Іванишин, В.
    Сучасні технології виробництва сільськогосподарської продукції [Текст] : стратегія розвитку сільського господарства через призму впровадження сучасних технологій / В. Іванишин // Техніка АПК. - 2005. - № 10-11. - С. 6
Рубрики: Економіка АПК--Стратегія розвитку





    Ушачев, И. Г.
    Устойчивое развитие АПК России и роль российско-украинского аграного рынка [Текст] / И.Г. Ушачев // Економіка АПК. - 2006. - № 7. - С. 14-27.
Рубрики: АПК Росії
   Аграрний сектор--Росія

   Економіка АПК--Стратегія розвитку

Кл.слова (ненормовані):
Сельскохозяйственное производство -- Посевные площади -- Продовольствие -- Интеграционные процесы
Анотація: У статті подано характеристику аграрного сектору Росії, економічні відносини з Україною. Проаналізовано питання вступу Росії та України до Світової організації торгівлі.





    Павлик, В. П.
    Проблеми ефективного управління сільськогосподарськими підприємствами [Текст] / В. П. Павлик // Економіка АПК. - 2015. - № 11. - С. 85-88. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Економіка АПК--Стратегія розвитку
   Менеджмент підприємства--Стратегічне управління

   Підприємства--Інвестиції

Кл.слова (ненормовані):
Інновації -- Рентабельність -- Управлінські рішення -- Мотивація -- Реалізація -- Виробництво -- Баланс
Анотація: Запропоновано новий підхід у методі прогнозування, який полягає в урахуванні балансу між виробництвом і реалізацією продукції та дає змогу наперед визначати обсяг реалізації продукції за певних умов функціонування ринку, залежно від кількості виробників і соживачів.





    Ярмоленко, Ю. О.
    Теоретичні підходи до сталого розвитку та роль аграрного виробництва [Текст] / Ю. О. Ярмоленко // Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. пр. - Київ, 2015. - № 10 (173). - С. 92-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Економіка--Сталий розвиток
   Економіка АПК--Стратегія розвитку






    Гоголь, Тетяна.
    Теоретичні засади формування брендів підприємств агропромислової сфери [Текст] / Тетяна Гоголь // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2016. - Вип. 4. - С. 116-127. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Економіка АПК--Стратегія розвитку
   Маркетинг--Бренд