Д57 Добряк, І. Подорож Веселого Язичка: Заняття з розвитку мовлення для молодших дошкільнят [Текст] / І. Добряк> // Дошкільне виховання. - 2006. - № 9. - С. 28. Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): фонематичний слух -- мовне дихання -- дидактична гра Анотація: Розробка заняття з розвитку мовлення молодших дошкільнят, мета якого продовжувати вчити дітей слухати й чути звуки довкілля, розвивати фонематичний слух, мовне дихання. Є примірники у відділах: (30.10.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
П21 Пахолків, Л. Килим із польових квітів: Комплексне заняття мовлення та малювання для старших дошкільнят [Текст] / Л. Пахолків, Т. Старко> // Дошкільне виховання. - 2006. - № 9. - С. 29. Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): творча уява -- художній смак -- творчі здібності Анотація: Розробка комплексного заняття з розвитку мовлення та малювання для старших дошкільнят, мета якого розширити уявлення дітей про барви довкілля, розвивати відчуття кольору, виховувати спостережливість, організованність. Дод.точки доступу: Старко, Т. Є примірники у відділах: (30.10.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Котова, Людмила Хмаринкки-цікавинки : логопедичні ігри для дітей із ЗНМ [Текст] / Людмила Котова> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 6. - С. 24-25 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): розвиток мовлення -- ігрова діяльність Анотація: Подано сценарії логопедичних ігор для дітей із ЗНМ, які розраховані на роботу з дітьми з загальною недорозвиненістю мовлення І рівня. Ігри можна проводити на індивідуальних, групових (фронтальних) заняттях, на етапі формування елементврних навичок вимовляння голосних звуків. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Садовенко, Світлана Музична логоритміка : практикум для вихователів і музичних керівників [Текст] / Світлана Садовенко> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 7. - С. 14-18 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): розвиток мовлення -- музичне виховання -- фізичний розвиток -- музичні логоритмічні вправи Анотація: "Інтеграція музики, слова й руху лежить в основі такої сучасної освітньої технології як музична логоритміка. Мета цієї публікації - надати необхідні методичні рекомендації та зразки дидактичного музичного матеріалу, застосування яких допоможе дошкільнятам успішно розвиватися естетично, навчитися правильно говорити, легко засвоювати так звані "важкі" звуки, співати рідні пісні, зграбно рухатись, а головне - бути здоровими, успішними і щасливими!" Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Оксана, Босак На ексукрію до осіннього парку : комплексне заняття з розвитку мовлення для дітей старшої групи [Текст] / Оксана Босак> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 9. - С. 25-27 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): зв'язне мовлення -- сенсорний розвиток -- бесіда за картиною Анотація: Подано розробку комплексного заняття з розвитку мовлення для дітей старшої групи, мета якого - вчити дітей складати творчі сюжетні розповіді за картиною за поданим початком, використовуючи образні засоби мови, послідовно висловлювати свої думки; активізувати у словнику дітей прикметники (жовті, золоті, багряні), дієслова (нюхати, гладити, танцювати), слова, що називають осінні явища (листопад, дощ); вправляти у творенні прикметнів від іменників; вправляти у звуконаслідуванні; розвивати вміння сприймати картину, мовленнєве дихання, уяву, творче та логічне мислення; виховувати культуру слухання. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Рібцун, Юлія Прудкі пальчики : дидактична гра для дітей старшої групи (із типовим розвитком і з особливими освітніми потребами) [Текст] / Юлія Рібцун> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 16-19 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): зв'язне мовлення -- дрібна моторика -- індивідуальна робота -- дидактична гра Анотація: Подано дидактичну гру для дітей старшої групи, яка проводиться індивідуально з кожною дитиною і підходить як для логопедичної, так і для загальнорозвивальної роботи. Мета її - уточнювати уявлення дітей про навколишній світ; закріпллювати знання назв пальців; розвивати зорове сприймання, увагу, пам'ять, дрібну моторику, зорово-рухову координацію, мисленнєві операції аналізу, узагальнення, встановлення причинно-наслідкових зв'язків, зв'язне монологічне мовлення; виховувати моральні якості особистості, бажання і готовність надавати допомогу тим, хто її потребує. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Кадирова, Любов Взуття для жучка сонечка на ім'я Бонечко : комбіноване заняття (сенсорика+ліплення) для дітей раннього віку [Текст] / Любов Кадирова> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 6. - С. 33-35 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): сенсорне виховання -- сенсорний розвиток Анотація: Подано розробку комбінованого заняття (сенсорика+ліплення) для дітей раннього віку, мета якого - продовжувати формувати в дітей уявлення про різні види взуття (капці, туфлі, черевики, чоботи); вправляти малят у порівнянні та впорядкуванні предметів за певною ознакою; підвести до розуміння понять "різні", "однакові"; заохочувати до виконання пошукових дій зі знаходження пари взуття на основі порівняння його за зовнішніми ознаками (колір, візерунок) ; вправляти у вмінні розкачувати кульку зі шматка пластиліну між долонями та на дощечці; виховувати естетичний смак та ін. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Третяк, Анна Знайомтеся: персонажі сучасних дитячих книжок [Текст] / Анна Третяк> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 6. - С. 14-16 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): якість освіти -- виховання засобами літератури -- навчання читання -- дитяча література Анотація: Авторка статті подає анотований перелік дитячих книжкових видань, які радить використовувати для читання у закладах дошкільної освіти. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Третяк, Анна Персонажі сучасних дитячих книжок: продовжуємо знайомство [Текст] / Анна Третяк> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 7. - С. 20-22 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): моральне виховання -- навчання читання -- Нестайко В. -- Малик Г. -- Була О. -- Воронина Л. -- Лоскот С. Анотація: Авторка статті подає анотований перелік дитячих книжкових видань, які радить використовувати для читання у закладах дошкільної освіти.?? Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Мигляс, Наталія Розвиваємо мовленнєве дихання : ігри в сенсорній кімнаті для дітей усіх вікових груп [Текст] / Наталія Мигляс> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 7. - С. 18-19 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): ігрова діяльність -- дихальні вправи -- мовленнєве дихання Анотація: "Останнім часом спостерігається збільшення кількості дітей з різними мовленнєвими порушеннями. Важлива частина пропедевтичної й корекційної роботи з ними - система дихальних вправ. Слід сформувати в малят сильний плавний ротовий видих, навчити їх контролювати його тривалість і спрямувати повітряний струмінь у потрібному напрямку. У цьому випуску - добірка ігор з матеріалами сенсорної кімнати." Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Костюк, Олена Весела наука - відтворювать звуки : дидактичні вправи для дітей з собливими освітніми потребами [Текст] / Олена Костюк> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 8. - С. 26-27 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення Дошкільна педагогіка--Музичне виховання Кл.слова (ненормовані): корекція мовлення -- музичне виховання -- інклюзивна освіта -- діти з особливими освітніми потребами -- спеціальна освіта -- сприймання звуків Анотація: Наведені приклади озвучення віршів допоможуть батькам та педагогам позитивно налаштувати дітей з ООП на сприймання звуків природи і спонукати їх до музикування. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Якимчук, Ганна Шкідливі звички, що можуть призвести до проблем із вимовою [Текст] / Ганна Якимчук> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 8. - С. 14-15 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): логопедія -- валеологічне виховання -- корекція мовлення Анотація: "Мовленнєві проблеми сьогодні - досить поширене явище серед дітей різного віку. У деяких випадках їм можна запобігти, якщо вчасно помітити і нівелювати орофаціальні порушення - неправильні м'язові повторювані рухи, що задіюють язик, губи, нижню щелепу. З цієї статті ви дізнаєтеся про особливості формування щелепно-лицевого відділу людини і про те, які дитячі звички можуть зашкодити правильному розвитку артикуляційного апарату." Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Стаднійчук, Марія Їжачку допомагаємо й дружно овочі вивчаємо : заняття для дітей молодшої групи [Текст] / Марія Стаднійчук> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 9. - С. 28-29 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): сенсорний розвиток -- загадки про овочі -- дидактична гра -- фізкультхвилинка Анотація: Подано розробку ігрового заняття для дітей молодшої групи. Доступний сюжет та ігри-посібники з підручного матеріалу мотивуватимуть малят до закріплення набутих знань, а казкова атмосфера сприятиме становленню позитивного мікроклмату в групі. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Маслюк, Наталя Завзята праця і веселий сміх врятують хлопчика від чарів злих : комплесне заняття з розвитку мовлення для дітей старшої групри за змістом оповідання В. Сухомлинського "Сніговий дідусь із крижаним серцем" [Текст] / Наталя Маслюк> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 10. - С. 27-29 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): моральне виховання -- переказування тесту -- ігрова діяльність -- розвиток зв'язного мовлення Анотація: Подано розробку заняття, мета якого - навчити дітей самостійно, зв'язно, послідовно переказувати близько до тексту знайомий твір за серією ілюстрацій (малюнків); висловлювати свої міркування, почуття, використовуючи різні типи речень; розвивати артикуляційний апарат, інтонаційну виразність речень; виховувати доброзичливість, бажання допомагати іншим та ін. Утримувачі документа: ВДПУ : м. Вінниця, вул. Острозького, 32 Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗПЕРІОД (1) Вільні: ЧЗПЕРІОД (1) |
Молчанова, Альона В гості Зайчика запросимо - горобиною пригостимо : комплексне заняття з розвитку мовлення для дітей середньої групи за змістом казки В. Сухомлинського "Зайчик і горобина" [Текст] / Альона Молчанова> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 10. - С. 24-26 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): розвиток зв'язного мовлення -- переказування тексту -- виховання засобами казки -- ввічливість Анотація: Подано розробку заняття, мета якого - вчити дітей переказувати казку ланцюжком та за серією ілюстрацій, використовуючи пряму мову; вправляти у творенні складносурядних речень зі сполучником "але", доборі дієслів до іменника, узгодженні їх у роді, числі; виховувати ввічливість та ін. Утримувачі документа: ВДПУ : м. Вінниця, вул. Острозького, 32 Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗПЕРІОД (1) Вільні: ЧЗПЕРІОД (1) |
Стадник, Альона Казку ми пригадаємо й про тваринок подбаємо : комплексне заняття з розвитку мовлення для дітей молодшої групи за змістом української народної казки "Рукавичка" [Текст] / Альона Стадник> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 10. - С. 22-23 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): розвиток зв'язного мовлення -- моральне виховання -- чуйність -- виховання засобами казки Анотація: Подано приклад заняття з переказом літературних творів. Мета заняття - вчити дітей відтворювати зміст казки "Рукавичка" засобами драматизації її уривків; продовжувати вчити передавати повтори, образні звертання; відпрацьовувати навички інтонаційної виразності мовлення; збагачувати словник образно-поетичними художніми висловами; розвивати здатність емоційно сприймати зміст казки, виховувати чуйність та ін. Утримувачі документа: ВДПУ : м. Вінниця, вул. Острозького, 32 Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗПЕРІОД (1) Вільні: ЧЗПЕРІОД (1) |
Рібцун, Юлія Нумо з мамою і татом свою вимову тренувати! Методичні поради для батьків на щодень [Текст] / Юлія Рібцун> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 10. - С. 16-18 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): співпраця з батьками -- логопедія -- мовленнєве дихання -- артикуляційний апарат Анотація: Пропонуються універсальні методичні рекомендації для батьків, які допоможуть покращити мовлення дитини, зроблять його чітким та виразним. Утримувачі документа: ВДПУ : м. Вінниця, вул. Острозького, 32 Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗПЕРІОД (1) Вільні: ЧЗПЕРІОД (1) |
Аматьєва, Олена Говоримо виразно. Діагностика і формування виразності мовлення старших дошкільнят [Текст] / Олена Аматьєва> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 10. - С. 11-15 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): емоційний інтелект -- виразність мовлення -- Анотація: "Формування виразності мовлення - важлива складова комунікативно-мовленнєвого розвитку дітей старшого дошкільного віук. З поданої статті ви дізнаєтесь, як визначити рівень сформованості цього вміння, а також як системно розвивати його. Наведені вправи та емоційно-комунікативні ситуації стануть у пригоді для розвитку емоційної сфери дітей, активізують їхнє мовлення та підготують до театралізованої діяльності." Утримувачі документа: ВДПУ : м. Вінниця, вул. Острозького, 32 Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗПЕРІОД (1) Вільні: ЧЗПЕРІОД (1) |
Гавриш, Наталія Як змінювалися підходи до розвитку мовлення дітей. Роль наукової школи Алли Богуш [Текст] / Наталія Гавриш, Катерина Крутій> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 10. - С. 7-10 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): якість освіти -- навчання мови Анотація: З нагоди ювілею фундаторки української дошкільної лінгводидактики Алли Богуш, автори статті пропонують розглянути, як змінювалися підходи до розвитку мовлення дітей: від реалізації окремих мовленнєвих завдань до виховання мовної особистості, від мовленнєвих занять до інтерактивної взаємодії протягом дня, від педагога-розповідача до співрозмовника. Утримувачі документа: ВДПУ : м. Вінниця, вул. Острозького, 32 Дод.точки доступу: Крутій, Катерина Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗПЕРІОД (1) Вільні: ЧЗПЕРІОД (1) |
Богуш, Алла Навчання державної мови дітей етнонаціональних меншин [Текст] / Алла Богуш> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 10. - С. 3-6 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): розвиток мовлення -- мова освітнього процесу -- навчання мови -- державна мова Анотація: "Діти дошкільного віку в полікультурних регіонах України перебувають у стихійному двомовному оточенні. Тож нерідко в них спостерігається так зване "суржикове мовлення". Розв'язати цю типову проблему можна за допомогою цілеспрямованого вивчення української мови як державної. Як організувати навчання мови в етнонаціональних групах дитячих садків, радить визнана вчена і постійна авторка журналу." Утримувачі документа: ВДПУ : м. Вінниця, вул. Острозького, 32 Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗПЕРІОД (1) Вільні: ЧЗПЕРІОД (1) |