Продление срока службы колес раздвижных колесных пар системы SUW 2000 [Текст] / Ю.В. Демин [и др].> // Залізничний транспорт України. - 2007. - № 2. - С. 58-62. - Библиогр.: с. 62 (6 назв.) Рубрики: Колеса--Залізничні Колесні пари--Розсувні Розсувні колесні пари Динамічна навантаженість колеса Ободи--Зношення Анотація: Проведені дослідження міцностних характеристик розсувних колісних пар системи SUW 2000 при різній товщині обода і порівняння цих характеристик з результатами аналогічних розрахунків для коліс по ГОСТ 9036-88. Зроблений висновок про допустимість експлуатації коліс системи SUW 2000 із зменшенням товщини обода до 25 мм Дод.точки доступу: Демин, Ю.В.; Черняк, А.Ю.; Пастернак, Н.А.; Ткаченко, В.И. |
Бондаренко, В. Д. К уточнению профиля сортировочной горки [Текст] = До уточнення профілю сортувальної гірки / В.Д. Бондаренко, Л.Н. Бондаренко, А.Д. Жаковский> // Залізничний транспорт України. - 2009. - № 2. - С. 6-8. - Библиогр.: с. 8 (5 назв.) Рубрики: Сортувальні гірки Колеса--Залізничні Буксові підшипники Опір коченню Анотація: Проаналізовано одержані формули, що дозволяє більш точно знайти швидкості вагонів і необхідні довжини сортувальних горок. Дод.точки доступу: Бондаренко, Л.Н.; Жаковский, А.Д. |
Результаты внедрения и экономическая эффективность рельсосмазывающих установок фирмы «Lincoln GmbH», которые эксплуатируются на дорогах Укрзализныци. Перспективы внедрения [Текст] / М. А. Зябрев [и др.]> // Залізничний транспорт України. - 2010. - № 5. - С. 31-34. - Библиогр.: с. 34 (7 назв.) Рубрики: Колеса--Залізничні Зношення коліс Вага поїздів Швидкість руху поїздів Рейкозмазуючі пристрої Анотація: У статті висвітлена взаємодія колеса і рейки. Ця проблема визначає безпеку, а також найважніші техніко-економічні показники, як вага поїздів, швидкість їхнього руху і рівень експлуатаційних витрат. Вимоги до показників взаємодії колес і рейок в різних зонах контактування протирічні. З одного боку, зчеплення коліс з рейками повинно бути таким, щоб забезпечувався малий опір руху поїзда. З другого - для реалізації потребуємої сили тяги необхідно забезпечувати високий та стабільний рівень зчеплення локомотивних коліс з тією ж поверхнею. Дод.точки доступу: Зябрев, М. А.; Каперсак, С. А.; Шупиченко, М. И.; Пучков, А. И.; Пучков, Ю. А. |
Исследование причин образования дефектов на поверхности катания высокопрочных колес в процессе эксплуатации [Текст] = Дослідження причин утворення дефектів на поверхні кочення високоміцних коліс в процесі експлуатації / А. И. Бабаченко [и др.]> // Залізничний транспорт України. - 2010. - № 5. - С. 35-38. - Библиогр.: с. 38 (7 назв.) Рубрики: Колеса--Залізничні Дефекти Стійкість сталі Гребені коліс--Залізничні Колісні сталі Анотація: Вивчено механізм утворення вищербин в залізничних колесах різного хімічного складу (різних рівней міцності) в процесі експлуатації. В результаті фізичного моделювання в лабараторних умовах встановлені закономірності впливу хімічного складу сталі для залізничних коліс на її стійкість до утворення дефектів теплового походження. Дод.точки доступу: Бабаченко, А. И.; Кононенко, А. А.; Дементьева, Ж. А.; Литвиненко, П. Л.; Кныш, А. В. |
Лашко, А. А. Применение модернизированных тормозных башмаков для предупреждения повреждений колес вагонов на сортировочных горках [Текст] / А. А. Лашко, А. Н. Носач, Н. В. Подъельников> // Залізничний транспорт України. - 2010. - № 5. - С. 44-47. - Библиогр.: с. 47 (3 назв.) Рубрики: Сортувальні гірки Колеса--Залізничні Повзуни Вищербини Гальмівні башмаки Анотація: Вивчено механізм пошкодження коліс вантажних вагонів на сортувальних горках при башмачному гальмуванні. Розглянутий баланс сил і моментів, які діють на колісну пару при русі юзом. Представлені результати досвідного впровадження гальмівних башмаків з антифрикційними вставками. Дод.точки доступу: Носач, А. Н.; Подъельников, Н. В. |
Ушкалов, В. Ф. О способах уменьшения износа колес и рельсов [Текст] / В. Ф. Ушкалов, С. С. Пасичник, И. В. Подъельников> // Залізничний транспорт України. - 2010. - № 5. - С. 47-49. - Библиогр.: с. 49 (5 назв.) Рубрики: Колеса--Залізничні Рейки--Залізничні--Стійкість Зношення коліс Зношення рейок Профілі коліс--Зносостійкість Возки--Модернізація Анотація: Описані засоби зменшення зношення гребнів коліс і бокових граней головок рейок за рахунок зміни профілей коліс та рейок, а також покращення конструкції ходових частин возків. Дод.точки доступу: Пасичник, С. С.; Подъельников, И. В. |