Іванишин, В. Сучасні технології виробництва сільськогосподарської продукції [Текст] : стратегія розвитку сільського господарства через призму впровадження сучасних технологій / В. Іванишин> // Техніка АПК. - 2005. - № 10-11. - С. 6 Рубрики: Економіка АПК--Стратегія розвитку |
Ушачев, И. Г. Устойчивое развитие АПК России и роль российско-украинского аграного рынка [Текст] / И.Г. Ушачев> // Економіка АПК. - 2006. - № 7. - С. 14-27. Рубрики: АПК Росії Аграрний сектор--Росія Економіка АПК--Стратегія розвитку Кл.слова (ненормовані): Сельскохозяйственное производство -- Посевные площади -- Продовольствие -- Интеграционные процесы Анотація: У статті подано характеристику аграрного сектору Росії, економічні відносини з Україною. Проаналізовано питання вступу Росії та України до Світової організації торгівлі. |
Павлик, В. П. Проблеми ефективного управління сільськогосподарськими підприємствами [Текст] / В. П. Павлик> // Економіка АПК. - 2015. - № 11. - С. 85-88. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Економіка АПК--Стратегія розвитку Менеджмент підприємства--Стратегічне управління Підприємства--Інвестиції Кл.слова (ненормовані): Інновації -- Рентабельність -- Управлінські рішення -- Мотивація -- Реалізація -- Виробництво -- Баланс Анотація: Запропоновано новий підхід у методі прогнозування, який полягає в урахуванні балансу між виробництвом і реалізацією продукції та дає змогу наперед визначати обсяг реалізації продукції за певних умов функціонування ринку, залежно від кількості виробників і соживачів. |
Ярмоленко, Ю. О. Теоретичні підходи до сталого розвитку та роль аграрного виробництва [Текст] / Ю. О. Ярмоленко> // Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. пр. - Київ, 2015. - № 10 (173). - С. 92-96. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Економіка--Сталий розвиток Економіка АПК--Стратегія розвитку |
Гоголь, Тетяна. Теоретичні засади формування брендів підприємств агропромислової сфери [Текст] / Тетяна Гоголь> // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2016. - Вип. 4. - С. 116-127. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Економіка АПК--Стратегія розвитку Маркетинг--Бренд |