Результаты внедрения и экономическая эффективность рельсосмазывающих установок фирмы «Lincoln GmbH», которые эксплуатируются на дорогах Укрзализныци. Перспективы внедрения [Текст] / М. А. Зябрев [и др.]> // Залізничний транспорт України. - 2010. - № 5. - С. 31-34. - Библиогр.: с. 34 (7 назв.) Рубрики: Колеса--Залізничні Зношення коліс Вага поїздів Швидкість руху поїздів Рейкозмазуючі пристрої Анотація: У статті висвітлена взаємодія колеса і рейки. Ця проблема визначає безпеку, а також найважніші техніко-економічні показники, як вага поїздів, швидкість їхнього руху і рівень експлуатаційних витрат. Вимоги до показників взаємодії колес і рейок в різних зонах контактування протирічні. З одного боку, зчеплення коліс з рейками повинно бути таким, щоб забезпечувався малий опір руху поїзда. З другого - для реалізації потребуємої сили тяги необхідно забезпечувати високий та стабільний рівень зчеплення локомотивних коліс з тією ж поверхнею. Дод.точки доступу: Зябрев, М. А.; Каперсак, С. А.; Шупиченко, М. И.; Пучков, А. И.; Пучков, Ю. А. |
Ушкалов, В. Ф. О способах уменьшения износа колес и рельсов [Текст] / В. Ф. Ушкалов, С. С. Пасичник, И. В. Подъельников> // Залізничний транспорт України. - 2010. - № 5. - С. 47-49. - Библиогр.: с. 49 (5 назв.) Рубрики: Колеса--Залізничні Рейки--Залізничні--Стійкість Зношення коліс Зношення рейок Профілі коліс--Зносостійкість Возки--Модернізація Анотація: Описані засоби зменшення зношення гребнів коліс і бокових граней головок рейок за рахунок зміни профілей коліс та рейок, а також покращення конструкції ходових частин возків. Дод.точки доступу: Пасичник, С. С.; Подъельников, И. В. |