CUKK-VDPU
Л27


    Латік, Наталія.
    Урок на тему "Паливна промисловість України" [Текст] / Н. Латік // Географія та основи економіки в школі. - 2006. - № 4. - С. 15
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Географія--Методика--Класно-урочна система
   Географія--Економічна--Промисовість

   Європа--Україна
Кл.слова (ненормовані):
Трудові ресурси -- виробництво -- засоби праці -- 9 клас
Дескриптори: НАУКИ ПРО ЗЕМЛЮ -- ГЕОГРАФІЯ -- ЕКОНОМІЧНА ГЕОГРАФІЯ -- ЕКОНОМІЧНА ГЕОГРАФІЯ УКРАЇНИ
Анотація: Розробка уроку з економічної географії України в 9 класі.

Є примірники у відділах:
(05.07.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1


CUKK-VDPU
Р19


    Рак, Ніна.
    Розробка циклу уроків до теми "Загальна характеристика природних умов і ресурсів України" у 8 класі [Текст] / Н. Рак // Географія та основи економіки в школі. - 2006. - № 4. - С. 16-26. - Зміст: Рельєф рівнинної частини країни ; Гірські системи України ; Тектонічна будова України ; Геологічна будова території України ; Корисні копалини Сумської області ; Проект "Сходження на гору Золотоху"
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Географія--Фізична--Україна
   Географія--Методика--Класно-урочна система

   Європа--Україна
Кл.слова (ненормовані):
8 клас -- урок
Дескриптори: НАУКИ ПРО ЗЕМЛЮ -- ГЕОГРАФІЯ -- ФІЗИЧНА ГЕОГРАФІЯ
Анотація: Пропонується цикл уроків з географії у 8 класі з різноманітними формами роботи.

Є примірники у відділах:
(05.07.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1


CUKK-VDPU
М18


    Малая, О.
    Розвиток особистості засобами краєзнавства [Текст] / О. Малая // Географія та основи економіки в школі. - 2006. - № 4. - С. 30-34.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Географія--Краєзнавство
   Географія--Методика--Класно-урочна система

Кл.слова (ненормовані):
туризм -- екскурсія -- екологія -- гра-подорож -- факультативне заняття -- екологічне виховання
Дескриптори: НАУКИ ПРО ЗЕМЛЮ -- КРАЇНОЗНАВСТВО. КРАЄЗНАВСТВО -- КРАЄЗНАВСТВО
Анотація: Про навчальну краєзнавчу роботу в позаурочний час. Пропонується сценарій гри-подорожі "Лісовими стежками", а також розробка факультативного заняття з екології.

Є примірники у відділах:
(05.07.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Корнєєв, В.
    Урок географії: місце й роль у навчальному процесі та критерії оцінювання [Текст] / В. Корнєєв // Географія та основи економіки в школі. - 2006. - № 7. - С. 2-5.
Рубрики: Географія--Методика--Класно-урочна система
Кл.слова (ненормовані):
критерії оцінювання -- мотивація
Анотація: Особлива увага в статті звернута на вдосконалення змісту навчання, навчального процесу і його основної форми - уроку

Є примірники у відділах:
(07.11.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Гавриленко, Л.
    Урок узагальнюючого повторення в 7 класі на тему "Материки Південної півкулі" [Текст] / Л. Гавриленко // Географія та основи економіки в школі. - 2006. - № 7. - С. 15-16.
Рубрики: Географія--Методика--Класно-урочна система
Кл.слова (ненормовані):
рольова гра
Анотація: Розробка уроку-рольової гри з географії в 7 класі

Є примірники у відділах:
(07.11.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Гільберг, Т.
    Статистика на уроках географії [Текст] / Т. Гільберг // Географія та основи економіки в школі. - 2009. - № 1. - С. 7-10. - Бібліогр.:3 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Географія--Методика--Класно-урочна система
Кл.слова (ненормовані):
Планування -- спостереження -- статистика -- аналіз -- узагальнення
Анотація: Важливу роль у вивченні економічної і соціальної географії належить статистичному методу, що базується на аналізі данних про населення і господарство, пов'язаних з певними тереторіями економічної діяльності.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Гільберт, Т.
    Реалізація компетентнісного підходу до навчання на уроках географії [Текст] / Т. Гільберт // Географія та основи економіки в школі. - 2009. - № 4. - С. 7-10. - Бібліогр.:9 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Географія--Методика--Класно-урочна система
Кл.слова (ненормовані):
Компетенція -- компетентнісний підхід -- ключові компетентності -- реформа -- модернізація
Анотація: Під ключовими компетентностями слід розуміти здатність школярів самостійно діяти в ситуації невизначеності під час розв'язання актуальних для них проблем.Ця здатність може бути реалізована в рамках шкільної освіти.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Скавронський , П.
    Психолого-педагогічна характеристика процесу засвоєння знань на уроках географії під час формування картознавчої компетенції учнів основної школі [Текст] / П. Скавронський // Географія та основи економіки в школі. - 2009. - № 4. - С. 26-30. - Бібліогр.:11 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Географія--Методика--Класно-урочна система
Кл.слова (ненормовані):
Процес навчання -- завдання -- урок -- система уроку
Анотація: Компетентісний підхід в організації навчально-виховного процесу є одним з найперспективніших напрямів модернізаці загальної середньої освіти, базовою ідеєю реформування осіти в країнах Європейського Союзу і стрижневою конструктивною ідеєю неперервної освіти.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Кость, В.
    Стратегії режисурик компетентнісно орієнтованого уроку географії [Текст] / В. Кость // Географія та основи економіки в школі. - 2009. - № 5. - С. 22-25.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Географія--Методика--Класно-урочна система
Кл.слова (ненормовані):
Первісне ознайомлення -- план уроку -- рефлексія -- домашнє завдання
Анотація: Виконуючи вимоги програми з географії, пропонується такий підхід до навчання , який привчає учнів до критичного аналізу, формування власної думки та розмірковування про хід свого мислення. Особливого значення надається розвитку вмінь вихованців аналізувати, адекватно усвідомлювати вивчене, вести спостереження, формулювати висновки, передбачати результати пошуку.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД