слова (ненормовані):
полікультурна компетентність -- культура учнів -- літературна освіта
Анотація: В статті порушено проблему оволодіння особистістю досягненнями світової культури, виховання у неї жити в полікультурному середовищі. Поважати людей іншої раси, політичних уподобань, релігії. формування мислення учнів через усвідомлення себе частиною свого етносу, громадянина власної держави.





    Шалагінов, Борис.
    Мотивація читання як методична проблема [Текст] / Борис Шалагінов // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2010. - № 2. - С. 2-5
Рубрики: Всесвітня література--Методика викладання
   Культура читання--Виховання

Анотація: Автор статті порушує проблему перетворення серйозного читання на індивідуальну цінність для дитини.Яким чином закомпонувати у шкільні програми ціннісну мотивацію до читання.





    Соколова, Тетяна.
    Організація полікультурного простору літературної освіти на уроці та в позаурочний час [Текст] / Тетяна Соколова // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2010. - № 2. - С. 14-15
Рубрики: Всесвітня література--Методика викладання
   Проектна діяльність--Шкільна --Література

Кл.слова (ненормовані):
полікультурна компетентність -- культура учнів -- літературна освіта
Анотація: В статті порушено проблему оволодіння особистістю досягненнями світової культури, виховання у неї жити в полікультурному середовищі. Поважати людей іншої раси, політичних уподобань, релігії. формування мислення учнів через усвідомлення себе частиною свого етносу, громадянина власної держави.





    Зазимко, Світлана.
    Як зробити урок літератури цікавим і змістовним [Текст] / Світлана Зазимко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2010. - № 3. - С. 3-6
Рубрики: Всесвітня література--Методика викладання
Анотація: В статті описано досвід роботи Хмельницької ЗСШ №24 щодо проведення уроків Всесвітньої літератури в школі.





    Ісаєва, Олена.
    Про основні парадигми шкільної літературної освіти [Текст] / Олена Ісаєва // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 1. - С. 2-4. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Особистісно орієнтована парадигма літературної освіти ; Читацькоцентрична парадигма літературної освіти ; Компетентністна парадигма літературної освіти ; Культурологічна парадигма шкільної літературної освіти
Рубрики: Всесвітня література--Методика викладання
   Літературна освіта--Методика навчання учнів

Анотація: В статті йде мова про основні складові уроку літератури.





    Прадійчук, Олена.
    Забезпечити співтворчість учителя й учня [Текст] : Методичні прийоми вивчення новели Р. Бредбері "Усмішка"; 6 клас / Олена Прадійчук // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 3. - С. 28-31. - Зміст: "Усмішка"
Рубрики: Письменники американські, 20 ст.
   Всесвітня література--Методика викладання

Анотація: В статті подано розробку уроку з вивчення новели Р. Бредбері "Усмішка".


Дод.точки доступу:
Бредбері, Рей \про твір\




   
    Уроки компаративного аналізу - вимога часу [Текст] // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 6. - С. 5-11
Рубрики: Компаративістика--Літературна
   Уроки всесвітньої літератури--Розробка уроків

   Всесвітня література--Методика викладання

Анотація: В статті містяться листи вчителів, в яких вони висвітлюють свої думки, щодо компаративнтго аналізу.





    Ковальчук, Р.
    Калина і сакура. У співавторстві з красою: урок компаративного аналізу творів М.Басьо і Т.Шевченка. 5 клас [Текст] / Р. Ковальчук // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 6. - С. 24-25
Рубрики: Всесвітня література--Методика викладання
   Уроки всесвітньої літератури--Розробка уроків

   Компаративістика--Літературна